Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: zaden

    Ik heb al een flesje bloeivoeding en potgrond maar bedankt
    voor de steun jongens.

    Comment


      #17
      Re: zaden

      steun is dichterbij dan je denkt, als je goed leest wat er gepost wordt

      kom gewoon niet aan met negatief gezanik(boetes die je kan ontlopen) en/of emotionele chantage ('anders kan ik niet mijn eigen wietje kweken'). Dat laatste is een teer punt hier op dit hobbykweekforum, daar al dan niet bewust op inspelen is in mijn boekje het manipuleren van anderen voor eigen gewin.

      We proberen je op te voeden smart, jij bent aan zet nu: Doe je nickname eens eer aan zou ik zeggen.
      Ik ben ervan overtuigd dat je beter kan dan wat je hier presteert.

      Veel mensen weten helemaal niet dat ze uitsluitend de negatieve en manipulatieve weg aan het bewandelen zijn, daar zijn anderen voor nodig om ze daar op te wijzen. Doe er wat mee: bedenk eens wat leuks, met een positieve, opbouwende insteek, draag eens wat bij aan dit prachtforum. Wie weet wat er dan uit (of aan) komt rollen voor je.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: zaden

        Verkoop praatjes zoals in dat tyfus irritante Istanbul.

        Alleen al om dat gezeik aan je kop zou je daar weg blijven. Ik heb schijnbaar per abuis een spoor broodkruimels gemorst op mijn weg terug.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #19
          Re: zaden

          hier schooien om zaadjes en 10 minuten later naar de coffeeshop lopen om daar voor 50 euro wiet te kopen
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #20
            Re: zaden

            Er is hier steeds een fuguur die onder diverse namen om zaad bedeld.

            Laat hem na 500 posten nog maar eens vragen.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #21
              Re: zaden

              ik kan er met de kop ook slecht bij hoor... die boete. Heb een hoop fantasievolle bekeuringen gekregen in m'n leven maar voor het zitten in een wachthokje nog nooit

              een kleine bloemlezing maar, om het gejank wat te overstemmen ?

              - door rood licht lopen (want ik was te zat om te fietsen) > minder dan 100 euro
              - informeren bij een agent wat het me zou kosten als ik hem een been zou breken > iets van 50 gulden dacht ik
              - rotonde tijdens de spits bezet houden met wat vriendjes op de fiets > stevig toegesproken worden en een pak rammel van pa -want onder de 12-
              - belletje trek bij de buurtbromsnor, en dan als de deur open ging de hele gang volschieten met van die leuke witte knalbesjes (wederom een pak rammel)
              - tegen een politieauto plassen > 60 euro
              - automatisch hek van het bureau saboteren met een mooie dikke fietsketting > ruim 200 gulden
              - lanterfanten met kwade opzet > waarschuwing
              - aangifte doen van een opgegeten broodje kroket > waarschuwing (met hoongelach)
              - technisch en statistisch onderbouwd protesteren tegen snelheidsboetes > negatief bedrag !(oftewel : boete werd ingetrokken)
              - het opgeven van een verkeerde naam (had ik kunnen weten dat ze snel door hadden dat ik overduidelijk geen "Marieke" was) > 60 piek
              - over een wit verdrijvingsvak rijden > 180 euro
              - (veel) te hard rijden op m'n verjaardag > felicitaties en de drie o-tjes (oh!oh!oh! niet meer doen)
              Last edited by moreweed; 23 March 2013, 00:33.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: zaden

                zaad schooien is voor wanhopige figuren die te gierig zijn er geld aan uit te willen geven maar wel willen kweken.
                en ze proberen het altijd weer op de gekste manieren.
                triest als je op zo'n manier toch aan je zaad probeert te komen.
                hoe diep moet je zinken om jezelf zo diep te vernederen dat je zaadjes gaat schooien op 'n forum voor hobbykwekers!!!
                dan heb je toch totaal geen gevoel meer voor eigenwaarde en toch totaal geen respect meer voor jezelf!!!
                of hangt er aan het forum 1 of ander uithangbord:hier gratis zaden
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #23
                  Re: zaden

                  Het is hem dan toch gelukt!

                  Ik heb nog wel 10 White Widow zaden van RQS voor je ter beschikking. Gratis af te halen in Texel. Reiskosten zijn voor eigen rekening. Dus een evenuteel treinkaartje en veerboot kaart zijn voor eigen rekening. En ik zou het wel doen voordat je een boete krijgt.

                  Comment


                    #24
                    Re: zaden

                    Als jullie wat te zeiken hebben blijf dan uit me topic
                    Dacht dat dit voor hobbykwekers was zoals angel zegt
                    waarom verkoopt hij/zij dan zelf wel zaden? Is puur commericeel lijkt me.

                    Comment


                      #25
                      Re: zaden

                      Ik geloof dat alles ook wel gezegd is en het punt gemaakt.
                      Verdere negatieve reacties lijken me ook onnodig maar door er op te reageren geef je die gasten ook
                      Weer aanleiding om je nog verder af te zeiken.

                      Comment


                        #26
                        Re: zaden

                        Ik heb al zaad gegeven heren
                        Onder voorwaarde natuurlijk maar die weet hij zelf ook.

                        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                        Comment


                          #27
                          Re: zaden

                          Oorspronkelijk geplaatst door smart pix View Post
                          Als jullie wat te zeiken hebben blijf dan uit me topic
                          Dacht dat dit voor hobbykwekers was zoals angel zegt
                          waarom verkoopt hij/zij dan zelf wel zaden? Is puur commericeel lijkt me.
                          jij vraagt mij of ik jouw zaden wil verkopen of moet ik kopie van de pm's hier plaatsen.
                          dan kan iedereen zien dat jij mij benadert hebt en niet ik jouw!
                          dit is geen forum voor bedelaars!
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #28
                            Re: zaden

                            En zo is dat; "Kinderen die vragen, worden overgeslagen."

                            Dat kreeg ik nog mee met mijn opvoeding.

                            En zeiken over Angel heeft geen pas, die geeft genoeg weg.
                            Maar niet aan iedereen.

                            En als een HOBBY'IST dan dure zaden koop en wat offspring daarvan verkoopt, mag hij/zij al blij zijn als de kosten er uit komen.

                            Dus als blaag hier de oudgedienden de les te lezen is niet slim.
                            Voor mijn heb je afgedaan.
                            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                            Comment


                              #29
                              Re: zaden

                              Dus als oudgedienden een 'blaag' zo behandelen klopt wel.
                              Ik heb respect voor iedereen hier hoop dat dat ook
                              wederzijds is...

                              Kan slotje op

                              Comment


                                #30
                                Re: zaden

                                respect moet je verdienen!
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...
                                X