Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

    PVD!! Je maakt het wel weer spannend man. Eerst duw je alles op 1 spot. Dan laat je de rot zitten en gaat over een week oogsten.
    Eigenlijk

    In ieder geval die rot wegknippen. Het kan heel hard gaan Tu.

    Comment


      Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Ik denk dat als die purple kush wat voeding krijgt dat ze ook minder naar licht gaat zoeken
      ????? waarom denk jij dat?

      Dat zijn helemaal geen tekort Tu Sheng Peng
      Als ze geen tekort had, had ze het ook niet uit de bladeren gaan trekken.
      recht is recht. krom is krom.

      Comment


        Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

        Ik heb de helft van alle toppen weggeknipt wegens rot. Dit staat nu in een emmer te water curen. De andere helft ga ik vrijdag oogsten.
        sigpic

        Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

        Comment


          Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

          Wat ga je doen met die gecurde rot?
          Succes vrijdag. En alvast plezier met knippen.

          Comment


            Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

            Ehm... drogen ?
            sigpic

            Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

            Comment


              Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

              al geoogst?

              Comment


                Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                Excuses tu sheng heb et filmpje bekeken . klopt helemaal wat je zegt

                Comment


                  Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                  Heel vet verslag en kweek!
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment


                    Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                    wat een knap verslag, spijtig zien we de oogst niet
                    I'm high, but I'm grounded.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                    Comment


                      Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                      inderdaad heel jammer dat wij het resultaat niet mogen/kunnen zien! Is alles nog gelukt? Ben je dit jaar weer met een kweek bezig?

                      Comment


                        Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                        Hellooo peeps.

                        Sorry dat ik niks meer van me heb laten weten!
                        Ik had het aan het eind van de zomer opeens erg druk met verhuizen en andere dingen. Ik heb de rotte buds gedroogd maar hier zat geen smaak meer aan (geen aanrader dus).
                        De rest van de toppen heb ik laten drogen bij een vriend die in een naburig dorp woont.
                        De oogst was helaas niet denderend want de toprot heeft het voornamelijk verpest. Wat wel goed was gelukkig wel lekker opgerookt.
                        Omdat ik naar Amsterdam was verhuist en druk was met studie heb ik helemaal geen tijd meer gehad voor de planten die er nog stonden, ik hoop dat iemand ze heeft gevonden en nog heeft kunnen oogsten .

                        Wat uiteindelijk mij mn kop heeft gekost was: ook al had ik de bodem van de frietemmers verwijderd, de worteltjes wilden niet dieper de grond in dan het zachte potgrond omdat de grond toch te hard was (door klei). Zo hebben ze geen water uit de bodem op kunnen nemen en kwam het allemaal op mij aan.
                        Een tip dus voor de beginnende guerilla kweker!... altijd een goede waterbron in de buurt hebben. Ik had er eentje maar die was door de hitte opgedroogd.

                        Ondanks dat ik er enorm veel tijd in heb gestoken en weinig aan over heb gehouden heb ik geen moment spijt. Ik vond het vanaf het begin tot het bittere einde een geweldige ervaring, en ik zou het zo weer doen!

                        Aangezien ik toch niet meer in Sneek woon zal ik via maps even mijn prachtige locatie sharen!.. toch wel leuk om te weten lijkt me zo.
                        Je moest om bij de plek te komen eerst 10 minuten langs het spoor lopen (paadje om je hond uit te laten, erg dicht begroeid en weinig mensen kwamen erg), vervolgens moest je aan het einde over het hek springen, echt langs het spoor 3 minuten door lopen (rennen vaak ) om vervolgens weer over hetzelfde hek te springen en dan stond je tegen een grote boom aan te kijken. Als je dan een stukje naar rechts ging door een smal paadje in de bramen (2 meter ongeveer), dan kwam je op mijn prachtige stukje grond (wat ongeveer 3 a 4 meter lager lag dan het spoor. De trein sjeesde nog geen 2 meter ver voorbij, maar vanwege het grote hoogte verschil en dikke bosjes bramen kon je vanuit de trein niks zien.

                        Dan wil ik hierbij mijn topic officieel sluiten. Helaas heb ik geen foto's meer van de oogst al had ik die graag erop willen zetten. Ik zal vrij weinig meer online komen aangezien ik geen tijd heb om plantjes te verbouwen.. misschien in de nabije toekomst als ik een leuk balkonnetje weet te strikken.
                        Ik hoop dat er veel geleerd zal worden van dit topic en voor alle Guerilla kwekers out there.. Happy farming!

                        TU SHENG PENG


                        Untitled2.jpgUntitled.jpgUntitled3.jpg
                        sigpic

                        Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                        Comment


                          Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                          Goh, wat grappig dat je het toch nog even laat zien. Ik kwam toevallig even kijken via what's new? Jammer om te zien dat de oogst niks is geworden.
                          Veel plezier in je nieuwe huis en succes met de studie!

                          Love,
                          Wunkie.
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                            In 2013 Was jij mijn grote inspiratie Tu Sheng Peng! Al was ik toen niet actief op het forum, ik las je verslag met veel interesse. Nu heb ik een koophuis met eigen achtertuin en kan ik lekker rustig een kweekje doen. 't Ga je goed.

                            Comment


                              Re: Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                              Jammer dat het wat minder is afgelopen. Was een leuke opzet.

                              In Amsterdam zal het wel wat moeilijker zijn om een guerrilla plek te vinden.

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...
                              X