Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag guerilla grow België -> pD en Danish duck

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweekverslag guerilla grow België -> pD en Danish duck

Oorspronkelijk geplaatst door moriskeuh View Post
    Ben benieuwd over hun opbrengst en vooral over hun smaak , heb recensies gelezen dat de smaak niet zo fantastische is .
    Sommige vergelijken het met een zure vieze smaak (ala kattepis ) .
    Heeft er iemand hier commentaar op ?
    Kweek ze al een tijdje, heb hier nog geen kattenpis smaakje gekweekt. Welke soort moet dat zijn dan...... Danske Urinata ?

Sommige matig geurend en andere zéér sterk ruikend, zowel tijdens de bloei als tijdens het roken.
    Varieert van fris, citroenachtig, achterliggende aardesmaak (welke niet vies is btw), zoet.

Comment

Ok ik ben gerustgesteld

Comment

Goed zo

Comment

Dacht wel dat vale,hierop een antwoord kon geven :d klinkt goed wel koan echt ni wachten tot ik ze kan oogsten :d ik hoop dat ik ze kan oogsten :d 1ste keer dus kan wel wat fout gaan denk ik maar positief denken :d

Comment

high

Foto0107.jpggroepsfoto van de plantjes, 2 danish duck's vanvoor en 3x p duck 46's vanachten. de achterste heeft het niet overleefd, de wortel zat vast is zijn zaadschaaltje, jammer
            Foto0108.jpgen foto van vandaag, de andere is van donderdag.
            Foto0109.jpgde danish duck's
            Foto0110.jpgde p duck's, de rechtse had vrijdag bladluisjes, nu al, dus de blaadjes zijn een beetje beschadigd( het rechterblaadje hangt enkel, het is dus niet kapot)
            Foto0111.jpgsoort van close-up van en danish duck

volgende week verplante op hun kweekplek, of nog wachten tot ze groter zijn? geef je mening aub

Comment

Beetje groter kan geen kwaad, hebben ze iets meer in te brengen.
              Denk aan ongedierte e.d.
              Met deze grootte geef ik ze weinig kans....

Comment

oke, thanks vale, k zal nog even wachten ermee, het stukje uit het blad van de pD is door een soort rupsje dat in eer raar soort schelp of hoe ik het ook mag omschrijven, want ik had zelfs eerst niet door dat het een rupsje was

---------- Post added at 20:36 ---------- Previous post was at 16:18 ----------

als ik men plantjes koeienmest korrels wil geven, wanneer zou ik daarmee moeten beginnen ongeveer?
                want daar heb ik echt geen verstand van :p

Comment

Koeienmestkorrels hebben eigenlijk niet zoveel effect. Ik heb ze nog nooit gebruikt en denk het ook nooit te doen.
                  Misschien heeft een ander er wel ervaring mee.

Beter zou kippenmestkorrels zijn, maar het duurt heel lang voor de meststoffen vrijkomen. Deze zouden eigenlijk al in het najaar verwerkt zouden moeten zijn in je spot/ aarde.

Comment

aah, oei, dus nu kan ik geen mest meer geven?

Comment

Ja, kan wel, maar de werking zal niet optimaal zijn.

Comment

update

vandaag (zonet) weer eens foto's gepakt van de plantjes, ik weet niet juist wat er mee mis is, maar ze hebben allemaal bleke plekjes.
                        op de planten zelf zie ik geen beestjes zitten ofzo, dus daar kan het niet van zijn :s
                        gaan ze het overleven?
                        DSCN1402.jpgeen groepsfoto
                        de volgende foto's zijn v.l.n.r: 2x pD en 4x danish duck
                        DSCN1403.jpgDSCN1404.jpgDSCN1405.jpgDSCN1406.jpgDSCN1407.jpgDSCN1408.jpg
                        kan iemand zeggen wat er mis is?

Comment

Vraagje: waarom is het teken van onze topic rood?

Comment

Je topic wordt bekeken, is dus goed

Comment

Geen idee !
                              Ik heb er 1 met het zelfde probleem. De groei is gestagneerd en ziet er ma ewa shitty uit
                              Zoek in dit forum hier ligt zeker de oplossing
                              veel sccs nog met je Deense soorten ik ben dit jaar ook bezig met een Deense soort : Royal Dane benieuwd hoe zij/hij het doen hier
                              Grtz

Comment

Hey veel suc6 met je kweek ikzelf ben ook met 6 Pd's bezig ik ben nu wel benieuwd hoe ze er nu bijstaan wel raar van die gele plekken heb ik geen last van , ?
                                groetjes shining
                                Last edited by shiningsilverhaze; 6 June 2012, 03:51.

Comment

Bezig...
                                X