Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

    Oorspronkelijk geplaatst door Watchthis View Post
    Je plant ziet er leuk uit zeg! Ik zit er ook over te denken om volgend jaar een Guerilla kweek op te zetten. De spanning alleen al.. Heerlijk! Hoe lang denk je nog bezig te zijn met deze plant?
    dankje! Het was inderdaad de moeite waard, het was echt spannend soms En ik denk dat ze nog een maand nodig heeft!

    Grtz

    Edit:
    Ik ben er over aan het denken om de top69 te klieven. Zou ik het doen, of toch beter zo laten? Graag jullie mening.

    Grtz,
    Last edited by nathandax; 10 October 2012, 22:06.

    Comment


      #92
      Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

      Ja kan je doen

      Comment


        #93
        Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

        ja na het lezen van deze topics wil ik snel in het voorjaar wat stekjes gaan zoeken voor guerilla :p

        Comment


          #94
          Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

          update!

          De top heeft het heel goed gedaan! ik ga hem vrijdag oogsten denk ik.
          Hier wat foto's

          IMAG1091.jpgIMAG1092.jpgIMAG1094.jpgIMAG1215.jpg

          Wat denken jullie? Nog een week of toch nog wat langer?
          Ik hoor het graag!

          Grtz

          Edit:
          Hier heb ik wat foto's in het licht en een foto van het klieven
          IMAG1098.jpgIMAG1099.jpgIMAG1100.jpg

          Wat denken jullie? zal ik vrijdag kunnen oogsten?

          Grtz
          Last edited by nathandax; 22 October 2012, 16:10.

          Comment


            #95
            Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

            Laatste update!

            Ik ben de top69 juist gaan oogsten! De opbrengst valt al bij al goed mee. Maar ik heb een vraagje. De topjes rieken niet naar wiet, maar ze rieken nu fris. Nu is mijn vraag of deze nog een echte wietgeur gaan krijgen? Want mijn ouders mogen dit natuurlijk niet rieken (ps: ik ben 19, dus oud genoeg voor dit forum

            Grtz

            IMAG1118.jpgIMAG1119.jpgIMAG1122.jpg
            Last edited by nathandax; 25 October 2012, 17:36.

            Comment


              #96
              Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

              je moet ze na het drogen in weckpotten bewaren dan komt de geur vanzelf
              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

              Comment


                #97
                Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                Ofdat de geur komt maakt me niet zoveel uit maar zou het ineens hard beginnen rieken? Zodat mijn ouders het misschien kunnen rieken na een tijd. Want voor de moment riek je er egt niets van!

                Comment


                  #98
                  Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                  Wat heb je geoogst dan ?
                  Dat blad moet er nog af eh...heb je niet te vroeg geknipt ?

                  Als het goed is, gaan ze dat in het hele huis ruiken ja...duh
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #99
                    Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    Wat heb je geoogst dan ?
                    Dat blad moet er nog af eh...heb je niet te vroeg geknipt ?

                    Als het goed is, gaan ze dat in het hele huis ruiken ja...duh
                    Ik had de kleinste bladjes er nog niet af kunnen knippen. Die knip ik er wel na het drogen af.
                    En dat van de geur moest ik weten, dus ik zal moeten oppassen!

                    Comment


                      Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                      Gast.. Alsjeblieft als je wilt dat ze niks ruiken gooi het dan weg.
                      Het is wiet dat ruikt nou eenmaal sterk ik ga toch ook geen lavendel in de woonkamer zetten als ik geem lavendel wil ruiken.

                      En dat is te vroeg geoogst, en omdat papa en mama het niet mogen ruiken ga je het waarschijnlijk ook niet goed laten drogen.
                      Het heeft echt wel 2 weken nodig om goed droog te zijn.

                      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                      Comment


                        Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
                        Gast.. Alsjeblieft als je wilt dat ze niks ruiken gooi het dan weg.
                        Het is wiet dat ruikt nou eenmaal sterk ik ga toch ook geen lavendel in de woonkamer zetten als ik geem lavendel wil ruiken.

                        En dat is te vroeg geoogst, en omdat papa en mama het niet mogen ruiken ga je het waarschijnlijk ook niet goed laten drogen.
                        Het heeft echt wel 2 weken nodig om goed droog te zijn.

                        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                        Ik heb een goede verstopplaats. Het zit tussen de muren waar alle kabels lopen... Het is daar pikkedonker en tussen de 17 en 18 graden. Dat is toch perfect voor te drogen of niet? Mijn ouders geraken daar niet eens door en het is een afgesloten ruimte(maar wel groot). Dus ik heb geen schrik dat ze het gaan vinden want dat is praktisch onmogelijk. Ik wil gewoon niet dat ze iets gaan vermoeden omdat er een wietgeur is op zolder (op dat verdiep droogt het)...

                        En het kan zijn dat het misschien te vroeg is geoogst, maar ik had geen keuze want hier is het juist begonnen met vriezen. De plant zelf had al meeldauw aan de onderkant EN er ontstond al toprot. Dus ik had maar 1 oplossing als ik iets wou roken, en dat was ze omhakken.

                        Nu ben ik ook tevreden over het resultaat, want het was mijn 1ste keer. En ik zal binnen 2 weken hier posten of het een goed effect heeft of niet!

                        Grtz,

                        een blije Guerilla Grower die een ervaring rijker is

                        Comment


                          Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                          Volgend jaar beter
                          En misschien in de tussen tijd kijken of je je ouders het misschien een beetje kan vertellen?

                          Comment


                            Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                            Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
                            Volgend jaar beter
                            En misschien in de tussen tijd kijken of je je ouders het misschien een beetje kan vertellen?

                            Ja, ik ga dat eens proberen! Ze weten het wel dat ik het al heb gedaan. Maar ik ga het eens subtiel aanpakken

                            Comment


                              Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                              beter eerlijk zijn tegen degene die j naast staan, subtiel werkt bijna altyd met de juiste info, suc6

                              Comment


                                Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!

                                Ik heb vandaag de top uitgeprobeerd en ik moet toch zeggen dat het effect goed zat! Het duurde toch wel een paar uur, en was niet zo zacht als ik had verwacht. Het effect was ook niet wauw, maar als je weet dat je dit zelf gekweekt hebt, heeft het toch wel een meerwaarde Op naar volgend seizoen en bedankt voor alle hulp die we aangeboden kregen!

                                Grtz, 2 belgen

                                Comment

                                Bezig...
                                X