Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e guerilla kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 1e guerilla kweek

    Zozo,hier weer even een update.
    Ondertussen is de lokatie geweizigd.(er liepen echt verschikkenlijk veel konijnen)
    Maar de nieuwe lokatie is nog beter.moeilijk bereikbaar,veel groen om de planten heen en geen last van konijnen!!
    Er loopt namelijk een soorte van gracht omheen die de konijnen tegenhoud.hier even een paar foto`s van de lokatie,
    spot 1 .jpgspot 2 .jpgspot 3 .jpgspot 4 .jpg


    De planten groeien niet zo hard als ik gehoopt had maar dat mag de pret niet drukken.
    de volgende kweek zal plaats vinden met zaden van de lr2 zadenkweek waar ik ook nog mee bezig ben.
    Ook zijn de planten verhuist naar een maatje aangezien ik al weer bezig ben met het ontkiemen van een nieuwe lading zaadjes.
    Hier een klein filmpje van hoe de planten er nu bij staan bij m`n maatje(let niet op de 2 plante links,dat zijn de eerste 2 eigen plantjes van me maat).

    Van de week even de "plantenbakken"vullen met bemeste aarde en dan aankomend weekend waarschijnlijk de grond in.
    Ik hou jullie op de hoogte.
    Bamibal
    Last edited by bamibal; 1 May 2013, 09:44.

    Comment


      #17
      Re: 1e guerilla kweek

      heey bamibal
      zien er goed uit!


      ps had je me pm ontvangen?

      Comment


        #18
        Re: 1e guerilla kweek

        Stop die stengels maar een stuk in de grond bamibal. Ze willen licht!!!
        Verder doe je het een stuk beter dan hier. Ik zou willen dat ik mijn vensterbank zo vol kon zetten.

        Comment

        Bezig...
        X