In het groen geschreven en een iets ander font, zo gaan we van start met de Kanaki Expérience.
nouvelle-caledonie-grunge-flag_19-134299.jpg
Eergisteren kwam een vriend van vakantie terug en heeft mij zaden meegebracht.
De zaden zijn lokaal (Nouvelle Calédonië) en soorten zoals wij ze kennen zijn daar onbekend.
Nieuw cal.jpeg Fishing.jpg Hart.jpeg
De organismen die ik daar gezien heb, is in onze begrippen geen benaming voor.
Ik heb alles in de koelkast gelegd en ondanks dat ik wist dat dit geen Auto Flowers zijn, kon het niet laten een hand-vol te ontkiemen.
Ik weet het dit is nog een heel pril stadium echter tot nu toe de enige foto die ik heb.
P1020323.jpg
Officiële selectie zal plaats vinden na ontkieming, ik wil er slechts twee op mijn terras laten staan.
De rest groei ik hier voor en gaan dan de vrije natuur in.
Al met al een leuke test, een leuke...... "Kanaki Expérience"
Kanakartandprotection.jpg
Deze beeldhoudwerken kennen jullie al, ik heb de kleine versie in de pot van Arthemis en Pan
Wish me luck...
nouvelle-caledonie-grunge-flag_19-134299.jpg
Eergisteren kwam een vriend van vakantie terug en heeft mij zaden meegebracht.
De zaden zijn lokaal (Nouvelle Calédonië) en soorten zoals wij ze kennen zijn daar onbekend.
Nieuw cal.jpeg Fishing.jpg Hart.jpeg
De organismen die ik daar gezien heb, is in onze begrippen geen benaming voor.
Ik heb alles in de koelkast gelegd en ondanks dat ik wist dat dit geen Auto Flowers zijn, kon het niet laten een hand-vol te ontkiemen.
Ik weet het dit is nog een heel pril stadium echter tot nu toe de enige foto die ik heb.
P1020323.jpg
Officiële selectie zal plaats vinden na ontkieming, ik wil er slechts twee op mijn terras laten staan.
De rest groei ik hier voor en gaan dan de vrije natuur in.
Al met al een leuke test, een leuke...... "Kanaki Expérience"
Kanakartandprotection.jpg
Deze beeldhoudwerken kennen jullie al, ik heb de kleine versie in de pot van Arthemis en Pan
Wish me luck...

Comment