Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

40 RQS guarilla kweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 40 RQS guarilla kweek.

    Oorspronkelijk geplaatst door mostlymauwiewauwie View Post
    tsja, maar dan heb je ook wel wat
    Hoop je hahaha

    Comment


      #17
      Re: 40 RQS guarilla kweek.

      Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
      Hoop je hahaha
      haha ja dat klopt. Maar het zaad wel wel goed 100% gekiemd. De rest ligt aan ons en moeder natuur. Nu maar hopen dat ze goed gezind is.

      Comment


        #18
        Re: 40 RQS guarilla kweek.

        Gozer hoop snel een update te zien van je plantjes ben benieuwd!

        Comment


          #19
          Re: 40 RQS guarilla kweek.

          Zo hierbij weer een nieuwe update.
          De planten staan al weer een tijdje buiten en nu de zon al een aantal dagen schijnt staan ze er elke dag mooier bij. Ook een bijkomend voordeel is dat het grondwater op mijn guarilla plek flink gedaald is waardoor de grond veel minder vochtig is wat ten goede komt aan de planten.
          Hier onder staan een aantal foto's van de planten op 28-5-2013
          de 1e is een plantje die tot het stengeltje opgevreten was door een slak en er nu toch weer boven op lijkt te komen. de 3e en 4e is een critical en de laatste 2 komen van een royal dwarf af.
          12-EF7B2613-1304130-800.jpg11-C19FA3DA-792480-800.jpg12-1B7B7B95-1149323-800.jpg12-7556E5F7-931469-800.jpg12-CF325057-1252730-800.jpg



          96 uur en een heleboel zon later zag ik vanmorgen dat ze al een stuk gegroeid waren en er alweer een nieuw paar bladeren aan komt.
          helaas vertonen 2 plantjes de tabaksziekte (geen foto) en eentje ziet er maar wat ziekjes uit met die gele bladeren (laatste foto). Maar ze lijkt wel weer een gezond nieuw paar bladeren te ontwikkelen dus wie weet.

          op volgorde:
          royal bluematic
          royal dwarf
          mixed blue (kan royal critical zijn of royal bluematic)
          quick one
          royal bluematic

          IMAG0751.jpgIMAG0753.jpg12-C6453A56-1296917-800.jpg11-C126B079-1132191-800.jpg12-C49061B7-1175391-800.jpg


          Ook ben ik vandaag begonnen met het ontkiemen van een 15 tal zaden.
          Deze zijn:
          5x northern light van vision seeds
          10x royal ak automatic
          IMAG0761.jpgIMAG0762.jpg

          Deze zaadjes ga ik eerst een aantal weken binnen voor groeien voordat ze naar buiten gaan of het moet natuurlijk zo zijn dat moeder natuur toch besluit om ons nog te zegenen met een goede zomer.

          Dit was het weer voor nu. De volgende update verwacht ik over een aantal dagen.

          Groet,

          Mostlymauwiewauwie
          Last edited by mostlymauwiewauwie; 3 June 2013, 14:52.

          Comment


            #20
            Re: 40 RQS guarilla kweek.

            Gooi wat slakken korrels neer als je dat nog niet hebt gedaan!
            En zonde van die zieke plantjes... wat voor potgrond gebruik je? en kijk eventueel naar wat extra voeding dat kan helpen.
            Probeer ook de bladeren niet te nat te houden want als dat blijft liggen en de zon komt erop kan het zorgen voor verbranding van het blad (is bij een maat van mij gebeurd weet niet of dit vaak voorkomt)
            Maar die Royal Dwarf en Bluematic plantjes zien er toch wel prachtig uit, hoop dat ze het bij mij ook zo doen

            Ik blijf je volgen en wacht op de volgende update
            Greets

            Comment


              #21
              Re: 40 RQS guarilla kweek.

              Oorspronkelijk geplaatst door NoGrowExperience View Post
              Gooi wat slakken korrels neer als je dat nog niet hebt gedaan!
              Greets
              jep liggen er al omheen vanaf het begin ongeveer. volgens mij staan er nog een aantal foto's boven waar je ze ziet liggen.

              Comment


                #22
                Re: 40 RQS guarilla kweek.

                Ja klopt had het niet gezien

                Comment


                  #23
                  Re: 40 RQS guarilla kweek.

                  Gister ben ik voorlopig voor het laatst in mijn guarilla tuintje geweest. De komende tijd laat ik ze met rust en mag de natuur haar gang gaan.
                  Hier de foto's van gister:
                  12-2371D2F1-1315041-800.jpg11-C9966893-1356689-800.jpg11-6FBAFBA4-987161-800.jpg11-7D4D3D6E-1449785-800.jpg

                  Ook begint de teller alweer voor een aantal vrouwtjes. Toen ik vandaag weer bij mijn zaadjes ging kijken die aan het ontkiemen waren zag ik dat ze alle 15 waren ontkiemd.
                  Hierop heb ik ze vervolgens in potjes met zaai/stek aarde gedaan en ze in een zelfgemaakte doos bekleed met aluminiumfolie gezet en vervolgens hier een 60w cool white lamp boven gehangen.

                  Dag 1 (na ontkiemen) is er nog niks te zien maar van sommige verwacht ik ze de komende dagen toch zeker al boven de grond.
                  IMAG0772.jpgIMAG0773.jpgIMAG0774.jpgIMAG0776.jpgIMAG0777.jpg

                  Groet

                  mostlymauwiewauwie
                  Last edited by mostlymauwiewauwie; 6 June 2013, 17:55.

                  Comment


                    #24
                    Re: 40 RQS guarilla kweek.

                    hoe gaat et met de plantjes ?

                    Comment


                      #25
                      Re: 40 RQS guarilla kweek.

                      UPDATE!!!!

                      vandaag 18-6 vond ik het toch maar weer eens nodig om langs te gaan. De vorige keer is alweer bijna een week geleden en in de tussentijd heeft het alleen gister een beetje fatsoenlijk geregend. De vrouwtjes hadden dus ook wel dorst en wie ben ik om ze dan geen water te geven?
                      Vorige week na een spannend avontuur toen er een man stond vlak bij de ingang van onze spot die op zoek was naar vogeleieren. (heeft ons niet gezien denken we)
                      Stonden de plantjes er maar een beetje pips bij.
                      10-58CEC743-646558-800.jpg10-B2AA31A1-575188-800.jpg10-C560C13D-621457-800.jpg

                      Maar na vandaag gaat het al een stuk beter. Ik heb ze weer allemaal genoeg water gegeven en overal weer een handje slakkenkorrels omheen gelegd omdat sommige planten helaas weer zijn aangevreten door slakken. Maar ze zijn al groot genoeg dat dit geen dodelijke gevolgen zal hebben.
                      Daarbij komt ook nog eens dat ze in bloei staan zoals op de foto beneden hier te zien is. Wie weet wordt het nog eens wat
                      Ohja de laatste foto is n foto van onze dwergplant. Ze is nogal klein maar ze doet wel wat ze moet doen. Misschien dat er 1 jointje van af komt?
                      IMAG0823.jpgIMAG0824.jpgIMAG0826.jpgIMAG0829.jpgIMAG0827.jpgIMAG0828.jpg

                      Ook de plantjes die aan het voorgroeien zijn doen het prima. Ik denk dat ik ze volgende week buiten neer ga zetten.
                      10-F610EF31-722417-800.jpg11-53BA17B5-581131-800.jpg10-D47D742F-581131-800.jpgIMAG0820.jpg12-58D8A192-694021-800.jpg10-2E58E11C-523210-800.jpgIMAG0821.jpg
                      ik heb ze later over gepot in 1 liter potten. Dus ze kunnen nog wel een weekje binnen denk ik.

                      Dit was het weer voor nu.

                      Groet,

                      Mostlymauwiewauwie

                      Comment


                        #26
                        Re: 40 RQS guarilla kweek.

                        Hey Mostly!
                        Gaat nog prima he, en dat dwergplantje raar maar wel grappig.
                        Mijn zaadjes zijn er trouwens nog steeds niet en ik vraag me af of ik het nog wel moet gaan doen omdat het nu eenmaal een beetje laat word, denk je dat het nog goed zal gaan als ik ze begin juli pas buiten heb staan?

                        Greets

                        Comment


                          #27
                          Re: 40 RQS guarilla kweek.

                          ha bedankt. Ja gaat opzich nog goed. Ik denk dat ik van de week weer een aantal plante buite ga zetten en de rest even wat voeding geef. Ehm nou ik denk dat begin juli opzich nog prima kan. Je plant zal iets kleiner zijn maar dat haal je er opzich nog wel uit denk ik.

                          Comment


                            #28
                            Re: 40 RQS guarilla kweek.

                            Okee mooi om te horen ik ga mijn Guerilla plan zeker voortzetten! heb RQS inmiddels weer gemaild...
                            Succes en ik kijk uit naar je volgende update!

                            Comment


                              #29
                              Re: 40 RQS guarilla kweek.

                              Hey mostly heb je nog vooruitgang geboekt met de plantjes
                              dit is mijn nieuwe topic trouwens http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...304#post377304

                              Comment


                                #30
                                Re: 40 RQS guarilla kweek.

                                De laatste update is alweer een tijdje geleden. Maar nu heb ik toch maar de energie bij elkaar geraapt om deze update te schrijven.
                                Sinds de vorige update ben ik 2 maal langs geweest om extra water te geven en het onkruid rondom weg te knippen omdat dit de snelwegen waren voor de slakken.
                                Tijdens mijn eerste keer kijken merkte ik dat de dames al flink aan het bloeien zijn en dat ze ook explosief waren gegroeid
                                11-F26529F1-815024-800.jpg11-FFF76995-1645227-800.jpg11-A61BFEB9-781101-800.jpg11-E4D29918-860075-800.jpg

                                Ook heb ik inmiddels 3 planten van binnen naar buiten gezet en ik ben van plan om de rest eind deze week buiten te zetten.
                                Toen ik na een week weer ging kijken zag ik dat de plantjes al echt bezig waren met het vormen van buds.
                                De grootste plant is ongeveer 1.40 en ze zien er allemaal fraai uit. Hoewel sommige toch nog met een paar problemen zitten te worstelen denk ik toch dat ik er zeker wel wat van af ga krijgen.
                                Helaas ga ik over 8 dagen op vakantie dus het wordt een race tegen de klok
                                .IMAG0862.jpgIMAG0864.jpgIMAG0866.jpgIMAG0867.jpgIMAG0870.jpgIMAG0868.jpgIMAG0869.jpgIMAG0872.jpgIMAG0873.jpg

                                De laatste 2 foto's zijn van een bluematic. Weer eens wat anders zo'n paarse stam.
                                Ik hou jullie op de hoogte. Voor dat ik op vakantie ga komt er nog een update.
                                Last edited by mostlymauwiewauwie; 9 July 2013, 15:22.

                                Comment

                                Bezig...
                                X