Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

    Weer ff een updateje. We hebben een hittegolf gehad hier de afgelopen weken met temperaturen tot 40 graden en helemaal geen regen. Ben net begonnen met een nieuwe baan en had dus geen tijd om te gaan checken bij de planten. Gelukkig is mijn lieve vrouw 1 keer naar de planten gegaan en heeft ze wat broodnodig water gegeven. Ze vertelde me dat de wind een paar planten had omgewaaid, dus ik wist dat de tijd gekomen was om ze te ondersteunen met bamboe stokken op mijn eerste vrije dag.

    De hoge temperaturen en de afwezigheid van regen hadden voor wat gele dode bladeren gezorgd op spot 2, maar ik was eigenlijk blij verbaasd met hoe goed ze de hittegolf hadden overleeft.

    Er waren inderdaad een paar planten half omgewaaid, maar niets wat niet met de vandaag meegebrachte bamboe stokken makkelijk te fixen was. Heb ze goed water gegeven en voeding natuurlijk.

    Ben nog steeds erg blij met hoe ze het doen dit jaar!

    Tot de volgende update maar weer!



    Last edited by Grower420; 9 August 2013, 18:32.

    Comment


      #47
      Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

      Oorspronkelijk geplaatst door lalaja2 View Post
      wow ziet er goed uit .
      ik heb wel een vraag je hebt gaten in de zaken potgrond gemaakt maar groeien daar de wortels ook door naar de gewone grond ?
      Yup die groeien er natuurlijk doorheen, maar dat is op zich ook prima, dan verankeren ze zich goed

      Comment


        #48
        Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

        Recht zo die gaat. Nice man! Groeit als kool.

        Comment


          #49
          Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

          Mooi plekje daar zo.

          Als ik het goed zie dan staan jouw planten in platic zakken gevuld met grond. Waarom die plastic zakken?

          Zonder zakken kunnen de wortels verder groeien dit lijkt mij beter.
          Eigen gekweekte zaden






          Comment


            #50
            Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

            erg mooie spot erg open lekker veel zon je dames zien er ook erg mooi uit kijk uit naar de volgende foto,s

            groeten mediwiet

            Comment


              #51
              Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

              gaat lekker daar!
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #52
                Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                EN DAAR WAREN DE EERSTE BUDS!!!!

                Het weerbericht voor vandaag was zware regenbuien maar omdat het mijn enige vrije dag was deze week had ik weinig keuze en moest ik toch omhoog naar mijn spots. De regen was inderdaad mega en dus zijn de foto’s die ik vandaag gemaakt heb niet zo goed van kwaliteit.

                Wat me verbaasd is dat de planten op spot 2 veel kleiner zijn dan op spot 1. Het verschil in lengte is nu onderhand zo’n 30 cm, en dat is toch aanzienlijk te noemen. Ze vertonen ook al gele bladeren, wat de planten op spot 1 nog helemaal niet hebben. Is het de hoeveelheid zonlicht die ze krijgen, het verschil in hoogte? (spot 2 is enkele honderden hoogtemeters lager dan spot 1) Ik heb echt geen idee!?

                Op beide spots zijn de eerste buds zichtbaar, dus het grow schema dat ik gebruik lijkt er niet ver vanaf te zitten.

                Wat ik steeds vergeet te schrijven is dat ik ze alleen water geef met Alpen Bergbeek water. En regen natuurlijk.

                Het bijgevoegde schema laat zien waar ik ongeveer ben in de grow en wat ik voor voeding gebruik. Ben dus vandaag begonnen met Green Sensation zoals je kunt zien.

                Tot de volgende keer maar weer!










                Last edited by Grower420; 19 August 2013, 17:53.

                Comment


                  #53
                  Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                  als de ene planten geler zijn dan de andere komt het waarschijnlijk door de voeding in de grond?
                  misschien even wat bijvoeden
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #54
                    Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                    Je planten zijn mooi.
                    Maar toch staan ze er niet super bij.
                    Toch succes verder

                    Comment


                      #55
                      Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                      Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
                      Je planten zijn mooi.
                      Maar toch staan ze er niet super bij.
                      Toch succes verder
                      Hey dude, voor het geval dat het het niet begrepen hebt, mijn planten staan midden in de bergen op bijna 2000 meter hoogte. In een alpen klimaat met sterke temperatuur wisselingen tussen dag en nacht etc. Is geen vergelijk met planten in je tuin hebben waar je dagelijks toezicht op hebt en alles kunt beinvloeden. Enne als ik de mijne vergelijk met wat jij in het bos hebt staan, nah ja......

                      Comment


                        #56
                        Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                        Oorspronkelijk geplaatst door Grower420 View Post
                        Hey dude, voor het geval dat het het niet begrepen hebt, mijn planten staan midden in de bergen op bijna 2000 meter hoogte. In een alpen klimaat met sterke temperatuur wisselingen tussen dag en nacht etc. Is geen vergelijk met planten in je tuin hebben waar je dagelijks toezicht op hebt en alles kunt beinvloeden. Enne als ik de mijne vergelijk met wat jij in het bos hebt staan, nah ja......
                        Nah die in het bos zijn klein dat klopt.
                        Klein maar fijn zullen we maar zeggen en in dit geval nog mooi ook.
                        Die van jou hebben te maken met water te kort of iedergeval hangende bladeren.
                        En of ze nou verder zo mooi zijn ik vind van niet maar dat is mijn mening.
                        Verder hou ik het hierbij succes verder

                        Comment


                          #57
                          Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                          Tis geen miss verkiezing toch? Als Grower420 straks maar lekker highdie een bergwandeling kan maken zijn er doelen bereikt.
                          Ik heb er niet veel verstand van maar ik vond dat devil's harvest seeds altijd een beetje cheap overkomen. Tot nu toe word hier het tegendeel bewezen.
                          Gaat goed en ik kijk toe

                          Comment


                            #58
                            Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                            ik werk met hezelfde spul algra grow en bloom.

                            vergeet je niet dat je wel een risico loopt op ijzer tekorten eerder.
                            dit heeft niks met de grond te maken,maar puur dat algen ijzer uit water ontrekken!

                            dan weet je dat ook weer.

                            staff

                            Comment


                              #59
                              Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                              Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                              ik werk met hezelfde spul algra grow en bloom.

                              vergeet je niet dat je wel een risico loopt op ijzer tekorten eerder.
                              dit heeft niks met de grond te maken,maar puur dat algen ijzer uit water ontrekken!

                              dan weet je dat ook weer.

                              staff
                              Thnx Staff!!! Nee, dat wist ik idd niet! Goed dat je het zegt!


                              Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
                              Nah die in het bos zijn klein dat klopt.
                              Klein maar fijn zullen we maar zeggen en in dit geval nog mooi ook.
                              Die van jou hebben te maken met water te kort of iedergeval hangende bladeren.
                              En of ze nou verder zo mooi zijn ik vind van niet maar dat is mijn mening.
                              Verder hou ik het hierbij succes verder
                              Die hangende bladeren kwamen door een mega regenbui net toen ik er was, zie de grote druppels op de bladeren. Daar gaan bij iedere plant, mooi of niet mooi de bladeren van hangen. Maar idd ieder z'n ding toch. Is hier geen NL, je bent al blij met wiet die je in NL niet eens zou aanraken. Enne, dit gaat hopelijk zorgen voor wiet van iets betere kwaliteit dan we normaal hier voor veels te veel geld kopen.

                              Maar idd, buiten wiet zal er hier op 2000 meter nooit uitzien zoals in zuurstofrijk NL, dat is een compromis dat je moet maken en accepteren. Je had m'n oogst vorig jaar moeten zien, die was echt 3 x ruk. Dus ben erg blij met hoe het gaat zelf.

                              Jij veel succes ook!

                              Greetz!


                              En laat ik dan ff bewijzen dat ik echt wel weet hoe je growen moet na meer dan 20 jaar ervaring:


                              Mijn laatste OG18 Indoor Grow - 2011
                              Last edited by Grower420; 22 August 2013, 23:08.

                              Comment


                                #60
                                Re: 2e Guerilla Mountain Grow - Shoreline - The Devil's Harvest Seeds

                                Kijk daar word ik wel vrolijk van
                                Hoop dat je dan nog dikke oogst behaald!

                                Comment

                                Bezig...
                                X