Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit een goede plek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Is dit een goede plek?

    Planten kunnen niet of te laat in bloei gaan als ze te dicht bij de snelweg staan. Er moet al een bosje naast de snelweg zijn of een stuk land dat braak ligt.

    Comment


      #17
      Re: Is dit een goede plek?

      Ik kan me bijna niet voorstellen dat er ergens plekjes zijn op een paar km van bebouwing waar nooit mensen komen.
      Nederland is volgens mij alleen verlaten als het Nederlands elftal speelt .

      Comment


        #18
        Re: Is dit een goede plek?

        Dat vind ik nou fijn om te horen Want die plekken zijn er zat. En niet eens buiten de bebouwde kom, zelf in stedelijke gebieden zijn er voor de doortrapte guerillakwekert mogelijkheden. Ik heb ze allebei > zowel in de stad als daarbuiten, en daar zitten echte pareltjes tussen die al ettelijke jaren onontdekt zijn gebleven.

        de truuc ? zie wat anderen niet willen/kunnen zien, verbaas je elke dag over de gewoonste dingen, en verdiep je in elementaire psychologie van waarneming. Want soms staan ze gewoon pal voor je neus, en zegt je interne verwerkingscentrum : "dat kan helemaal niet" , en dan zie je ze gewoon niet. Verstoppen in het licht noem ik het. Maar pas op : zodra je door gaat krijgen hoe ver dat kan gaan zijn er ook neveneffecten, want er wordt meer in het licht verstopt, en daar kan jij je dan niet meer voor verstoppen
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #19
          Re: Is dit een goede plek?

          Wat moreweed bedoeld is dat je als Guerilla kweker geboren word. Wat dacht je van een privaat bos rond een kasteel van een baron? Denk je echt dat die elk jaar elke vierkante meter gebruikt of betreed?

          gtzz

          Comment


            #20
            Re: Is dit een goede plek?

            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            Dat vind ik nou fijn om te horen Want die plekken zijn er zat. En niet eens buiten de bebouwde kom, zelf in stedelijke gebieden zijn er voor de doortrapte guerillakwekert mogelijkheden. Ik heb ze allebei > zowel in de stad als daarbuiten, en daar zitten echte pareltjes tussen die al ettelijke jaren onontdekt zijn gebleven.

            de truuc ? zie wat anderen niet willen/kunnen zien, verbaas je elke dag over de gewoonste dingen, en verdiep je in elementaire psychologie van waarneming. Want soms staan ze gewoon pal voor je neus, en zegt je interne verwerkingscentrum : "dat kan helemaal niet" , en dan zie je ze gewoon niet. Verstoppen in het licht noem ik het. Maar pas op : zodra je door gaat krijgen hoe ver dat kan gaan zijn er ook neveneffecten, want er wordt meer in het licht verstopt, en daar kan jij je dan niet meer voor verstoppen
            Ik bedoel ik kan me niet voorstellen, maar wil wel geloven dat het mogelijk is.
            90% van de mensen heeft niets met wiet en let er misschien niet eens op en zal ook de geur minder snel opmerken.
            Thnx.

            ---------- Post added at 11:22 ---------- Previous post was at 11:19 ----------

            Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
            Wat moreweed bedoeld is dat je als Guerilla kweker geboren word. Wat dacht je van een privaat bos rond een kasteel van een baron? Denk je echt dat die elk jaar elke vierkante meter gebruikt of betreed?

            gtzz
            Zo ben ik niet geboren maar een beetje spanning triggert me wel

            Comment


              #21
              Re: Is dit een goede plek?

              gewoon uitproberen zou ik zeggen.. echt waar : je zal verbaasd zijn over wat mensen niet willen zien
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: Is dit een goede plek?

                Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                gewoon uitproberen zou ik zeggen.. echt waar : je zal verbaasd zijn over wat mensen niet willen zien

                Comment


                  #23
                  Re: Is dit een goede plek?

                  rondfietsen als het geen weer is werkt beter
                  In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                  Comment


                    #24
                    Re: Is dit een goede plek?

                    Dat is zo, aan de anderekant kan je met mooi weer zien waar de mensen komen als ze gaan wandelen.

                    Comment

                    Bezig...
                    X