Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ver ga jij voor je guerilla?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

    laatste week ook een spot gezocht en ik moet zeggen best wel spannend , maar nu ik dit allemaal lees weet ik wel hoe ik daar heen ga , in mijn LANGE ZWARTE REGEN JAS , en als ik lastig word gevallen trek ik hem gewoon open nou ik weet zeker ze gaan op de loop , en ik schreeuw ze na dat het zo besmettelijk is als de pestpleures !!!!!!!!!

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    laatste week ook een spot gezocht en ik moet zeggen best wel spannend , maar nu ik dit allemaal lees weet ik wel hoe ik daar heen ga , in mijn LANGE ZWARTE REGEN JAS , en als ik lastig word gevallen trek ik hem gewoon open nou ik weet zeker ze gaan op de loop , en ik schreeuw ze na dat het zo besmettelijk is als de pestpleures !!!!!!!!!

    Comment


      #17
      Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

      @poepzak, ik wilde je een pm sturen maar je hebt onvoldoende limiet. Ik dacht ik zeg het hier even want ik zou niet weten hoe ik je anders kan bereiken.

      Comment


        #18
        Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

        de minst verre staat op 300m in een bosrand , de verste staat op 8 kilometer
        de meeste staan aan/op een bron
        niet dat ik dit jaar te weinig water zou hebben lol

        grow ze

        Comment


          #19
          Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

          Wel 30 kilometer, bezoek deze verre spot als ik bij mijn ouders op bezoek ben geweest.... Andere spots op fiets afstand, max circa 4 kilometer.
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment


            #20
            Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

            Mijn spot ligt letterlijk naast mijn huis. hoge gewassen en midden in een bos.. Precies achter de schutting, met extreme droogte kan ik zelfs nog water over de schutting gooien haha
            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

            Comment


              #21
              Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

              Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
              Koop alvast een vracht DEET. En op het net een doosje met 20 x 100mg doxycycline.

              Want het wordt een teken jaar met zo'n warm voorjaar.
              Ik had beter moeten luisteren naar je. Mijn meest verre spot ligt op 11km van mn huis. Ik ben er al 3x helemaal opgvreten door de muggen met zon 10 a 15 beten per bezoek. Begin deze maand had ik 2 teken in mn rug hangen. Tja das iets minder natuurlijk. Idd doxicycline kunnen halen en nou nog af en toe mn beten laten checken. Deet doet wonderen. Geen beten meer maar stinken jongen...harder als mn wiet Gehehe.

              Comment


                #22
                Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                Geen last van, gewoon flink paffen en je terrein slim bewandelen. M'n verste spot dit jaar is trouwens ruim 2 uur fietsen (toevallig had ik nog een plantje over, helemaal vergeten in de fietstas. Rustplek bleek een potentiele spot in de buurt te hebben, fantastisch gecamoufleerd.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                  Heb ik ook. Als ik ook maar 5 minuten op mijn spot sta ben ik al door een halve kolonie muggen gestoken.
                  sigpic

                  Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                    lol, je stinkt te weinig
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                      Zo is het Tu. Als je er geen last van meer wil hebben moet je sprayen tot die muggen niet op je komen om te steken maar om te nekken gehehe. Nah die muggen tot daar aan toe. Ik doe het echt tegen de teken. Ik MOET 2x door dichte begroeiing. Anders kom je er gewoon niet. Vanavond weer met die hitte

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                        Als ik stoned genoeg ben vinden de muggen mij niet zo interessant, teken is een heel ander verhaal...gewoon checken en hopen. 1x een peniciline kuur moeten doen door die #"$ parasieten

                        Comment


                          #27
                          Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                          Onze verste ligt ongeveer 30 km verderop.
                          als we daar de auto neer zetten moeten we nog 1km door dichte begroeing heen en een km door
                          het water omdat dat makkelijker is dan door een km bramenstruiken.
                          wij zijn altijd helemaal in camo gekleed en hebben foudralen en tassen bij aangezien we ook karpervissers zijn.
                          de spot bereiken duurt met de autorit er bij ongeveer een uur en een kwartier.
                          maar dan zit je ook echt fantastisch
                          negen van de tien keer gooien we ook onze hngels uit want het zit er ook nog eens vol met vis.
                          maar al met al ben je wel een paar uur bezig met een bezoekje

                          Comment


                            #28
                            Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                            Moet je oppassen. Want ze hebben tijdje terug een dikke plantage gevonden. Denk dat het de zelfde kant is als waar jij zit :p aangezien ik denk dat ik ong weet waar je zit.(komt ook maar alleen door dat kranten artikel)
                            sigpic

                            Comment


                              #29
                              Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tu sheng peng View Post
                              @smart pix
                              Bivak muts, zwart trainingspak en een hele grote witte tas.
                              Een alibi is het beste, een hond bijvoorbeeld, of een verrekijker. Alles wat je gewoon niet verdacht maakt.
                              Een rol WC papier?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door mike01 View Post
                              Mijn spot ligt letterlijk naast mijn huis. hoge gewassen en midden in een bos.. Precies achter de schutting, met extreme droogte kan ik zelfs nog water over de schutting gooien haha
                              Is dat niet gevaarlijk?

                              Comment


                                #30
                                Re: Hoe ver ga jij voor je guerilla?

                                Vragen stellen omtrent berichten van +/- 6 maand oud zullen je nog weinig antwoorden opleveren...
                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                                Comment

                                Bezig...
                                X