Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lekker in de natuur groeien - eerste seizoen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lekker in de natuur groeien - eerste seizoen

    Korting op 420shop
    Onder het motto: beter te vroeg dan te laat (gaat niet echt op bij deze hobby hè), hierbij het begin van hopelijk een mooi verslag, met een goed eind.

    De set-up:

    Voorgroeien onder 60w led (2 Max 3 weken) daarna
    moeder natuur en hopelijk een mooie zonnige zomer!

    Voeding:
    Biotabs guerrilla tabs (4 per plant) indoor zeer tevreden over de biotabs lijn. Of het in volle grond meerwaarde heeft.., we gaan het meemaken.

    Verder laat ik de plantjes 3 weken voorGroeien in hergebruikte bio aarde voor een goede basis.

    Line up:

    1x diesel auto - Zamnesia
    1x runtz auto - Zamnesia
    1x royal dwarf auto - rqs
    1x purple haze auto - Zamnesia
    1x apple fritter auto - zamnesia
    1x Skywalker haze fem - Dutch passion
    1x do-si-dos auto - zamnesia
    1x blueberry skittelz fem - sensi seeds

    Waarom al die soorten? Dit zijn voornamelijk freebies en misschien zit er wel een lekkere tussen om daarna binnen te groeien.
    Ben benieuwd naar de eigenschappen en kwaliteit/opbrengst van de strains vooral. Uiteraard van veel factoren afhankelijk, de fems zouden het meest moeten opbrengen als die het overleven.

    locatie:

    Komende weken vaak de natuur in om wat verschillende plekjes te zoeken. Aangezien ik net verhuisd ben moet ik de omgeving nog leren kennen, Google earth heeft mij wel een beetje op weg geholpen.

    start voorgroeien half mei, eerste week juni naar buiten.

    Ik hou jullie op de hoogte!
    Last edited by Lekkergroeien; 28 February 2023, 06:23.

    #2
    Geabonneerd 🤘

    Comment


      #3
      Ik ben benieuwd😊

      Comment


        #4
        Ik duim mee!
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #5
          Het begint te kriebelen… nog even geduld 😅

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Bij ons rijden de treinen niet zo vaak hehe

            Ja je hebt wel stof van de trein maarja wiet zal dr zijn en voordeel van in de sloot vlak boven het water te planten ze hebben altijd water genoug en als je ze een beetje goed plaatst heb je niet zo super veel last van

            Als je dat gewoon savonds laat doet niemand die je ziet k had toen zoon pak aan kon ik makkelijk door de sloot lopen zonder dat iemand me ziet

            Als je het op een plek zet met veel auto os in centrum rotterdam met al die uitstoot lijkt me ook niet zoon fris wietje dan

            En als de wiet niet lekker is kan je dr nog altijd goede hasj van maken hoeft geen probleem te zijn lijkt me

          • Lekkergroeien
            Lekkergroeien commented
            Editing a comment
            QnQ daar heb je wel een punt inderdaad.. je zal wel geluk hebben met 150 euro, dan hebben ze je plantjes niet
            meegerekend denk ik 😂

            De andere plek die ik heb ligt in een natuurgebied, daar lopen weer boa’s rond. Zo is het altijd wel wat 😅

          • Rietslang
            Rietslang commented
            Editing a comment
            Boa's??

          #6
          Tijnie82 ben net toevallig op pad geweest!

          heb inderdaad 2 van zulke plekken gevonden. Zaadjes heb ik al (auto’s en fems)

          gebruikte jij slakken korrels? Ik ben van plan die te gebruiken, of is dat niet nodig denk je?

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            K zou niet zo snel femms neer zetten
            op zulke plekken wand die gaan pas laat bloeien en tegen die tijd heb je mega planten dat wil je niet bij het spoor


            Als je een goed plekje in de natuur hebt waar ze groot kunnen worden met een beetje beschutting blijft veel kans op rot mist enzo blijft ook veel hangen met dat soort plekken

            En autoflowers zijn al klaar voor het weer slecht word of je die slak spul nodig hebt zal ook wel uit maken waar ze staan
            Maar beter safe than sorry

          • Lekkergroeien
            Lekkergroeien commented
            Editing a comment
            Ja dat is inderdaad zo. We gaan het meemaken. Als 2 van de tien succesvol zijn vind ik het al mooi!

          #7
          Deze week begonnen met het ontkiemen van de eerste 4 zaadjes met de langste bloeitijd. Alles bovengekomen en ze staan momenteel lekker in het zonnetje in de tuin.

          komende week de andere 5 ontkiemen en dan eerste en tweede week juni de natuur in.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            Alles gaat toch wel zoon beetje tegelijk bloeien ongeacht de bloeitijd

            Dat maakt geen verschil kort of langbloeiers

            Het enige verschil is als je een lang bloeien eerder laat ontkiemen dan een kort bloeien

            Ga je met de lang bloeier eeen veel grotere plant krijgen simpel weg door dat die langer voorgroeit

          #8
          Ze hebben het naar hun zin met dit lekkere weer ☀️
          Attached Files

          Comment


            #9
            Het nadeel van guerrilla.. Jezelf afvragen hoe het gaat met je dames, maar niet kunnen kijken ivm sporen achterlaten😅 ondertussen is de weg naar de plekken wel lekker dicht gegroeid en (als ze nog in leven zijn) kunnen ze lekker rustig groeien.

            Morgen de laatste 4 naar de natuur brengen, dit keer op een plek waar ik wel af en toe even kan spieken en wat foto’s kan maken.

            Comment


            • Lekkergroeien
              Lekkergroeien commented
              Editing a comment
              Vloeibare voeding i.p.v. napalm 😅😂

            • Tijnie82
              Tijnie82 commented
              Editing a comment
              Met een drone kun je het goed zien en water geven hahahahaha

            • NewNoobie
              NewNoobie commented
              Editing a comment
              Zeker dat je niet wilt wachten tot ze wat groter zijn er moet maar 1 slak of konijn langskomen.

              Mja ik zou dat alleen doen met zaad die ik de moeite niet vind om veel voeding in te stoppen zoals freebies.
          Bezig...
          X