Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste guerilla kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste guerilla kweek

    Ik zou ze gewoon alleen nog water geven en geen andere middelen. Ik doe dat ook en dat gaat prima. Alleen die emmer vind ik iets aan de kleine kant, je had beter voor een 40 liter pot kunnen kiezen. Dan had je zeker op alleen water kunnen draaien. In een emmer zul je ze wel moeten bij voeden. Maar die in de volle grond zou ik alleen water geven en verder niks. Dat werkt bij mijn planten prima.
    Last edited by skunk123; 3 September 2013, 18:00.

    Comment


      #32
      Re: Eerste guerilla kweek

      Oke, Bedankt, Momenteel geef ik enkel degene in pot voeding, ja een 40 liter pot had ik niet liggen thuis... :/


      Enkele fotos!
      Die in pot is al flink bezig
      2013-09-04 09.11.09.jpg2013-09-04 09.11.21.jpg
      De getopte met de rare bladeren...
      2013-09-04 09.11.41.jpg2013-09-04 09.11.49.jpg
      De laatste
      2013-09-04 09.11.55.jpg2013-09-04 09.12.11.jpg
      Last edited by lucasvda; 4 September 2013, 09:00.
      Autoflower kweek 2014

      Belgische wietroker

      Comment


        #33
        Re: Eerste guerilla kweek

        Bedankt voor jullie hulp, het bladprobleem ziet er al wat beter uit...
        Autoflower kweek 2014

        Belgische wietroker

        Comment


          #34
          Re: Eerste guerilla kweek

          Het begon te hard te rieken en mijn moeder heeft een bedrijfje aan huis dus daar passeert veel volk, dus heb ik de 2 in de grond eruitgehaald, met pijn in het hart heb ik de bladeren die supermooi zijn eraf geknipt en tussen boeken gestoken, mijn eerste 'bewogen' kweek )
          Autoflower kweek 2014

          Belgische wietroker

          Comment


            #35
            Re: Eerste guerilla kweek

            ????
            Ga je me nu vertellen dat je je planten heb weggegooid etc?

            Comment


              #36
              Re: Eerste guerilla kweek

              Oorspronkelijk geplaatst door lucasvda View Post
              Het begon te hard te rieken en mijn moeder heeft een bedrijfje aan huis dus daar passeert veel volk, dus heb ik de 2 in de grond eruitgehaald, met pijn in het hart heb ik de bladeren die supermooi zijn eraf geknipt en tussen boeken gestoken, mijn eerste 'bewogen' kweek )
              Wat jammer zeg. Had je ze niet ergens anders heen kunnen verplaatsen bv naar een veld, bos. Of bv bij een vriend?
              Ik had eerst ook een aantal planten thuis staan. Toen die heel erg begonnen te ruiken heb ik ze uitgedaan en in een zak verplaatst naar het veld en daar weer geplant. En alles groeide gewoon weer verder. Ik ben zelfs aan het nadenk om een plant nu van in het maisveld naar de rand te verplaatsen. Dit wil ik doen met de planten waarvan ik echt denk dat ze nooit op tijd klaar zullen zijn als de mais afgaat. Gewoon wat proberen. Ik heb ook al eentje geoogst. Ik had meerdere soorten. Waarvan ook vroeg plantjes. Dus die zijn nu ongeveer klaar

              Comment


                #37
                Re: Eerste guerilla kweek

                Ja het was echt onmogelijk om ze ergens anders te zetten, ik heb daar veel te weinig tijd voor nu... Ik heb zelf wat problemen met de politie en in Belgie zijn ze vrij streng op gebied van drugs nu.. Max 1 plant per persoon zo is het nu ook!
                Autoflower kweek 2014

                Belgische wietroker

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste guerilla kweek

                  knopjes zijn al mooi aan het ontwikkelen!
                  2013-09-21 14.23.07.jpg ik zit nu in de 2de week van de bloei!

                  heb al een microscoop geregeld bij een vriend voor binnenkort eens te controleren!

                  Heb een vraagje, gaan de knoppen ook zo ontwikkelen als hier : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-week-bloei-in ?
                  Autoflower kweek 2014

                  Belgische wietroker

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste guerilla kweek

                    Noem je dat streng 1plant per persoon??

                    In nederland mogen wij nog niet eens 1plant telen zonder dat ze deze af kunnen nemen.

                    Staff

                    Comment


                      #40
                      Re: Eerste guerilla kweek

                      Ja hier als ze hem zien pakken ze hem ook wel af maar zonder straf...
                      Autoflower kweek 2014

                      Belgische wietroker

                      Comment


                        #41
                        Re: Eerste guerilla kweek

                        Daarom zetten we de plantjes ook niet in en om ons huis maar ergens anders...

                        Comment


                          #42
                          Re: Eerste guerilla kweek

                          Ja ben ik volgend jaar van plan, 1 moeder en verschillende stekjes van verspreiden op tactische plaatsen in mijn dorpje )

                          mmmmh, ze begint echt al te ruiken naar Amnees! echt heerlijk,

                          de planten bij een maat van me zijn nu in de eerste week bloei, en is hetzelfde soortje als het mijne.

                          2013-09-16 18.27.52.jpg2013-09-16 18.28.06.jpg zijn er 11!!!!
                          Autoflower kweek 2014

                          Belgische wietroker

                          Comment


                            #43
                            Re: Eerste guerilla kweek

                            Als die fotos van nu zijn en het zijn amnezen kan ik je alvast vertellen dat dat niks meer word!

                            Comment


                              #44
                              Re: Eerste guerilla kweek

                              Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                              Noem je dat streng 1plant per persoon??

                              In nederland mogen wij nog niet eens 1plant telen zonder dat ze deze af kunnen nemen.

                              Staff
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment


                                #45
                                Re: Eerste guerilla kweek

                                Oorspronkelijk geplaatst door skunk123 View Post
                                Daarom zetten we de plantjes ook niet in en om ons huis maar ergens anders...
                                moet je zeker doen als je een goede plek weet in de buurt. Ik ben hier ook het eerste jaar mee aan het experimenteren. Een aantal heb ik nu geoogst en gedroogd. 2 zijn ontdekt en gemold. 4 stuks zijn nog in de race.

                                Comment

                                Bezig...
                                X