Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!
Collapse
X
-
Re: Belgische guerilla, LSD & Top 69 AF!
Zijn volgens mij de vrouwelijke kenmerken van de plant. Als de plant begint te bloeien zie je vanzelf de witte haartjes komen.De dutchblue is al zelfs in bloei denk ik! Hier een foto:
Ziet er goed uit allemaal, succes
Comment
-
Betekent het dan dat de top69 waarschijnlijk mannelijk is? Want deze vertoont nog geen vrouwelijke kenmerken dan...Comment
-
rustig afwachten er komen vanzelf haartjes of ballenHet leven van een wietkweker gaat niet over rozenComment
-
Ja maar ik ga het er dan zo opzetten dat het niets aan het zonlicht verandert! Het regent hier echt te hard momenteel... En ja hydrokorrels bedoel ik
Update van top69:
Ondanks de vele stormen en zelfs hagelstormen is de dame alleen maar een beetje gaan hangen. Ik heb dan ook maatregelen genomen en er iets ondergelegd tegen de volgende regenbuien.
Fotos:

De dutchblue stelt het een beetje erger maar dat komt wel in orde.

GrtzLast edited by nathandax; 13 July 2012, 10:50.Comment
-
Ik vertrek morgenvroeg voor 2 weken op vakantie. Een vriend van me gaat de plant voor die 2 weken verzorgen en behandelen tegen bladluizen,... Als ik terug ben zal ik direct een foto hierop zetten! Dat zal de 30ste juli zijn.
Grtz, en tot binnen 2 weken!Comment
-
Pas beetje op met die cd en slakkengif. Cd zou hard kunnen opvallen als er licht op schijnt, en slakkengif niet zo dicht bij je plant. Je moet ze rond je plant stooien, er niet op
. Als het regent gaan die zuren in de grond, niet zo goed voor je wortels
.
Stap voor stap geraken we er wel.Comment
-
Ja ik weet het dat je er niet zoveel korrels moet doen maar de slakken zijn egt een groot probleem aangezien het in juli elke dag heeft geregend.
nu voorspellen ze 27 graden en droog!
Verstuurd van mijn HTC EVO 3D X515m met TapatalkComment

Comment