Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

    heee leuk joh al die autoflowers ga je volgen

    Comment


      #17
      Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

      Update-tijd!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

        Sorry voor de late update, maar er is nog vrij weinig om over te verhalen. Het eerste puntje dat boven de aarde kwam deed dat eind vorige week. Vond het er allemaal maar vreemd uitzien maar besloot eerst af te wachten.
        Wat blijkt nu, het was het worteltje dat boven kwam en niet de blaadjes! Heb deze dus net even omgekeerd, echt heel bizar. Twee andere zaadjes beginnen nu ook langzaamaan boven te komen maar dat is nog niet duidelijk te zien.

        Heb voor de rest nog drie zaadjes uit een zakje wiet die ik ook ga planten. Heb ze nu toch dus kan ze net zo goed gebruiken.

        Comment


          #19
          Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

          Dat het wortelpuntje eerst boven komt is niks bijzonders, eigenlijk hoort het ook zo te gaan, maar meestal zie je het niet, als je diep genoeg geplant hebt.
          Worteltje groeit omhoog, daarna gaat het met een 180obocht naar beneden en trekt het plantje z'n lobbladeren uit de zaadhoes, die dan in de aarde achterblijft.

          Als je zaad met het puntje omhoog plant, net zoals ze in de natuur zouden inregenen, gaat het zo.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

            Ze staat nu in ieder geval met het kopje boven. Ze is alweer wat rechter op gaan staan sinds gister dus ik hoop dat dat allemaal nog goed komt. Heb er nu in ieder geval eerst een lamp op gezet, ze zal namelijk niet heel veel reserve meer hebben.

            Ik had ook nog beloofd foto's te posten, maar mijn camera doet het op het moment niet dus heb alleen een mobiel tot mijn beschikking. Hier in ieder geval een paar semi-waardeloze foto's omdat dat toch beter is dan niets. Ik zal zo snel mogelijk voor goede foto's proberen te zorgen

            Afb0071.jpgAfb0069.jpgAfb0070.jpg
            Last edited by Infinite Weed; 3 May 2012, 16:25.

            Comment


              #21
              Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

              kga je ook volgen man! ben het zelf ook van plan

              Comment


                #22
                Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                Hallo iedereen,
                Kort nadat ik de gekiemde zaadjes in de aarde had gestopt een paar weken terug 'herinnerde' (ik had het tijdens het inlezen ooit wel een keer gelezen maar was het gewoon vergeten) ik mij dat normale potgrond over het algemeen te sterk is voor zaailingen. Omdat er op dit moment een van de zaadjes aan het bovenkomen was (wat dus achteraf een wortel bleek te zijn) leek het mij beter om gewoon te wachten en schade door het overpotten dus te voorkomen.

                Omdat een ander zaadje dat bijna boven was de afgelopen week volledig heeft stilgestaan besloot ik toch maar stekgrond te gaan halen. Ik heb alle eerder geplante zaadjes, behalve de Rude Bud deze is uiteindelijk overleden na het rechtop zetten, overgezet in de stekgrond.
                -2 zaadjes zijn helemaal niks gevorderd sinds dat ze in de aarde zijn gezet.
                -1 zaadjes heeft nog een redelijk gezond uitziende wortel (dit is het zaadje dat al half boven was).
                - Het laatste zaadje heeft een ongezond uitziende wortel maar heb ik alsnog herplant.

                Omdat ik van deze mishandelde zaadjes weinig meer verwacht heb ik ook maar meteen mijn andere vijf autoflowerzaden samen met de drie zaadjes uit een zakje wiet in de grond gestopt. Ik zal ze goed warm zetten en hoop dat ze mooi snel hun kopje boven de aarde steken.

                Groet,
                Infinite Weed

                Comment


                  #23
                  Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                  Goed warm is niet noodzakelijk, gewoon kamertemperatuur en goed vochtig zou moeten voldoen .

                  Cheers

                  Comment


                    #24
                    Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                    Staan iets warmer dan kamertemperatuur, heb ze nog niet opnieuw weer water gegeven maar het ziet er nog vochtig uit dus dat zal wel goed gaan. Dit weekend zal ik ze even alleen moeten laten dus het is wel fijn dat ik nu al weet dat ze in die tijd niet uitdrogen.
                    Hoop maandag eigenlijk wel wat (goede) foto's van de eerste blaadjes te kunnen plaatsen. Heeft er iemand trouwens een idee hoe grote kans de overgeplaatste zaadjes nog hebben? Ik verwacht er voor de zekerheid niks van maar hoop toch aangenaam verrast te worden natuurlijk.

                    Voelt nog steeds best dom dat ik vergeten ben ze in stekgrond te zetten in het begin, ook omdat ik er juist voor wilde zorgen dat ik voldoende kennis had voor ik begon. Maar ja, al doende leert men ook zal ik maar zeggen.

                    Infinite Weed

                    Comment


                      #25
                      Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                      Hier de eerste (echte) foto update. Van de 5 nieuwe autoflower zaden die ik vorige week geplant heb zijn er al 4 goed en wel boven de grond. Ook de eerste van de bagseed is al boven. De twee andere bagseed zijn een paar dagen later geplant dus die verwacht ik binnenkort ook. De Critical Dream was met de helm op geboren maar die heb ik een paar uur terug verwijdert en de blaadjes beginnen zich al goed te ontvouwen, dus dit zal wel goed komen.

                      De Notorious White is op dit moment een beetje aan de lange kant. Is het verstandig om deze wat verder in de grond te zetten of kan ik beter geduld hebben? Ik heb ze in de tussentijd al wel een zonniger plekje gegeven.

                      Ik was van plan ze dit weekend buiten te zetten. Tenzij jullie mij de tip geven ze eerst nog wat langer voor te groeien natuurlijk. Ik zal deze week als er nog meer plantjes boven komen of als er nog meer vorderingen zijn weer foto's posten. En wanneer ze op hun plekje in het bos staan natuurlijk.

                      Infinite Weed
                      AK Passion 1-1.jpgAK Passion 1-2.jpgBag een 1-1.jpgBlue Invader 1-1.jpgBlue Invader 1-2.jpgCritical Dream 1-1.jpgCritical Dream 1-2.jpgNotorious White 1-1.jpgNotorious White 1-3.jpg
                      Attached Files

                      Comment


                        #26
                        Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                        Hallo iedereen,

                        De andere twee bagseeds zijn onderhand ook boven de grond en bij de Northern force is een klein puntje te zien. De 5 zaden die ik mishandelt heb zijn onderhand afgeschreven, ik zal het dus met 8 plantjes moeten doen. Vooral de Notorious White ziet er erg mooi uit, ze is mooi groen en heeft al redelijk grote blaadjes.

                        Ik denk trouwens dat ik toch nog maar een week langer wacht voordat ik ze naar de spots toe ga brengen, ze mogen nog wel wat groter en sterker worden eerst.

                        P1010315.jpgP1010316.jpgP1010317.jpgP1010318.jpgP1010319.jpg
                        Last edited by Infinite Weed; 17 May 2012, 13:42.

                        Comment


                          #27
                          Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                          Ziet er al goed uit

                          Comment


                            #28
                            Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                            Wat een mooie plantjes! Veel succes

                            Comment


                              #29
                              Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                              Ik heb weer een paar foto's gemaakt. De plantjes zien er mooi uit, de meesten beginnen al met het tweede paar echte blaadjes. Er is er jammer genoeg wel een gesneuveld, deze was met de wortel omhoog aan het groeien en deze is afgebroken tijdens het omdraaien. Ik ga ze deze week waarschijnlijk buiten zetten en zal dan natuurlijk ook foto's maken van hoe ze op hun plekje staan.

                              P1010327.jpgP1010321.jpgP1010322.jpgP1010323.jpgP1010324.jpgP1010325.jpgP1010326.jpg

                              Comment


                                #30
                                Re: Kweekverslag 9 verschillende Autoflowers in het bos.

                                heeee moooi buiten zouden ze lkkr vinden met dit lkkrere weeer

                                Comment

                                Bezig...
                                X