Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokin' Ace Guerilla 2011 New spots

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Smokin' Ace Guerilla 2011 New spots

    Oorspronkelijk geplaatst door Silve R View Post
    mooie planten heb je daar staan, is het wel nodig wekelijks te gaan kijken... ik hoop voor jou dat niemand het in de gaten krijgt
    het gaat gelijk op, hoe meer je gaat kijken, hoe beter je ze kunt verzorgen, des te mooier ze worden, alleen de pakkans is wat groter. Gemiddeld bezoeken we ze om de twee weken, zeker niet wekelijks. En vertrekken we net voor de avond valt
    en iedereen net van tafel komt en in zijne zetel zit. Als er tekenen zijn van mogelijk risico om gezien te worden, vb; verse bandensporen, een geopende poort,... Draaien we onmiddelijk terug om een andere keer terug te gaan.

    Comment


      #17
      Re: Smokin' Ace Guerilla 2011 New spots

      leuk kweekje

      erg knap trouwens overvoeding wanneer je 1 x per 2weken langs gaat

      volgend jaar ga ik ook een guerilla beginnen denk aan 35 plantjes in middels 5 goede spots gevonden

      ga deze volgen

      wanneer denk je ze oogstrijp zijn ?

      Comment


        #18
        Re: Smokin' Ace Guerilla 2011 New spots

        Oorspronkelijk geplaatst door maarten9411 View Post
        leuk kweekje

        erg knap trouwens overvoeding wanneer je 1 x per 2weken langs gaat

        volgend jaar ga ik ook een guerilla beginnen denk aan 35 plantjes in middels 5 goede spots gevonden

        ga deze volgen

        wanneer denk je ze oogstrijp zijn ?
        Dat overvoeden komt van een overdosis tomatenkorrels, pas na ik ze gestrooit had herinnerde ik me dat het hele zakje voor 30 tomatenplanten was en ik alles verdeeld had
        over 12 planten, 2 spots. Het zijn geen tomatenplaten maar veel verschil zit er niet op. Iig eentje heeft er trekken van gehad, de andere zijn er stukken op vooruit gegaan.

        Oogsten gaat iets voor midden-eind oktober zijn vermoed ik, al gaat daar bij de ak&ww wel verschil opzitten, dat bleek uit het binnenkweekje
        met de dezelfde zaden, daarvan zijn er ondertussen enkele planten opgerookt, en staan er nog een drietal onder de lamp, kleine drie weken verder. Dus er zitten semi-autoflowers iod tussen?
        Met chance ken ik eind september al iets oogsten, vroeger gaat niet lukken.

        Comment


          #19
          Re: Smokin' Ace Guerilla 2011 New spots

          finale:
          Van de twee spots is eentje verloren gegaan en heeft er eentje het echt goed gedaan.
          Blijkt dat de ondergrond erg slecht was, veel te nat, kleiachtig, zompig. Wind en regen hadden ook teveel vrijspel, resultaat planten allemaal stilletjes doodgegaan, de ww/ak, nlxje, ww vrouwtje. RIP
          Maar van de andere spot gaan we een paar honderd graml ekkere Grapefruit overhouden, een kweekje dat helemaal tot zijn recht is gekomen, dankzij goede ondergrond, voldoende bijgemest, met tomatenmestkorrels en kieseriet(magnesium) en veel dagen van volle zon en een mooie nazomer. En als de zon scheen, wist ik dat mijn planten heerlijk in de zon stonden en toch een beetje in het bos, beschut van alles en iedereen :p.
          17 oktober zijn de 5 Grapes omgehakt, kort erna alle takken ondersteboven gehangen op zolder, en daar hangen ze nog steeds. Sommige grote dikkere toppen, maar ook kleine frul, waar je naar mijn mening hash van kunt maken, Anderen roken het op .
          Toen we ze omgehakt hebben, was het zo'n massa planten dat we enkele kleinere takken hebben laten hangen, die zijn nu ongeveer een maandje door aan het groeien, en een dezer dagen gaan ik nog eens langs om te kijken, wie weet hangt er nog wat zoetigheid aan!
          De smaak is niet te overtreffen, enkel een goed gekweekte amnesia, kan hieraan tippen, persoonlijke mening weet ik, maar geloof me maar. Dikke pluim voor Female Seeds, van de Bubblegummer was ik vorig jaar ook zeer tevreden. De smaak van Grapefruit overdonderde mij echt op, je krijgt er zelfs een zoete nasmaak van in je mond, zoals je van Amnesia krijgt.
          Hoeveel het juist gaat worden, weet ik nog niet en zal nooit echt tezamen gewogen kunnen worden, maar dit weekend gaat de knip erin, althans van een deel, na een weekje of drie drogen in zijn geheel.
          Ik kan weer paar maandjes verder, thank you nature!
          Groeten
          Smokin' Ace.

          Spot1
          1.jpg

          Spot2
          3.jpg2.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg


          Dit hangt er nu nog, hoop ik
          10.jpg9.jpg

          Attached Files
          Last edited by Smokin' Ace; 11 November 2011, 11:14.

          Comment

          Bezig...
          X