Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x 5 big bang autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    2x 5 big bang autoflower

    En de vraag? Haha
    Lobblaadjes zeggen meestal niet veel, er kunnen vaak nog gewoon mooie planten uitkomen, maar dat is mijn ervaring, afentoe zit er ook wel is een mutantje bij helaas

    Comment


      #17
      sigpic

      Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

      Comment


        #18
        Re: 2x 5 big bang autoflower

        potgrond maakt niet uit
        kan prima ipv stekgrond
        is meer dat je niet de growmix van de growshop
        gelijk gebruikt.

        Comment


          #19
          Re: 2x 5 big bang autoflower

          Ja dat dacht ik dus ook. Dat er in potgrond niet genoeg voeding zit om je plantje gelijk te verbranden, maar je kan je plantje er makkelijk 2 maanden mee door laten komen. Toch ben ik wel van plan een beetje bloeivoeding toe te voegen na 1/1,5 maand. De lobblaadjes zijn trouwens niet geel, maar meer heel donker groen en ze lijken moeite te hebben uit het zaadje te komen. Nu zal ik wel de overhaaste en overenthousiaste rookie zijn, dus ik wacht nog maar even met actie ondernemen.
          Terminate the hate and spread the positive

          Comment


            #20
            Re: 2x 5 big bang autoflower

            Sorry dat ik al een paar dagen geen update meer heb gegeven.
            Helaas heb ik ook nu nog geen foto's kunnen maken, heb echt even geen tijd.

            Maar nu een klein updateje:

            Nadat mijn ouders zaterdag een besloten dat ze zondag naar de dakgoot moesten gaan kijken, heb ik 's nachts snel een reddingsactie moeten zetten voor mn plantjes.
            Ze staan nu met propagator en al op 1 van de guerilla spots. Helaas ben ik wel gespot door een hardloper toen. Nu heb ik al 2 dagen geen tijd gehad om een bezoekje te brengen, dus ik hoop dat alles er nog staat. Deze week gaat het ook lastig worden om nog een keer langs te gaan. Ik ga mn best doen om nog een paar fotootjes voor jullie te schieten.
            Terminate the hate and spread the positive

            Comment


              #21
              Re: 2x 5 big bang autoflower

              Je klinkt als een druk mannetje.
              Wiet kweken gaat niet vanzelf eh..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: 2x 5 big bang autoflower

                nouja letterlijk gezien

                Comment


                  #23
                  Re: 2x 5 big bang autoflower

                  zo nu is het al wel een hele lange tijd geleden dat er een update is geweest. Gelukkig is het eindelijk weer zo ver!!!
                  Ik ben net, na 2 weken, weer eens bij mn plantjes langs geweest. (tussendoor heeft een vriend van me ze af en toe bezocht)
                  Op dit moment gaan ze wel lekker opzich. 2 waren er al een centimeter of 5, 1 is net begonnen met groeien en tja eentje
                  gaat het niet redden denk ik. Het lijkt wel of de blaadjes gewoon niet willen ontvouwen.

                  Maargoed hier de fotos!

                  DSC_0835.jpgDSC_0837.jpgDSC_0839.jpgDSC_0841.jpg

                  Zo nu nog een kleine tijdlijn:
                  18 april: zaadjes gekocht en in een glas water gedaan
                  20 april: zaadjes in de aarde gestopt
                  24 april: eerste plantjes beginnen boven te komen.
                  15 mei: plantjes zijn een centimeter of 4/5 en beginnen al redelijk grote bladeren te krijgen

                  Iemand nog tips/opmerkingen ? Ik hoor ze graag
                  Terminate the hate and spread the positive

                  Comment


                    #24
                    Re: 2x 5 big bang autoflower

                    ik ben ook bezig met de big bang zijn in de grond gestop de 19 april
                    en lijken hier goed te gaan. ik geef op het moment ook geen voeding
                    zal ook een paar foto's proberen te posten

                    Comment


                      #25
                      Re: 2x 5 big bang autoflower

                      ik ga er morgen 1 oogsten waarschijnlijk.
                      zeer mooie autoflower moet ik zeggen
                      sommige bleven klein maar 1 ervan is 'n mooie grote plant geworden waar toch wel ruim 40 gram vanaf te halen is
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #26
                        Re: 2x 5 big bang autoflower

                        ben benieuwd hoeveel je ervan af hebt gehaald? + hoeveel dagen heeft et nu exact geduurd van zaad tot oogst?

                        Comment


                          #27
                          Re: 2x 5 big bang autoflower

                          Helaas slecht nieuws. Vandaag langs geweest em 3 van de 5 hebben we weg kunnen gooien.
                          Twee zaten onder de schimmel en 1 andere is nooit wat geweest. We hebben er nu nog 2 over en die strekken ook al.
                          Hopelijk dat deze twee het er redelijk van af brengen. De andere 5 hebben eigenlijk alleen nog maar slecht weer
                          gezien en zijn dus ook niet veel. Ik zal zsm even fotos erbij uploaden. Ook ga ik er nog 2 AMS planten bij kopen en
                          deze in juni planten, zodat ze wel goed weer hebben.
                          Terminate the hate and spread the positive

                          Comment


                            #28
                            Re: 2x 5 big bang autoflower

                            In de autoflowertjes heb ik niet zo veel vertrouwen meer.... Ik denk toch dat ze te barre weersomstandigheden hebben meegemaakt.
                            Dus om het nu maar eens opnieuw te proberen heb ik 1 AMS zaadje en 1 Easy sativa zaadje gehaald, ook deze van de bazaar in Roosendaal.
                            Ze staan nu te ontkiemen, wederom in een shotglaaslicht, lichtdicht afgesloten. Deze gaan gelijk de tuin in, in potten van ongeveer 6/7 liter.
                            De potten zal ik vullen met universele potgrond en na een tijdje zal ik bloeivoeding toe gaan voegen. (groeivoeding was niet echt nodig werd me verteld)
                            Aangezien het al redelijk laat is, zullen ze niet meer heel hoog worden, dus maar hopen dat er in ieder geval nog wat leuks af komt.

                            Als iemand nog tips heeft, laat maar komen
                            Terminate the hate and spread the positive

                            Comment


                              #29
                              Re: 2x 5 big bang autoflower

                              Helaas, onze plek is door iemand gevonden. Alles wat er nog over was, is doormidden geknakt, de potgrond is gejat en alles was vol gegooid met water.
                              Jammer, maar hier dus ook het einde van dit topic. Ik ga nog wel verder met de AMS en ES die nu in mn tuin staan, maar hier gaat geen kweekverslagje
                              over komen

                              gr,
                              Martijn
                              Terminate the hate and spread the positive

                              Comment


                                #30
                                Re: 2x 5 big bang autoflower



                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...
                                X