Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

    Ongeloofwaardig is een eufemisme voor een compleet uit de duim gezogen verhaal. Pure's verhaal strijdt met alle logica. Ontdekte buitenspots worden ogenblikkelijk met de grond gelijk gemaakt. Immers de eigenaar van de grond wordt door natrekking eigenaar van de planten en daardoor tevens onschuldig eigenaar. Door het uittrekken van de planten wordt elk ingewikkeld juridisch conflict voorkomen. Pure wilde kennelijk interessant doen en zich mogelijk profileren: verstoppertje spelen, wegkruipen, vluchten en tot slot op de fiets gepakt worden en nadien toch terug naar huis mogen. Welnu, een ieder die toch nog geloof hecht aan het verhaal van Pure raad ik de verhalenbundel Fantastische Vertellingen (1919 en 1923) van Bordewijk aan. Het enige verschil is dat Bordewijk zijn verhalen als fantastische vertellingen aandroeg en Pure zijn uit de duim gezogen verhaal als zuivere waarheid.
    Last edited by Xtreme; 13 December 2012, 15:50.

    Comment


      #32
      Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

      Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
      Zodra ik over cannabis spreek, zou ik dus alle regels die met communicatie vandoen hebben aan mijn laars moeten lappen? Als ik tegen LR2 zeg, dat het gebruikelijk is om tussen twee persoonsvormen een komma te plaatsen, neemt hij dit ter harte. (tussen plaatsen en neemt, beiden persoonsvormen hoort nu eenmaal een komma). LR2 vraagt me nadien of het spellingvoorschriften of spellingsvoorschriften zijn. Ook daarover zal ik me beraden. En dan kunnen we verder delibereren of de juiste spelling beide of beiden is. Bij tijd en wijle vindt er nu eenmaal enige interactie plaats tussen participanten op dit forum, die niet door een ieder gedeeld wordt.
      Ik hoop dat je je litanie geen vijf keer hebt moeten herlezen opdat er zeker geen fouten zouden instaan? 'Beiden' is inderdaad correct, maar er moet wel een komma na 'persoonsvormen'.
      Zelf moet je al die regeltjes niet aan je laars lappen, maar dat anderen liever chattaal gebruiken op een forum, hoeft toch geen probleem te zijn?
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #33
        Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

        Paranoia is je grootste guerilla gevaar eh.

        Comment


          #34
          Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

          luiheid en guerilla gaan supergoed samen. Althans, bij mij. Ik kom er hooguit 3x per jaar : 1x planten, 1x checken -alleen als het langere tijd kurkdroog is-, en 1x om te oogsten. Meer is alleen maar ontdekking in de hand werken. En dat kost ook nog eens tijd die ik liever stop in het spotten van nieuwe spots voor het volgende seizoen of de volgende ronde af-jes mcht dat een optie zijn.

          En spots raak je kwijt, da's een feit. Ook de allerbeste. It's a numbers game, als je daar van te voren rekening mee houdt is er geen teleurstelling.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #35
            Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

            Guerilla is pas guerilla als het n ware strijd is je doel te bereiken eh..

            Comment


              #36
              Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

              Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
              Ik ben amateur gynaecoloog, nooit wat voor betaald en het kost je nu ook niks dan eh..
              Puur voor de hobby..
              Gheheh!

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Helaas weet ik uit een korte ervaring met de wouten dat een wout niets liever doet dan mensen erbij naaien, het idee alleen al zal ze een harde plassert geven. Mijn ervaring: Er zaten met een aantal bedrijven, en de wouten, in 1 gebouw waar wel eens samen een shaggie werd gerookt buiten voor de deur. In de pauze vertelde mijn lekkere vage collega het verhaal dat ie dat weekend daarvoor aan de paddo's had gezeten, snugger als ie was heeft ie al zijn kabouter verhalen verteld terwijl 2 van die dikke dienders erbij stonden. Ogen als schoteltjes en kwijlend van genot dat ze er straks iemand bij konden naaien.

              Binnen een uur zat mijn collega op de kamer van de manager met het advies zijn weekend verhaaltjes voor zich te houden, bron: de wouten.

              Voorheen had ik Pure zijn verhaal een broodje aap gevonden, nogsteeds eigenlijk want wie weet waren die juten er pas net en kwamen ze bij toeval hem uit het bosje komen... Wat voor elke lul met vingers verdacht zou zijn, maar sinds die ervaring neem ik dit soort verhalen met een minder korreltje zout.

              Comment


                #37
                Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                Het gebruik van paddo's is geen strafbaar feit. Die agenten hebben dus "een praatje" doorgebriefd aan een leidinggevende van de paddo-gebruiker. Ordinaire roddelpraatjes dus, die wellicht een gratis kopje automatenkoffie opleveren. Ingeval het gebruik van paddo's wel een strafbaar feit zou zijn dan mogen de agenten dit niet doorvertellen aan een willekeurige derde, dus ook niet aan de leidinggevende. Agenten hebben namelijk een ambtsgeheim. Dat "naaien" hebben ze dus gedaan in hun hoedigheid van prive persoon en niet in hun hoedanigheid van opsporingsambtenaar.
                Last edited by Xtreme; 17 December 2012, 11:23.

                Comment


                  #38
                  Re: Iemand al is bijna of helemaal gepakt met een guerilla kweek?

                  Lullig, ik heb echt een hekel aan dat soort mensen.. Er zijn ook wouten die dat niet hadden verteld aangezien paddo's gewoon legaal is

                  Comment

                  Bezig...
                  X