Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

    Zoals beloofd nog wat foto's CAM00496[1].jpgCAM00498[1].jpgCAM00500[1].jpg

    Zoals te zien staat links achter de gesneuvelde fruit spirit, en 1 ak is niet ontkiemd.

    Comment


      #17
      Re: Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

      Na veel peinzen heb ik de juiste beslissing genomen, we moeten echter wel eerlijk blijven, ik ga mijn guerilla kweek niet voortzetten heel jammer van de plantjes maar er zit niks anders op ivb met vakantie, school , tijd van het jaar enzovoorts...
      Ik vind het erg moeilijk om de plantjes te laten sterven, het enige wat ik nog kan doen is ze ergens neerzetten en over een maandje terug komen om te kijken.
      Greets..

      Comment


        #18
        Re: Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

        Dat is guerilla toch ook? Je zet ze ergens in de natuur? Op zich moeten ze het daar ook kunnen redden.

        Misschien nog wat slakkenkorrels eromheen zodat ze zeker niet meteen opgevreten worden.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #19
          Re: Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

          Daar heb je een punt, maar ze gaan het niet volhouden denk ik, en autoflowers duren ongeveer drie maanden voordat ze klaar zijn, wat beschreven word is echter niet waar 8-9 weken.
          Ik kan er misschien een paar neerzetten maar ik heb waarschijnlijk ook de kans om ze te verkopen via een vriend van mij.
          Ze hebben ook echt voeding nodig ze kunnen daar namelijk niet in de volle grond.
          Het is jammer, maar het heeft geen zin meer...

          Comment


            #20
            Re: Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

            zou ze dan verkopen en anders ergens langs een sloot van een akker, idd slakken korrels er om heen en als je last van konijnen hebt op de spot misschien wat kippengaas eromheen, maar wel ff iets ingraven want konijnen zijn natuurlijk gravers! Maar zet ze er eens in de nacht neer, dan val je niet zo snel op, en plant ze het liefst ergens tussen de brandnetels....
            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

            Comment


              #21
              Re: Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

              Hier praten we niet over dingen verkopen

              Comment


                #22
                Re: Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

                klopt guerillaboy, ik had alles al in huis.
                Een zuil, slakkenkorrels, gaas, potgrond. ik ga er gewoon een paar ergens neer zetten, en heel misschien word het nog iets.
                Jammer..
                @Heribei vanwaar deze reactie? ik stel niks te koop of ga er niet verder op in, ik noem alleen even mijn mogelijke opties

                Ik hou dit topic nog even draaiend, jullie horen van mij !

                Comment


                  #23
                  Re: Royal Queen Seeds, Guerilla kweek autoflower soortjes en 1x fruit spirit

                  Dan succes om een goede plek te vinden. ..
                  Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                  Comment

                  Bezig...
                  X