Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In het bos 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: In het bos 2012

    gaat goed ik zie dat je kippengaas rond je plantje hebt gedaan en dat deze wel best hoog is ? , ik zou hem iets inkorten van hoogte want anders gaat het opvallen , alvast veel suc6 met je kweekje , ik gebruik ook kippengaas rond mijn plantjes in mijn geurilla verslag kan je het zien staan van pD's en sour60 als je meschien voorbeeldje wilt van mijn kippengaas kan je die daar vinden met vriendelijke groeten shining

    Comment


      #17
      Re: In het bos 2012

      Ze zitten nogal goed verstopt tussen de planten dus ik denk niet dat die hoogte gaat opvallen, of daar hoop ik toch op . ook zitten hier genoeg beesten waardoor het mij wat handige lijkt het gaas wat hoger te zetten ! nu heb ik wat close ups gemaakt van de plantjes op deze plek, een royal dane 2010 is vergaan maar is vervangen door eentje van 2011 dan nog 2 blackberrys bijgezet !
      royal dane 2011
      PICT0004.jpgPICT0006.jpgPICT0008.jpg
      royals danes 2010
      PICT0005.jpgPICT0007.jpg
      PICT0011.jpg
      blackberry
      PICT0012.jpgPICT0009.jpg
      royal dane 2010 en 1 2011 en 2 blackberrys
      PICT0003.jpg

      ondertussen nog chivas gekregen via ruil en hier nog 3 van in de grond gestoken samen met 3 blueberrys
      komende week ga ik nog 1-ak snow, 2 nadia en 2 danish duck x royal dane bijzetten in het bos want ze staan hier hun potje uit te groeien !



      cheers
      Attached Files
      --------------------------------------------
      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
      ik voel me een geurillaboer

      Comment


        #18
        Re: In het bos 2012

        Hey leuke topic veel leuke soortjes , ik ga jou alvast volgen groetjes shining spijtig wel van die aangevreten plantjes komt wel goed slakken zijn nu 1 x rotzakken

        Comment


          #19
          Re: In het bos 2012

          Ja idd, de laatste jackberrysxkillingfields hebben het ook niet gehaald van de slakken jammergenoeg !
          op de andere plek is een konijn ofzo doorgestrompelt, heeft 1 van de royal danes omgehaald, heeft maar 2 bladere meer over en een van de 2 jackberrys heeft er ook aan moeten boeten, met de rest gaat alles wel goed !

          Ik heb er nog 1 ak snow en 2 nadias bijgezet !

          royal dane 2011

          PICT0001.jpg

          PICT0002.jpgPICT0006.jpg


          Royal Dane 2010
          PICT0003.jpgPICT0004.jpgPICT0005.jpg

          Jackberry

          PICT0007.jpg

          Ak Snow
          PICT0008.jpg

          Nadia
          PICT0009.jpgPICT0010.jpg

          Overzichtje
          PICT0011.jpg

          van de 3 chivas is er niks bovengekomen en heb er nog maar 2 gezaaid, eens zien wat dat geeft,

          de 3 blueberrys zijn alledrie opgekomen !

          ik heb hier nog 2 roysal danex danish duck klaarstaan met 4 nodes die van de week ook naar hun plaatsje in het bos gaan !
          --------------------------------------------
          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
          ik voel me een geurillaboer

          Comment


            #20
            Re: In het bos 2012

            Gaat goed , gwn nieuwe planten zoals je doet lol grtz shining

            Comment


              #21
              Re: In het bos 2012

              niceeeweeee

              Comment


                #22
                Re: In het bos 2012

                Zo ik heb de royal dane x danish duck ook geplant en ben dan op het ander plekje langsgeweest de royal dane 2010 gaat nogal langzaam maar de rest geeft zicht toch al stilletjes !

                Ak Snow
                PICT0020.jpg
                Nadia 2x
                PICT0021.jpgPICT0022.jpg
                Halfgesneuvelde royal dane 2011
                PICT0023.jpg
                royal dane 2010 x3
                PICT0024.jpgPICT0025.jpgPICT0026.jpg
                Jackberry
                PICT0027.jpg
                Royal dane 2011 x2
                PICT0028.jpgPICT0029.jpg

                En dan de royal dane x danish duck x2
                PICT0030.jpgPICT0031.jpg

                Van de shiva komt er niks boven de grond jammergenoeg en de 3 blueberrys komen goed te groeien !
                het zouden autoflowers moeten zijn dus ik ben benieuwd wat er van af gaat komen ooit !

                Nu zien dat mijn slakkenkorreltjes helpen want dat was mijn grootste last vorig jaar !!

                Btw: de royal dan x dd zitten op hun ouders hun spotje van vorig jaar !

                Cheerio en thx voor responskes !
                --------------------------------------------
                Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                ik voel me een geurillaboer

                Comment


                  #23
                  Re: In het bos 2012

                  De plantjes zien er allemaal goed uit, leuk dat er nog Belgen zijn die Royal Danes zetten. Hoe was de oogst vorig jaar?
                  Was het een goed wietje? Want van die Denen hoor je wel eens dat ze stinken en vies smaken.

                  Comment


                    #24
                    Re: In het bos 2012

                    suc6 met je kweek , ik heb ook royal dane's staan

                    Comment


                      #25
                      Re: In het bos 2012

                      was geen denderende oogst vorig jaar, ik had er een mannetje tussenstaan
                      ik had van 3 planten zo een 50 gram oogst en een heel deel zaadjes,
                      van de royal dane ben ik zeer tevreden qua smaak en feel. ruikt ook helemaal niet naar wiet maar meer naar limoen/citroen, heeft fris smaakje dat niet krets. gedachte op off modus en chille !
                      zeer goed voor moeilijke slapers zoals ikzelf

                      Cheers
                      --------------------------------------------
                      Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                      ik voel me een geurillaboer

                      Comment


                        #26
                        Re: In het bos 2012

                        Ow dat is leuk om te weten hehe , wel spijtig van van die 50 gr oogst niet zo veel he , maar kan ook met het weer allemaal te maken hebben moest elke dag de zon schijnen haal je er heus wel meer af van zo een royal dane , maar heb al van veel mensen gehoord dat die limoen / citroen achtig ruikt dus das altijd leuk
                        ik ben benieuwt hehe dat het maar snel september/oktober word
                        grtz shining

                        Comment


                          #27
                          Re: In het bos 2012

                          Yo allen,

                          Eerst misschien een upsate over de blueberrys en de shivas die ik geplant had !
                          nu is er uiteindelijk toch 1 shiva bovengekomen ! dus jeeeej .

                          de 3 blueberrys groeien zeer snel en 1 is heeft al ne hoop ballen aangemaakt,
                          nu dit zijn autoflowers maar klopt dit dat dit zo snel gebeurd? ze zijn nog geen maand oud !
                          Nu als dit geen shemaleke is wil ik wel eens proberen er zaad van af te halen en andere planten gedeeltelijk te bevruchten ! seems like a fun thing to do !

                          Nu terug naar het bos;


                          Ik heb vorige keer de royal dane x danish duck geplaatst gehad en ene heeft de emense regenval niet zo goed overleeft jammergenoeg ! de andere ziet er voor mij nog piccobello uit !
                          PICT0002.jpgPICT0003.jpg
                          Dit is de omvergelopen royal dane... niet echt iets mee gebeurd ... maar hij mag van mij gerust blijven proberen!PICT0004.jpg
                          de andere royal danes ;
                          PICT0006.jpgPICT0007.jpgPICT0008.jpgPICT0011.jpgPICT0012.jpg

                          De Jackberry
                          PICT0013.jpg

                          De ak snow
                          PICT0014.jpg

                          En de 2 nadias !!
                          PICT0015.jpgPICT0016.jpg

                          nu door de hevige regenval lijkt het me logishc dat zo niet zo denderend gaan, maar vind dat ze toch al goed gegroeid zijn op een week tijd.

                          mijn excuses voor de slechte fotos, blijkbaar helemaal off focus gegaan bij de laatste fotos !

                          ook leuke notitie 6 teken van mij af moeten halen en 2 teken uit mij moeten halen .... bloody kutbeesten.

                          Anyway, all of you have fun growing !

                          Cheers
                          --------------------------------------------
                          Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                          ik voel me een geurillaboer

                          Comment


                            #28
                            Re: In het bos 2012

                            Ziet er goed uit hoor!

                            Comment


                              #29
                              Re: In het bos 2012

                              Zo, ik ben er weer met mijn wekelijkse update !!!
                              Plantjes zijn goed aant groeien, geen echte tegevallers, de 2de rdxdd is nu wel ten einde hij heeft het niet meer gehaald, maar de omvergelopen rd is nu een mini plantje aant worden dus dat komt wel goed. de ak-snow is al goed aan het bloeien en de eerste mannetjes is ontdekt bij de royal danes !!
                              Nu was mijn vraag hoe ik het beste zaad van het manntje op de onderste bloemen van het vrouwtje zet. ik heb hem momenteel nog laten staan maar gaat binnen een paar dagen weg ! ik heb er vandaag een shiva en een autoblueberry bijgezet dus ik moet een van deze mijn laatste blueberry es nog bij gaan planten !

                              voor de rest kan je zien hoe het met hun is via deze fotootjes.

                              de halfgesneuvelde royal dane:

                              PICT0006.jpg



                              de andere royal danes;
                              PICT0007.jpg
                              PICT0008.jpgPICT0009.jpgPICT0011.jpg

                              de jackberry
                              PICT0010.jpg

                              de shiva;

                              PICT0012.jpg

                              de ak- snow
                              PICT0013.jpg

                              de nadias
                              PICT0016.jpgPICT0017.jpg

                              de royal dane x danish duck

                              en de gesneuvelde


                              de blueberry


                              en de mannelijke royal dane


                              Attached Files
                              --------------------------------------------
                              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                              ik voel me een geurillaboer

                              Comment


                                #30
                                Re: In het bos 2012

                                Mooi
                                Ik heb er geen ervaring mee maar volgens mij moet je gewoon het zaad van het mannetje verzamelen, (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ight=stuifmeel)

                                en dat een beetje op de toppen laten vallen, maar ik kan het fout hebben!

                                Comment

                                Bezig...
                                X