Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweek bij mos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: guerilla kweek bij mos

      kijks daar is je antwoord

      Comment


        #18
        Re: guerilla kweek bij mos

        Mos wijst vaak op een zure bodem. Ik ken wel de goede waarden voor wietplantjes niet, maar ik zou het niet doen.
        Dat + een vochtige bodem... Misschien ligt de spot wat in een dalletje en stroom al het water net naar dat punt.

        Succes in alle geval.

        Comment


          #19
          Re: guerilla kweek bij mos

          Hee allemaal, ik ben van plan ook een guerilla kweekje op te zetten . ik heb een mooie spot gevonden, heel dicht bij water, een goede voedingsrijke bodem (te zien aan een explosie van brandnetel en ander onkruid) maar de grond is wel vochtig en erg compact en kleiachtig wat raden jullie mij aan, de grond gwn zo laten en alleen wat omscheppen om het luchtiger te maken, of veel moeite doen en snachts met zakken potgrond naar mijn locatie omdat het overdag te risico vol is om naar toe te gaan
          Alvast bedankt !

          Comment


            #20
            Re: guerilla kweek bij mos

            ik heb uiteindelijk de spot gebruikt en een nieuwe er bij gezocht mest gestrooid en dacht dat daar de grond vruchtbaarder van zou
            worden maar er zijn opeens een legertje vieze mestkevers op afgekomen en ik weet
            totaal niet of dat problemen gaat opbrengen en of dit schadelijk voor mijn planten gaat worden
            wat moet ik doen ??
            wat raden jullie mij aan?

            Comment


              #21
              Re: guerilla kweek bij mos

              Da's logisch eh...als je mest gooit, komen er mestkevers op af, ghahaha...
              Die hebben ook alleen interesse in mest volgens mij, of zitten ze ook op je planten ?

              Hoe staan je planten er bij, krijgen we nog een fotootje te zien, of is dat moeilijk ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Re: guerilla kweek bij mos

                    Mocht je de kans krijgen om tussendoor eens een fotootje te maken.
                    Wij kijken graag mee.
                    Leren = Experimenteren

                    Comment


                      #25
                      Re: guerilla kweek bij mos

                      Als je geen foto's laat zien zou ik zeggen maak dan ook geen kweekverslag en vraag niet om hulp
                      Guerrilla: 2013
                      Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                      Neem een kijkje en reageer

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: guerilla kweek bij mos

                          ik heb een probleem en dat is dat me blad bruine puntjes er op heeft
                          lijkt erg op roest ik heb gehoord dat dit magnesium tekort is
                          hoe los ik dit op

                          Comment


                            #28
                            Re: guerilla kweek bij mos

                            voor wat hoort wat , laat eens wat zien , het is geen 1 richtings verkeer , je problemen laten oplossen op het forum maar niks delen , komt er ook niemand meer kijken , wel de lusten maar niet de lasten !!!!!! je noemt je zelf trekpleister nou op deze manier trek je geen volle zalen !!!!!!!

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            voor wat hoort wat , laat eens wat zien , het is geen 1 richtings verkeer , je problemen laten oplossen op het forum maar niks delen , komt er ook niemand meer kijken , wel de lusten maar niet de lasten !!!!!! je noemt je zelf trekpleister nou op deze manier trek je geen volle zalen !!!!!!!

                            Comment


                              #29

                              Comment


                                #30
                                Re: guerilla kweek bij mos

                                Mensen vragen er specifiek naar dus: ja, ze vinden het interessant, ook al zijn ze klein! Bruine plekjes, kan van alles zijn, maak een foto, deel het, en je hebt binnen de kortste tijd en hoop antwoorden! Wil je geen foto's maken om wat voor een reden dan ook: Prima! Maar verwacht dan niet al te veel hulp en antwoorden, just saying.... Uiteindelijk resultaat zegt voor de kijkers hier niks als je de weg ertoe niet laat zien, het gaat om het proces...

                                Comment

                                Bezig...
                                X