Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mister Frank's eerste guerilla kweekje Critical, star47, BB, GWS & Litle Cheese

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Mister Frank's eerste guerilla kweekje Critical, star47, BB, GWS & Litle Cheese

    Hoe vond je de little cheese? Ik dacht er aan om die volgend jaar te doen, maar twijfel nog over de normale cheese of de little cheese.

    Comment


      #17
      Re: Mister Frank's eerste guerilla kweekje Critical, star47, BB, GWS & Litle Cheese

      de litle cheese is in mijn ogen met een beetje hulp al een geweldige plant, let er wel op dat die groter wordt dan op de verpakking stond dacht normaal 80 of 100 cm en die was bij mij los 1m20 opbrengst ongeveer 15 goede toppen per plant, best wat budrot dat wel maar dat kun je watercuren
      is vrij kristal rijk maar ook niet de heavy shit gewoon rustig wietje, smaak? oudere sterke kaas achtig iets, zo'n lichte afdrong van schimmelkaas met een zoet parfumtje
      effect; actieve high
      & de cheese is geen autoflower litle cheese wel, ik zou ze beiden proberen
      elke cheese smaakt namelijk anders, veel succes
      & rookverslag echt volgt nog wel, zit nog de helft lekker aan het na curren.

      groetjes mister frank

      Comment


        #18
        Re: Mister Frank's eerste guerilla kweekje Critical, star47, BB, GWS & Litle Cheese

        update;

        men plantjes staan er mooi bij en de budrot blijft bij wonder echt goed weg en heb er dus nog altijd geen last van gehad ook van de vries deze week -5 hebben zij zelfs nog niets van geweten wel heb ik nu het probleem dat de planten bijna geen vooruitgang meer maken en ik zou toch graag deze maand eens de schaar er gaan inzetten maar dit zal van het weer en de eventuele rot te maken hebben, wand gewicht is wel erg belangrijk voor mij

        nu wat foto's

        Bubblegum
        HPIM0873.jpgHPIM0876.jpg
        ruikt naar een heerlijk wietje!

        Critical
        HPIM0878.jpgHPIM0879.jpgHPIM0880.jpgHPIM0881.jpgHPIM0882.jpg

        rookverslagje;

        Litle Cheese
        HPIM0883.jpgHPIM0886.jpg
        totaal: 28.91 gram van 2 planten

        naam; heeft zijn naam niet gestolen en er zijn soms smaken duidelijk herkenbaar als een zachte jonge kaas tot een sterke schimmelkaas daar bij komt het nodige fruitige een zoete aroma van aardbeien en framboos

        effect; geeft een overwegende actieve high met een spacy effectje met een lichte bodystoned die langzaam maar krachtig opkomt
        het soortje rookt erg zoet en vlot en rookt lekker weg

        uitzicht; mooie kleur en mooi bedekt met trichomes, ruikt zoetig, beetje nootmuskaat achtig, gegrind is er een frisse zoete muntachtige geur waarneembaar.

        Great White Shark
        HPIM0897.jpgHPIM0890.jpg
        totaal: 7.85 gram van 3 planten

        naam; Is een lekkerwietje die je telkens weer opnieuw doet verassen net een echte haai met een lekker fruitige tintje, met een gevoel van natuur en munt

        effect; verbazend sterk die stard met een heldere high die vervolgens verduisterend dromerig word, ondanks dat is concentratie goed te doen
        het wietje rookt een beetje hard in de keel maar rookt erg zacht weg.

        uitzicht; erg fluffy en tamelijk weinig trichomes dus een wietje dat niet zo potent lijkt in het eerste opzicht.

        groetjes Mister Frank.
        Last edited by mister frank; 3 November 2012, 23:36. Reden: problemen met uploaden foto's

        Comment


          #19
          Mister Frank's eerste guerilla kweekje Critical, star47, BB, GWS & Litle Cheese

          Ziet er erg lekker uit man mmmmmmmm hehehehhe

          Comment


            #20
            Re: Mister Frank's eerste guerilla kweekje Critical, star47, BB, GWS & Litle Cheese

            update;

            na iedereen lange tijd toch eens een momentje gevonden om men verslagje verder af te maken
            alles heb ik eind november geoogst omdat uiteindelijk te nat werd, en om nog niet teveel budrot te hebben
            toch maar eens geoogst.

            BB
            Afb0369.jpg
            4,28g mooi paars wietje, zeer fluffy en niet compact zoals zou moeten.

            Critical
            Afb0370.jpg
            3,74 g lekker licht zoet wietje, goed potent, licht paarse verkleuring

            star47
            Afb0371.jpg
            6,69 potent wietje, lekker zoet, beetje haze geurtje/smaak, tamelijk compact

            conclutie van men eerste keer echt buiten te kweken,
            buiten kweken is vele moeilijker dan binnen, zeker als het guerella doet
            wat ga ik volgend jaar doen? fatsoenlijk op zoek gaan naar guerella plekken
            en kweken met vroegere soorten, voornamelijk power plant
            waar ik inmiddels mee bezig ben voor een zadenkweek microkweek
            link zal ik later nog plaatsen.

            & wat doen we met het bladafval?
            allemaal samen in een melange ice o later van gemaakt
            hier alvast (spijtig genoeg onduidelijke foto maar toch zeer lekkere ) Ice o later
            Afb0376.jpgeen zachte kruidige hash, die iets harder prikkelt in de keel, minpunt het went snel rook je dit meermaals per dag, eerste keer zat ik half te trippen terwijl mijn joint amper half was, of deed ik er nu echt zoveel in omdat het nogal donker was? maar na enkele dagen is het effect helemaal niet zo sterk meer als je eerste keer, al bij al ga in men leven dit nog zeer vaak maken het is nu toch wel net wat anders nog dan een goede maroc.
            6,43 g van 70gram bladafval en kleine topjes waar ik echt de moeite niet voor wou doen, daardoor ook de
            extreem lage opbrengsten, allezins veel was het toch niet geweest
            & hasj is in mijn ogen super lekker en gwn chill
            raad het alvast iedereen aan om dit ook te proberen
            voor die paar uurtjes werk, heb zelf de maten 185 micron & 38 micron gebruikt

            groetjes Mister Frank.

            Comment


              #21
              Re: Mister Frank's eerste guerilla kweekje Critical, star47, BB, GWS & Litle Cheese

              hee ziet er goed uit man jammer dat het niet zo veel is maarja toch mooi gedaan
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment

              Bezig...
              X