Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla EL G goes natural

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Guerilla EL G goes natural

ziet er netjes uit El

veel geluk m8

grpetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Is alles dood ?
      God was never on your side..

Comment

lol geen idee .. moet nog gaan kijken .. heb nog wel een weekje of twee eer ze in bloei schieten .. haal ik de 'slechte' planten weg uit mijn baggerzaden kweek ^^, afhankelijk van het aantal spots die nog leven uiteraard .. heb er vier keer uitgezet .. totaal 18 planten .. 4/4 /5/5 dacht ik .. al kan het ook 16 zijn .. geen idee meer lol

Comment

Zou wat zijn als er nou bomen van 3 meter stonden ghehe

Comment

haha mooi!! zal wel goed zijn gekomen!!
            Autoflower kweek 2014

Belgische wietroker

Comment

ben benieuwd hoever het hier staat met die baggerzaden van je ^^

groetjes
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ja El, trek de stoute Guéilla schoenen aan en laat ons eens lekker genieten van een update.

Wij willen zien.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

ben zelf ook benieuwd .. maar ik zit met twee problemen, ik ben ziek en het regent, bovendien is ook mijn chauffeur is ziek dus dat back up plan ligt ook in duigen .. maar ik laat het geen week meer duren .. anders heb ik alleen maar meer baggerzaad

Comment

ben benieuwdnaar je lady's....

Comment

is het dat toch baggerzaad geworden die week is voorbij

Comment

idd benieuwd!!

Comment

plaats 1 bezocht.

noteer ff in je hoofd dat dit een studieronde is, de vier plantjes zijn eind april uitgezet, waren na twee dagen al aangevreten door de rupsen - ja ik weet, mea culpa maximus, ik vergat antislakkenmiddelen te gebruiken - .. gezien mijn baggerzaden die ik er in heb 'geinvesteerd' was en ben ik blij met eender welk resultaat, uiteraard wil ik in deze eerste rondes (ik heb in totaal 4 plaatsen) zien waar wat groeien kan en waar ik volgend jaar een serieuze inspanning kan en mag leveren in de hoop een zeer goede guerillia kweek te maken.

mijn eerste plaats is die waar ik dus terug heen moest en toen merkte dat de poort dicht was ..
                          wel guess what? ingang één was ook deze keer afgesloten, bovendien was ook ingang twee gebarricadeerd, ik kon moeilijk proberen langs die twee sluiproutes mijn plek te bezoeken dus fietste ik gezwind de hele blok om om een derde route uit te proberen .. dwars door de maisvelden, vanaf de andere kant laat ons zeggen het westen ipv het gebruikelijke oosten .. een beetje mijn orientatie verloren, maar ja wat wil je met mijn manke poten wil je nog wel eens een beetje wegdraaien als er een kolfje blijft hangen aan je rugzakje .. anywho ik ben bij mijn plantjes geraakt en zowaar, hoewel zwaar overwoekerd door onkruiden allerhande en niet in het minst door netels die jawel hoor kunnen branden aan de handen vond ik twee planten terug .. de andere twee zijn nooit verder geraakt dan hun originele hoogte (er waren immers al twee van de vier aangevreten toen ik de eerste keer terugkeerde)

mijn les: wil ik volgend jaar op deze geschikte plaats kweken (vooralsnog geschikt, ik heb nog geen oogst dus ik kan nog 'ontdekt' worden) dan zal ik een aantal keer moeten weerkeren in de maand april om een serieuze plaats vrij te maken en zo een aantal flink uit de kluiten gewassen gewassen te kweken .. ik heb blijkbaar geen angst om niks te halen gezien mijn noggenoeg onbestaande inspanning, voor mij primeert een laag aantal trips naar de plek eens ze uitstaan, met voldoende voorbereiding moet het hier echt wel kunnen

dit is wat ik terug vond 6 weken voor 'de' oogst:

um hombre mui sprctacular .. een echte vent, geen herma das dus ook positief lol .. zoals je kan zien, zeer klein plantje gebleven, klein in de zin van amper vertakt, dun stammetje door het weinige licht dat werd toegelaten door de wilde begroeiing er rond .. net ernaast stond een tweede plantje dat is dus weggvreten door onverlaat genaamd 'S. Lakkenhuis' .. we'll meet again S. we'll meet AGAIN ..

enkele meters verder stoot ik op dit stukje losgelaten gedeernte:

TADAAAA wild-wiet ende , uiteraard zijn we niet tevreden over wat we hier zien, uiteraard heb ik gedroomd van bomen wilde wiet, bomen als wuivende palmen zogroot maar ik heb geen moment gedacht aan teleurstelling, wat ik er van afhaal is leuk maar volgend jaar !! ja dan wordt het pas echt leuk

ik hoop zo snel mogelijk naar plaats 2 te kunnen gaan, als het weer een beetje meezit, echter over plaats 2 heb ik meer twijfels dan over deze plaats dus hoewel alles op plaats twee sneller en gezwinder was uitgezet kan ook dat mij nekken, achteraf pas aan gedacht dat dat 'bermpje' gras wel heel erg breed was.. het is dus waarschijnlijk afgereden (machinaal) om te gebruiken als voer.. we zien wel wat we daar terug vinden..

naast plaats 1 en 2 waarmee je al kon kennismaken heb ik ergens in juni nog snel een tiental planten uitgezet op twee andere plaatsen, deze twee plaatsen liggen dicht bij elkaar en met wat geluk heb ik daar wel een leuke eerste oogst. maar nogmaals dit is een leer en ondervind topicje .. how to and what not, had een goed n00bguide geweest maar ach tis allemaal vertier en plezier ..

niks moet alles mag,
                          - gelijk de slager zegt als je gehakt besteld: 'mag het ietsje meer zijn' , is voor volgende keer -

Comment

Nou EL, met de verwaarlozing, vind ik het nog verwonderlijk, hoe de plant zich vormt.

Ha, ik heb ook van die kleine rakkers in het veld staan al een twee weken niets aan gedaan.

Zal morgen ook eens gaan spieken, hoe dit zich vormt.

Ik kijk halsreikend uit naar de andere field(s) of dreams.

Dromen doet geloven

Comment

op maandag ben ik een rondje op de fiets gaan rijden .. niet in het minst benieuwd wat mij te wachten stond, in de vroege ochtend naar spot 2 toegereden, fiets vlug tussen de mais verstopt aan de ene kant van het pad om aan de andere kant van het pad het andere stuk van het veld tussen de mais te duiken en mijn weg te zoeken naar wat ik verwacht, mijn groene goud. hoe verder ik tussen de mais door loop hoe minder me opvalt, geen hoog gras te zien laat staan dat er hier ergens een stuikje te bespeuren valt .. toen ik begon te vermoeden dat ik mijn spot was voorbijgeschoten ben ik uit de mais gekropen .. en inderdaad in de verste verten geen spoor van wiet (--') ..

een iets dichtere controle -onder het mom van: er staat heir toch niks dus wordt ik ontdekt "choekeirs" - leid (al kan het ook lijd zijn) tot deze vastgelegde beelden:

.. mja een week of twee nadat ik ze geplant had was ik al min of meer overtuigd dat dit de foute plaats bij uitstek was .. en dat is dus nu ook gebleken, enkel als je heel goed kijkt zie je de restanten in de grond, op foto valt het nog wel mee maar aan de stammetjes te zien was dit ook de meest geschikte plaats naar groei toe, hier zijn de stammetjes een vinger dik. die planten op mijn eerste spot stonden aan de verkeerde kant van de berm (lichtgewijs) en waren amper een kootje dik (^^,).

nog steeds vroeg in de ochtend dus ik zal maar mijn derde spot ook gaan exploreren: op de fiets het jaagpad door enkele 'grote' banen over (de grote baan is gewoon een hoofdweg - kweet niet hoe je het moet gaan noemen maar tis zo een weg waar 'druk' verkeer is anywho ..) en ik fiets gezwind een veld mais binnen .. dit kan omdat de twee rijen die ik uitkies net ver genoeg vanelkaar geplant staan zodat mijn fiets ertussen onzichtbaar is voor voorbijstormend verkeer, ok er is een spoor fan fietsbanden tussen de mais maar dat vegen we straks wel vlak, vlak voor ik terug vertrek .. ik loop het hele veld over door de mais en stuit op dit:

alweer wild wiet .. een tweede derde en vierde topje (^^,)

ook hier had het veel beter gekund en als ik het zo even aankijk in het ronde dan zie ik onmiddellijk, dat ik volgend jaar een paar tientallen meter verder moet gaan kweken, daar is het nog veel geschikter en uiteraard zal ik meer inspanning moeten doen maar het is hier ook al uitermate geschikt, ik heb me ff bezig gehouden met het doorknippen van die versmachtende ééndagsbloemen rond mijn stammetjes en ontdekte dat op deze spot, waar oorspronkelijk vijf planten stonden, er maar drie zijn uitgegroeid tot plant (het waren plantjes, zaailingen eigenlijk nog, van 8 dagen oud) en die drie blijken alle drie 'vrouwtjes' geen vroege mannen te zien geen planten die geen geslacht toonden .. :leuk: laatste kiek van spot 3:

het is nog steeds niet erg laat op de ochtend dus ik besluit door te rijden naar mijn laatste spot: blijkt er een auto te staan die mij wel erg ongelukkig geparkeerd lijkt. dus ik besluit om gewoon verder te fietsen en 'een toerke te doen' richting huis .. kwestie van een beetje aan sport te doen .. het leven is al ongezond genoeg .. AHHHHH die boerenlucht, varkenskwekerts, koeienstallen, rondhossende bedrijvigheid in de vorm van traktoren en geweldige grote van wielen voorziene motoren .. het kabaal, typische rust in een boerendorp ..

__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________

dinsdag (gisteren dus) een gouden ochtendgloren: de zon priemt zich een weg door de mist en ik ben alweer onderweg op de fiets: aan mijn conditie wordt wat zwaar gewerkt in de afgelopen week dus mijn lijf begint het te voelen.. het is omdat het zo een prachtig weer is dat ik toch doorzet en mijn vierde en laatste spot bereik.
                              nog geen idee hoe ik volgend jaar dat zware werk ga doen om de spots minstens een maand op voorhand 'klaar' te maken en voor te bereiden .. de nodige handtools heb ik al daar niet van maar de inspanning (--_) zucht ik mag er nu nog niet aan denken .. na een sakkerkwartuurtje kom ik aan bij de plaats waar gisteren nog een wagen 'in de weg' stond geparkeerd .. deze spot is de enige die wel in de buurt van velden ligt maar niet persee als berm aanzien kan worden .. eerder een boomrijke lapgrond met een wegel voor traktoren in de buurt tussen een vijftal lappen velden ..
                              ik heb gekozen voor een plekje waar 'slechts een zestal uur goed licht is, niet bewust want ik merk het nu pas, in de ochtend is het hier niet geschikt, minstens tot 14h moeten mijn plantjes wachten op zon dus ik kijk uit naar een betere plaats op deze zelfde uitgekozen lap kweekgrond en ook hier zie ik al snel een betere plaats. dus al bij al toch wel geschikt voor volgend jaar. op deze te dondere plaats dit jaar vind ik van de (ook al) vijf plantjes, vijf plantjes terug, drie zien er vrouwelijk uit, één is duidelijk mannelijk en de laatste is amper twintig cm en vooralsnog geslachtsloos .. de man en de geslachtsloze uitgetrokken en tussen de bomen gekatapulteert .. nee ik zit er niet mee in, ze zijn zo klein dat je ze nooit meer terugvind

les photos:

hier staan de planten -of voor wat ze moeten doorgaan- het mooist, dit is ook de enige plaats waar alle planten die zijn uitgezet het hebben overleefd dus als ik al wat oogst over een maand ofzo dan wordt deze laatste plaats de meest belovende voor volgend jaar ..

zo nu hebben we alle spots gehad en kan ik met enige verdoken trots mede delen dat ik toch snel gerekend 7 topjes bijelkaar heb geguerillieerd .. droog goed voor zeven joints .. (^^,) en dat na al die noeste arbeid (not)

ik heb nu wel enige wetenschap en 'ervaring' bij en volgend jaar ben ik niet tevreden met dit resultaat, dat lijkt me duidelijk maar ik zeg het nog maar eens, ik zie jullie allemaal terug voor een volgende kweek op verplaatsing

mijn laatste update zal een 5 tot 6 weken verder zijn met het 'oogstresultaat' en de opruimingswerken ..

Comment

Hahaha, leuk verslag weer, thanks.

De schrijfstijl wordt er gelukkig niet minder op.

En ach, 7 joints en een beetje beweging,kan de pret niet drukken toch.

Je ging uit van niets, als ik dit goed begreep.

Comment

Bezig...
                                X