Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste Guerillaplantje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste Guerillaplantje

Korting op 420shop
    Hey iedereen,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Thomas, 19 jaar, student aan de universiteit van Groningen.
    Ik betaal me tegenwoordig helemaal suf aan die dure coffeeshopwiet, die ook nog eens helemaal ondergespoten is met pesticide, dus ik zie het wel zitten om zelf een plantje neer te zetten. Mijn huisbaas en buren vinden het niet zo'n goed idee om ze op mijn balkon neer te zetten, laat staan binnen.
    Dus het eerste wat in me opkwam was guerilla kweek. Ik zit te denken aan één of twee plantjes, gewoon om het smoken voor mezelf wat goedkoper te maken. Nou vroeg ik me af:

- Waar kan ik ze het beste neerzetten?
    - Wanneer kan ik ze het beste neerzetten?
    - Welke kan ik het beste neerzetten?
    - Waar moet ik verder nog rekening mee houden?

Thanks alvast dat jullie me kunnen helpen, ben benieuwd naar de antwoorden!

Re: Eerste Guerillaplantje

regel 0 tot en met 0,999999999999999 van de guerillakweek : het is een 'numbersgame' , waarin je rekening houdt met een stevig percentage uitval

oftewel net als met paaseieren : één plant/spot is geen plant (aan het eind), twee planten of spots zijn 'n half jointje, en drie of meer planten en spots betekenen gerede kans op iets van een oogst.

check Janleuri's guerillagids hier op het forum (de zoekknop zit rechtsbovenin en bijt niet terug, ondanks alle praatjes die erover rondgaan), daar staat heel veel nuttige startinfo over spots en wat niet meer.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Als je je nu al blauw betaald aan wiet, dan zou ik minstens 40-50 plantjes gaan zetten, verdeeld over 10 verschillende plaatsen.
      En dan hopen dat er 1 plek niet ontdekt wordt.

Wanneer ? Eind mei is een mooie tijd.
      Genoeg tijd over om plekken te zoeken.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik kom meestal uit op 1 plek overhouden aan 3 initiele spots, maar goed. Guerilla doe ik al sinds eum.. 1990?
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
        X