Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerrilla in België

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Guerrilla in België

Korting op 420shop
    Hey,

Een vriend en ik zijn van plan een paar plantjes te planten, we hebben al een goed locatie die we morgen wat gaan bewerken.
    We zijn wat laat maar hadden er te laat aan gedacht, maar we proberen het toch.
    Ik had er 3 geplant waarvan er 2 zijn uitgekomen, ééntje staat nu bijna een week boven de grond de andere is nog maar net boven gekomen.
    Denken jullie dat het nog zou lukken zo laat op het jaar?
    De zaadjes komen van een vriend die een mannelijke plant had dus de soort weten we niet. We hopen er wat af te kunnen halen maar doen het vooral voor ons plezier. Hier twee foto's van mijn plantjes.

Groetjes uit België

Image1.jpgImage2.jpg

Re: Guerrilla in België

heeee ik snap je niet helemaal zaad van een mannetjes plant?

Comment

Ik bedoelde zaad van vrouwelijke plant die bestuift is door een mannelijke

Comment

veel succes medebelg en zo laat ben je nog niet hoor geen zorgen

Comment

Ik heb me laten vertellen da je kan planten in april, mei en juni. Ik heb mijn zaden vandaag ook pas gekiemd. Dus tzal wel goed komen he .
          Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

Hopelijk Wanneer zou ik hem in de volle grond kunnen zetten?

Comment

Oppassen met volle grond. Eerst stekgrond nemen. In volle grond zitten al veel meststoffen, waardoor je plantje te veel voeding krijgt. En dan gaat ie stressen
              Eerste guerillakweek Royal dane

Comment

hey wat woin zegt klopt helemaal , ze doen lastig als je kleine plantjes in de potgrond gaat zetten die gevoed is , veel suc6 met je kweek
                grtz shining

Comment

Morgen zet ik nog eens nieuwe foto's erop, door het slechte weer deze week is er niet heel erg veel veranderd. Ze krijgen hun 2de paar blaadjes maar eentje ziet er wat gehandicapt uit maar ik maak mij er niet teveel zorgen om.

Comment

Hier zijn er nog 3 nieuwe foto's, ik heb nog 5 zaadjes bijgeplant met wat plastiekfolie en gaatjes over de potjes. De 2 andere zijn goed aan het groeien alleen spijtig van het slechte weer, weinig zon en veel regen ...

Image3.jpgImage4.jpgImage5.jpg

Comment

Ben zelf ant plannen om eentje te zetten maar heb nog geen passende locatie gevonden, veel succes dus alvast!

Comment

De grootste is gisteren zijn stengel gebroken door de hevige wind, hij hangt zeer slecht aan elkaar en heb hem geklemd tussen 2 potloden en beetje ingegraven. Zou hij het nog kunnen redden?

Comment

Bezig...
                        X