Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste guerillakweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Eerste guerillakweek

    Te koud en vochtig niet, want het is er altijd droog met al het isolatiemateriaal, en het is er altijd wel tamelijk warm. En opzich kan ik voor die openingen wel muggengaas spannen. Opzich het enige waar ik echt nog bang voor ben is voor de geuroverlast hehe.
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #62
      Re: Eerste guerillakweek

      carbonfilters voor de dampkap in de electrozaak of blokker halen, in repen knippen en tegen je gaas tapen ... en mss kleine ventilator voorzien met carbonlapje over?
      http://www.2dehands.be/bouw/verwarmi...laar&pc_id=195
      bijvoorbeeld...

      Comment


        #63
        Re: Eerste guerillakweek

        De geur naar buiten door die spleten is niets hoor, daar komt/woont toch niemand. Ik maar me meer zorgen over de geur onder het vals plafond Daaronder is zo een beetje het "rommelhok" bij me thuis, en hopelijk gaat het daar niet te hard meuren haha.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #64
          Re: Eerste guerillakweek

          Minder goed nieuws, ben vandaag naar het spotje geweest waar 5 plantjes stonden, en heb de eerste 2 gevonden, amper gegroeit, dus had ik eigenlijk al geen zin meer om naar de andere 5 te zoeken. Die vind ik wel begin augustus. Dan nog naar het spotje gaan checken waar ik normaal gezien straks me laatste ging planten (hier staan er nog 12 voor te groeien, en khad ze liever gisteren dan morgen in het bos). Kom ik daar, staan ze daar bomen te kappen. Dus ben grote wandeling gaan maken, maar geen enkele goeie spot gevonden, dus ga ik maar me 12 plantjes zo snel mogelijk bij die andere 5 zetten, maar 50 meter verder in open veldje van netels. Riskant? Ja. Maar heb geen andere keus. Naar het andere plantje ben ik niet gaan kijken, maar ben er wel zeker van dat het daarmee veel beter gaat, en hoop belachelijk hard dat dat een vrouwtje word!.
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #65
            Re: Eerste guerillakweek

            we hopen mee

            Comment


              #66
              Re: Eerste guerillakweek

              Ga deze nacht eens kijken in een plaatselijk maisveld dat overdag niet te bereiken is zonder gezien te worden. Dus ik ga deze nacht eens zien hoe groot ongeveer het is, en hoe hoog de mais al staat op de meeste plekken, en denk dat ik morgennacht enkele in de mais ga zetten. Ook de eerste dag dat het nog is regent gaan me plantjes naar de open plek, met de hoop dat geen persoon ze vind. Het is riskant, maar anders moet ik plantjes weg gaan gooien, en dat zou nog spijtiger zijn.
              Stap voor stap geraken we er wel.

              Comment


                #67
                Re: Eerste guerillakweek

                Ok, dat ene veld is leuk, is ook groot maar daarnaast is graanveld dat nog niet gemaaid is. Dus dat gaan ze een van dezer dagen maaien, en dan ga ik daar in die mais zetten (als ze maaien gaan ze zowiezo ook wel eens door de mais wandelen). Maar ga in een ander veld deze nacht er al 3 gaan zetten. De laagste mais daar is wel al 60 cm hoger, dus hoop daar niet te veel mais te moeten uittrekken. Maar dat zien we deze nacht wel. Ga ook AFs AK 47 bestellen, om in open plekje in het bos er 10 van die te zetten (vallen hopelijk niet te fel op), dan na weekje of 2 mannetjes eruit gaan halen en dan gewoon de vrouwtjes daar laten bloeien, om toch beetje zeker te zijn op een oogst eind september.
                Grtz, Musk.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #68
                  Re: Eerste guerillakweek

                  En ben dus deze nacht er 3 gaan zetten in een maisveld. Heb ze tamelijk aan de kant gezet, in de hoop dat de boer daar niet te snel gaat komen. Heb voor de 3 plantjes zo weinig mogelijk mais uitgetrokken, dus hopelijk voldoet het.
                  En nu ga ik mezelf nog een belongingsj'ke rollen, en dan slapen, want kvoel me benen niet meer. Ites!
                  EDIT: Ik dacht er net aan, als ik die AK47 bestel, dan kan ik die wegens vakantie en festival ten vroegste de 25e laten ontkiemen, gaat het dan nog lukken voor AFs?
                  Last edited by Modest; 11 July 2011, 17:30.
                  Stap voor stap geraken we er wel.

                  Comment


                    #69
                    Re: Eerste guerillakweek

                    Ok, had dus op enkele plekken 1 plant gezet voor te zien welke de beste was. Daar heb ik nu vandaag dus die Danish Ducks en PDucky46's gezet. Bij de foto zie je dus ook eerst een foto van het plantje dat ik er al had gezet. Ben ondertussen ook is naar me allereerste plantje gaan kijken, die helemaal alleen op grote open vlakte staat, en bij haar zag ik vandaag witte haartjes, vanaf nu is het officieel een zij!
                    Foto's:
                    Tester:
                    DSC00945.jpg
                    Geplant (en jup zonder gaas, had echt geen plek meer in me rugzak, dus hoop ik dat de konijnen me gunstig zijn, of het is wekenlang konijn met pruimen).
                    DSC00946.jpgDSC00947.jpgDSC00948.jpgDSC00949.jpgDSC00950.jpgDSC00951.jpgDSC00952.jpg
                    Allereerste plant die ik geplant heb:
                    DSC00953.jpgDSC00954.jpgDSC00955.jpg
                    Alle commentaar en info is welkom!
                    Irie
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #70
                      Re: Eerste guerillakweek

                      Nu kom ik vaker ff binnen gluren....
                      Ik wens je weinig konijnen en slakken toe!

                      Comment


                        #71
                        Re: Eerste guerillakweek

                        Mooi mooi , volgende keer dat je gaat draad meebrenge dan:p

                        Comment


                          #72
                          Re: Eerste guerillakweek

                          Gaat dan toch pas binnen een weekje of 2 zijn. Vrijdag vertrek ik op vakantie, en direct daarna naar festival. Dus daarna ga ik eens naar de andere rest kijken, hopen dat ze allemaal hun geslacht tonen en dan neem ik wel nog gaasjes mee .
                          Stap voor stap geraken we er wel.

                          Comment


                            #73
                            Re: Eerste guerillakweek

                            Oorspronkelijk geplaatst door Musketier View Post
                            Heb vandaag een beetje zitten zoeken bij me thuis naar een goeie ruimte om te drogen. Zolder is hier al geen mogelijkheid, want daar is een slaapkamer van gemaakt. Dus vroeg ik me af welke ruimte wel. En toen dacht ik aan ons vals plafond, daarom heb ik er even fotos van genomen. Zoals je zult zien is dat een ruimte tussen het plafond en het daadwerkelijke dak (golfplaten). Op de grond ligt isolatiemateriaal, en langs de rand zijn er dus gaten naar buiten (verluchting dat het hopelijk niet te hard gaat stinken) dat zijn dus de golven van de platen. Heb geprobeert toch deftige fotos te nemen, want je geraakt er niet makkelijk.
                            [ATTACH=CONFIG]79656[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79657[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]79658[/ATTACH]
                            Zou deze ruimte geschikt zijn?
                            Grtz, Musk.
                            Ik denk van niet

                            Comment


                              #74

                              Comment


                                #75
                                Re: Eerste guerillakweek

                                Heb net uit verveling en tijdens me j-rollen deze thread nog eens helemaal gelezen, en was het al helemaal vergeten dat ik toen ik de 1e keer ben gaan planten er 3 heb gezet waarvan ik er 1tje niet meer terug vond. Een van dezer dagen als het terug wat beter weer is terug op die plek gaan kijken, en me hopelijk laten verrassen!
                                Stap voor stap geraken we er wel.

                                Comment

                                Bezig...
                                X