Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B0riis's eerste guerilla kweek 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

    Ik heb ze niet laten ontkiemen, ik laat moedernatuur haar gang gaan, ze staan nu in potjes

    Comment


      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

      Even een kleine update:

      - DE LOWRYDERS1 WAARVAN IK FOTO'S HEB GEPLAATST, IS ALLEMAAL ONKRUID!! NO WEED! JULIE HADDEN GELIJK
      - De Auto Northern Light die ik heb geplant in een pot op mijn balkon, heb ik inmiddels in de vole grond op de spot van de lowryders die niet uitgekomen zijn geplaast, ik heb hoop dat ik het goed gedaan heb en de wortels niet beschadigt heb
      - De 8 Auto Ak's en de 8 Auto Northern Lights die op mijn balkon alvast in potjes heb gedaan hebben nog niks laten zien

      Dat was het weer

      Comment


        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

        Bijna alle Auto Ak's en Auto Northern Lights zijn uitgekomen

        De Auto Northern Light die nu op de Lowryder spot staat heeft een blad verloren, niet het lobblad maar een van zijn eerste 2 echte wietblaadjes, is dit erg?
        En komt dat misschien door de stress van het verpotten?

        Comment


          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

          hmmm spijtig van die andere plantjes dat het geen weed is ik had zo al een vermoeden hopelijk gaat het nu wel goed met je andere seeds , en dat het hopelijk wel weed word want ik zou graag eens wat mooie weedplantjes zien op deze topic groetjes shiningsilverhaze

          Comment


            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

            Ik doe me best en moeder natuur helpt ook goed mee nu, echt lekker weer hier in Frankrijk
            We hebben nu:
            - 1 Auto NL op de lowryder spot
            - 4 onbekende dames
            - 6 Auto NL die aan het voorgroeien zijn zodat ze naar de guerilla spot kunnen ( een van de 6 is een mongooltje ik ben benieuwd of die het haalt)
            - 7 Auto Ak's die ook aan het voorgroeien zijn zodat ze naar de guerilla spot kunnen

            Ik post over een paar dagen wel wat foto's want ze zijn nog klein en ze begrijpen het nog niet als ik " cheese" zeg, dus tjaa niet zulke mooie foto's zijn het

            Grtz

            Comment


              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

              en hoe staat het er voor? ik wil ook guerilla gaan dit jaar!

              ook ak's en NL dus ben benieuwd

              succes!

              Comment


                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                @demanhemzelf Bedankt jij ook veel succes!

                Het staat er relaxt voor, alles gaat zijn gangetje, ik ga dit weekend even kijken bij de NL die op de oude lowryder spot zat en met de andere plantjes gaat het prima, ze groeien rustig door op mijn balkon
                Als ze iets groter worden komen er weer foto's

                Comment


                  Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                  UPDATE:

                  Net even wezen kijken bij mijn plantjes, op het balkon de 7 AK's en de 5 NL's doen het prima Ze groeien gewoon rustig door, en ik hoop dat ze over 1 of 2 weken klaar zijn om naar hun guerilla spots te gaan
                  IMG00326-20120602-0949.jpgIMG00324-20120602-0949.jpg

                  De auto NL, die ik op de oude lowryder spot heb gezet, lijkt niet heel erg snel te groeien, wel een heeel klein beetje maar echt langzaam..
                  IMG00321-20120602-0940.jpgDit is een beetje een wazige foto, dat komt ook omdat een van zijn bladeren er af was gevallen, of op gegeten, dus dat ziet er raazr uit


                  De 4 onbekende zaden die ik op mijn balkon had neer gezet, daarvan heb ik er een aan een vriend gegeven zodat hij ook een beetje kan oefenenen met kweken

                  En een van de 3 resterende planten heb ik overgepot naar zijn eigen pot, en de andere 2 staan nog gezellig samen, ze staan nu al 3 weken in die pot, en ik vind dat ze nogal langzaam groeien, wat denken jullie?
                  IMG00325-20120602-0949.jpg

                  Comment


                    Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                    Mooi!

                    Veel success met deze run, we lezen mee
                    Resident in Tenerife, Spanje.
                    3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                    Comment


                      Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                      suc6 jonge ik kijk oook meeee

                      Comment


                        Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                        @SpanishQueen en Supersilverhaze
                        Thx ik hoop dat het nu zonder problemen gaat, want heb geen zaad meer over ghehe

                        Comment


                          Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                          Vorig jaar rond deze tijd waren mijn planten al 50cm +
                          dit jaar gaat het er heel anders aan toe

                          Comment


                            Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                            Eindelijk weedplantjes heuuuuuuhhh hip hip hoeraaaaaa zo te zien gaan ze goed he , niet te veel stressen over hoe snel ze gaan als je er elke dag om de paar uur op ligt te kijken gaan ze in je hoofd niet vooruit gaan omdat je te vaak kijkt net als je lang op een klok kijkt dan duurt een uur precies wel 2 a 3 uur ,
                            gwn zorgen dat ze goed zon krijgen op je balkon en dan gaat het vanzelf , als ze al een paar vertakkingen hebben kan je ze overpotten in iets grotere potjes en daarin laten voorgroeien tot ze groot en sterk genoeg zijn voor op de guerilla spot groetjes shining heb je vragen stuur me maar pm ben altijd bereid om te helpen ik weet ook niet alles maar als ik kan helpen no problemo
                            groetjes shining

                            Comment


                              Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                              Mijn pc is kapot, ik probeer toch elke week te updaten,

                              Thanks shinning

                              Ik heb die 3 onbekende zaden toch allemaal een eigen pot gegeven en alles gaat prima , heb niet echt iets te melden

                              Volgende week komen er foto's

                              Comment


                                Re: B0riis's eerste guerilla kweek 2012

                                komt allemaal wel goed als je de juiste informatie krijgt en die dan ook werkelijk in praktijk kan uitvoeren ben alvast benieuwd naar de nieuwe update )
                                grtz shining

                                Comment

                                Bezig...
                                X