Beter savonds of in de nacht gaan, tenminste zo voeren wij onze 'missies' uit
Ketelhuis - OG Kush in de Bush Bush
Collapse
X
-
-
Hoi, nep update,
Moet echt ff tijd vinden om naar de plek te gaan, ik denk dat ze al klaar zijn
Hopelijk staan ze er uberhaupt nog
Proberen deze week eens te gaan kijke met de bijl.
Comment
-
Was dus ff vergeten te updaten maar was pakweg 1.5 week geleden gaan kijken en wat ervan over was was bruin... rot dus 🙈.
Gsm leeg en daarna vergeten uit het oog uit het hart..
Anyways zal volgend seizoen dit topic wel weer aanvullen met hopelijk wat interessants.
Toevallig eerder deze week wel een nieuwe spot gevonden waar ik volgend jaar wat wil proberen ( iets dichterbij thuis).Comment




Comment