Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

    het ziet eruit alsof ze heel nat staan, of had je ze net water gegeven?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #17
      Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

      jajaa, k had ze net water gegeven, k zorg er altijd voor dat ze eerst goed droog zijn hoor
      k geef ze meestal water en trek dan foto's komt misschien een beetje verkeerd over op foto
      morge nieuwe update denk ik ze gaan echt goed ))

      Comment


        #18
        Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

        udate
        ofja, een fotootje van 'the guardian' hahaha ;p
        IMG_8362.jpg
        de planten doen het goed, alleen is de oudste danish duck een mannetje en bloeit die nu al :s geen idee hoe dat komt, maar het stuifmeel ga ik gebruiken om een topje van die superskunk te bevruchten en hopenlijk volgend jaar een wijde waaier aan feno's bij de danish duck x super skunk ))
        op de ss heb ik op alle bij de plantjes al een rupsje gevonden :s das nie goed denk k :s iemand tips?
        toedels!

        Comment


          #19
          Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

          20130507_170113[1].jpg20130507_170107[1].jpg2x de danish ducks die precies wel een beetje voor staan op de superskunks
          20130507_170104[1].jpg20130507_170057[1].jpgsuper skunk
          20130507_170037[1].jpggroepsfoto enja, die grote danish duck is echt een mannetje zou het een autoflower zijn ofzo vale?

          Comment


            #20
            Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

            Nee, het zijn op zijn meest semi-af's.
            Tenminste zo worden ze genoemd. Vroegbloeiers wordt hier gebruikt als term en het is normaal dat de mannen hun sekse erg vroeg laten zien. Ik vind dit wel prettig, scheelt ongewisheid

            Comment


              #21
              Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

              update

              ik heb dit weekend geen tijd gehad op foto's up te loaden dus doe ik het nu met de datum erbij

              9/05
              20130509_090921.jpg20130509_090928.jpg
              13/05
              20130513_154519.jpg
              alles gaat goed, alleen zorgt de regen ervoor dat de grond redelijk nat blijft, ik hoop dat er geen problemen komen

              Comment


                #22
                Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                denk dat ze toch last hebben van natte voetjes mss kijken voor een afdakje dan kan je ze eronder zetten als het regent

                Comment


                  #23
                  Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                  Plastic tentje erover spannen
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                    Staan echt flink te nat, misschien meteen in een grotere pot doen met droge aarde erbij, want hier houden ze wel even last van.
                    Dan de pot afdekken als het regent, niet de planten, er is al niet zoveel licht.
                    Zoveel drinken ze nu niet met dit bewolkte weer, dat voetenbad was al wat optimistisch.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                      Oke zal ervoor zorgen dat de voetjes zullen drogen
                      Maar ik heb een vraagje: dat mannetje gaat bijna stuifmeel lossen denk ik of mss ook niet, maar ik zou da graag opvangen en bewaren voor de vrouwtjes
                      Te bevruchten als die beginnen te bloeien, hoe kan ik dat best doen? Het bevrucht ga ik met een penseeltje doen ofzo maar ik heb geen idee hou ik het
                      Moet opvangen en bewaren :s

                      Comment


                        #26
                        Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                        updaaaaatteeeeee

                        heb de plantjes net verpot overal witte wortels
                        hier een paar foto's in hun nieuwe grond (ik heb ook in elke pot een regenworm gedaan, dit kan toch geen kwaad eh?)
                        20130524_161338.jpggroepsfoto met 3x p Ducky 46 op de voorgrond
                        20130524_161354.jpg20130524_161405.jpgde 2 danish ducks
                        20130524_161410.jpg20130524_161346.jpgen de 2 superskunks
                        ziet er toch goed uit eh?

                        Comment


                          #27
                          Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                          20130527_203216.jpgzo zien ze er vandaag uit
                          20130527_203227.jpg20130527_203242.jpg20130527_203247.jpgde eerste is een danish duck die geFIMd is en de andere 2 zijn getopte superskunks ik wou het fimmen is proberen om te zien hoe het beter/anders/slechter/... is als toppen
                          20130527_203302.jpg20130527_203308.jpg3x pD46 en een van de 3 heeft een omkrullend blaadje, dit had ik vorig jaar ook aan de hand maar de plant had er geen last van, iemand een idee wat het is?

                          Comment


                            #28
                            Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                            fimmen is men ding toch niet hoor ;p
                            k heb de danish gewoon getopt nu waar dat ik hem heb gefimd dat die lelijke misvormde blaren weg zijn
                            het fimmen heeft precies maar eventjes effect op het vertakken van de plant, ze stopte al snel terug energie in die top

                            Comment


                              #29
                              Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                              update

                              k heb foto's gepakt van al de plantjes, de dd's en ss's zijn getopt en de pd's beginne der goe in te vliegen
                              20130610_135050.jpg20130610_135216.jpg20130610_135226.jpg3x de pd's met klaver in de pot, we zullen zien of het echt iets doet
                              20130610_135116.jpg20130610_135128.jpgde gefimde maar dan getopte danish duck
                              20130610_135147.jpgde danish die ik verneukt heb, heb een van de nieuwe toppen mee afgesneden bij het toppen dus nu is het er nog maar een
                              20130610_135157.jpg20130610_135203.jpg2x superskunk

                              hopelijk deze keer wel wat reacties, das toch altijd wel is leuk

                              Comment


                                #30
                                Re: guerilla grow morediamonds Danish Duck & Super Skunk

                                klaver bind stikstof uit de lucht , en slaat dat op in de bodem
                                de plantjes in de pot met klaver zal harder groeien , en mooier groen blad hebben

                                hoop dat het werkt

                                plantjes zien er netjes uit

                                succes

                                __________________________________________________ ______________

                                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X