Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

    Ik had ze er niet uitgehaald !
    Echt niet !
    Trek er een doorzichtige plastieke folie mooi rond heel de plant zodat de zon (alle het licht) er nog bij kan maar de regen niet meer !
    Dit is wel even werk als je het tegoei wilt doen maar uw resultaat gaat zoooveeeel meer en beter zijn !
    Jammer als je ze er ondertussen al uit hebt gehaald want ik vond het deftige planten!
    Amateurs

    Comment


      #47
      Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

      Mercie

      Kheb toch wat tegenslagen gekent:
      de mais die maar niet wilde groeien waardoor ik een andere plek moest zoeken
      dan was er de spint op mijn plantjes
      en alsof dat nog niet genoeg was, moest er ook nog toprot bij, waardoor ik vroeger moest oogsten.
      Alhoewel dat nog meeviel, want ze stonden 5 weken en 3 dagen in bloei

      Dit zijn de foto's van na de knip (kheb ze eerst 36 uur laten drogen met heel de plant)
      Er waren nog 3 takken die ik nog moest deftig knippen, de meeste bladeren zijn er wel al af



      Dit zijn de foto's van waar ze ophangen
      (foto van rechtse kant van de kamer)


      (foto van linkse kant van de kamer)

      (het deel dat je opgehangen ziet weegt na 2 dagen drogen ongeveer 420g, ik heb nog een groot deel van de takken verwijderd die je bij de eerste foto ziet)

      Heeft iemand een idee hoeveel het werkelijk zou zijn?
      Ik hoop op 80 of meer, of zal het minder zijn?

      Comment


        #48
        Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

        Leuk verslagje, ik hou wel van die mais kweken. Ik hoop voor je dat je die 80 gram wel haalt. Succes ermee!
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #49

          Comment


            #50
            Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

            De wiet is tot eigen verbazing al gedroogd, de takken hoor je duidelijk breken i.p.v. te plooien.

            Na wegen kwam ik uit op 77g (nu is het al verminderd tot 65) al 5g verkocht
            Ook heb ik nog 3,4g hasj, was eerst 4,8 (de rest laat ik nu curen en blijf ik van af)



            Ook nog een update van de sad en de bubblegum, deze staan er ook mooi bij
            die bubblegum is nu iets groter dan 1 meter

            Comment


              #51
              Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

              Je planten zijn echt mooi! Leuke plek trouwens midden in het mais. Ik heb er ook aan gedacht en ik ben blij dat ik het niet gedaan heb want de mais wilde ook niet groeien in mijn streek. Ik ben blij dat je ongeveer je 80gr. kon halen. Mooie foto's trouwens! volg ik!

              Veel succes nog!

              Comment


                #52
                Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                Nog eens een update, toch wel een tijdje geleden.
                En bedankt voor het compliment

                Mijn bubblegum is zo goed als dood, iedere dag verkleuren er extra bladeren
                ook lag hij helemaal plat een paar dagen geleden

                dit zijn mijn sad, deze staan er goed bij, al zeg ik het zelf :p
                dit is de grootste, deze is 115cm


                dit zijn de andere 3 deze zijn ongeveer 1m

                Comment


                  #53
                  Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                  Leuke soortjes! Zijn ze volgens je aan te raden? Ben van plan volgend jaar de guerilla iets groter aan te pakken, en veel verschillende soorten te proberen.
                  Stap voor stap geraken we er wel.

                  Comment


                    #54
                    Re: guerilla kweek: royal automatic en bubble gum

                    voor volgend jaar neem ik schimmelbestendige soortjes, maar ik ben aleszinds tevreden van royal automatic
                    en deze lijken nog groter te worden

                    Comment

                    Bezig...
                    X