Ik zie hier veel soorten gewassen terugkomen waarnaast/tussen geplant wordt, van aardappelen via asperges tot maïs. Wat ik nergens terug vind is het kweken tussen hop. Deze verwant van de cannabisplant (zelfs meer dan de brandnetel wat eigenlijk erg verre familie is maar als goede indicator wordt gezien om te telen) kan erg hoog worden dus zou ideaal zijn om grotere soorten tussen te kweken en ik vermoed dat qua voeding je er van kan uitgaan wat goed is voor de hop ook goed is voor de cannabisplant. Het enige wat ik minder vind is dat er in september al wordt geoogst, dus dat wil zeggen hele vroege soorten of autoflowers (ja, had je net een plaats waar ze hoog konden worden).
Het enige wat ik me afvraag: is dat een intensieve teelt? Want als de boer regelmatig op het veld gaat, is dat natuurlijk niet echt goed voor je oogst...
Ik heb hier wel wat in de tuin staan, maar ik laat maar betijen... Ik ben dan ook geen hopboer he...
Iemand al geprobeerd?
Het enige wat ik me afvraag: is dat een intensieve teelt? Want als de boer regelmatig op het veld gaat, is dat natuurlijk niet echt goed voor je oogst...
Ik heb hier wel wat in de tuin staan, maar ik laat maar betijen... Ik ben dan ook geen hopboer he...
Iemand al geprobeerd?

Comment