Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Royal Dwarf ~ Guerilla België

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3x Royal Dwarf ~ Guerilla België

Korting op 420shop
    Dag medegrowers & smokers,

Vorige week heb ik 3x Royal Dwarf besteld & 3 dagen later heb ik ze in huis. 15mei +- wil ik ze buiten hebben, het kan zijn dat het wat uitgesteld word ivm het weer.

Het plan; 3 plantjes verspreid, geen voeding of dergelijke, enkel blauwe korrels voor de grond toch ietwat vruchtbaar te houden. Potgrond ga ik gewoon stelen van een boer die juist zijn patatten heeft gezaaid. Heb gezien hoe ze de velden hebben liggen bemesten & aangezien ik geen budget meer over heb moet men creatief zijn hé

Wat verwacht ik.... Heb in het verleden 2x easy rider & een royal dane gehad. Daar heb ik dus ook ontzettend veel van geleerd.. Maar dat liep allemaal fout af. Ik hoop opeen 20g+-/plant uit te komen. Haalbaar?

--------------------------------------------------

Knipsel.PNG

Zoals je ziet; het is gewoon het weer afwachten nu. Ontkiemen doe ik gewoon thuis tussen natte watjes.

dwarf-autoflowering.jpg

Royal Dwarf van Royal Queen Seeds is een hybridecombinatie van Easy Bud en Skunk. Deze feminized marijuana bevat 60% Sativa-, 10% Indica- en 30% Ruderalisgenetica. Dit genetische meesterwerk is de mix van de beste autoflowering soorten en een geweldige, vrouwelijke Skunk.

---------------------------------------------

Dus binnen een goede week gaat alles van stat, volgens mij ben ik er klaar voor. Als er dingen zijn die ik over het hoofd zie, dan hoor ik dat graag! Grtz Scooby
    Last edited by ScoobyDope; 1 May 2014, 14:59.

Re: 3x Royal Dwarf ~ Guerilla België

Dat idee over grond van een maisveld pieken staat mij ook wel aan
    Die 20gr/plant haal je zeker als er niets erg met ze gebeurt ��

succes medebelg!

Comment

klink goed ik was ook iets dergelijk als extra van plan ,powerplat schijnt oo npg goed te zijn , maar denk je dat het weer goed genoeg gaat zijn ik woon in oost vlaandere en het is hier nogal sl,wecht weer wel mooi idee ik ben zeker super benieuwd en ook medebelg :

Comment

Ik ga 10x Master kush en 10 andere soorten doorheen planten
        wel ik woon ook in Oost-Vlaanderen haha, ik denk dat de zomer lekker genoeg gaat zijn voor de plantjes, alleen in mijn bos heb ik wat werk om licht beter te laten doorkomen.. Ach we zien wel

Comment

& ik woon ook in oost-vlaanderen....

@stonerhaze; Maisveld zou ik toch afraden... patatten worden overal gekweekt & denk datdie grond toch beter is, aangezien een aardappel(plant?) meer weg heeft van een cannabisplant dan een maisstengel...Nja ds pure intuïtie . Heb eergisteren een zaadje tussen wiet van een vriend gevonden, hy beweerde dat de wiet gewoonkush was, het zaadjeis nu aan het ontkiemen

@misterwinner; eerst en vooral ben ik erecht vanovertuigddat dit eengeweldig seizoen word, na al de afgelope kutzomers & strenge winters hebbe we dit jaar.... geen winter gehad, dus khoop dat dat ZON betekent . PP buiten? is dat geen laatbloeier?

Al by al, ben cerieus naar ulle planten aangezien jullie NIET aan autoflower doen... ik speel toch liever op safe ^^

Grtz medebelgen

* spatie werkt niet goed meer

Comment

Hahaha alledrie kwekers uit dezelfde streek

Hmm, ik weet het niet, weet nergens pattaten staan rond lokeren.. Dus dat wordt grond uit de aveve dan
            Veel succes met dat zaadje kush is toch een superwietje hoor!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Succes beide '

Comment

Lokeren.... Dude jij kweekt in mijn achtertuin!

Hamme hier , ondertussen is het kush zaadje dat ik gevonden heb tussen wiet ontkiemt!
              Vanavond ga ik een beker vullen met grond van de patattenboer & hem/zij planten & de geboorte afwachten
              .Snapshot_20140426_1.JPG

Comment

Hahaha, oeioei In hamme heb ik nog een vriendin gehad en ken er wel een paar mensen

Ik heb 5 v/d 10 kush in een bekertje gedaan derstraks en nu afwachten
                ik moet nu nog een mailtje sturen naar nirvana omdat ik mijn 10gratis zaden niet gekregen heb

Comment

De guerillawereld is toch ook niet zo groot hé

Bekertje met water? Ik heb het 1 keer geprobeerd om in een glas water te ontkiemen maar helaas.
                  3 Dagen later gewoon tussen watjes gelegd & nat gemaakt, met resultaat!.

Voor myn royal dwarfs ga ik nog even wachten tot ongeveer 15mei, misschien iets later. Ik wacht echt het beste weer/startpatroon af. Dus nirvana heeft nog even tijd

Dat kush zaadje is ondertussen gepland in een plastic potje, die laat ik hier staan tot hy/zij ongeveer 2weken oud is dan gaat hy/zei de wildy in. Ondertussen is het de geboorte afwachten

Comment

Nee inderdaad

Ik heb gelezen dat het geen koud water mag zijn omdat dat de ontkieming vertraagt dus het is iets meer dan 20graden (:

zolang wachten? Hoe vroeger, hoe groter ze worden hé ^^ als ze goed voorgegroeit zijn kunnen ze tegen dit kloteweer hoor
                    Ja ik kan ze ook pas woensdag laten leveren dus ik mag niet te vroeg een mail sturen..

Oohh het wordt vast een mooie

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Waar haal je die blauwe korrels scooby??
                    in mijn bos groeit 3/4de dennen dus ik moet het daar ook wat vruchtbaar houden....

Comment

Waarom alleen woensdag? Als ze het leveren & je bent niet thuis moet je gewoon naar de post gaan om het aftehalen.

Voor autoflowers is het gunstig om echt te beginnen met goed weer, aangezien het in +- 8/9weken klaar is, is het beter om zoveel mogelijk te profiteren van het weer. By gewone planten is hoe vroeger hoe beter, zoals je zegt; "Hoe vroeger, hoe groter ze worden hé ^^ als ze goed voorgegroeit zijn kunnen ze tegen dit kloteweer hoor".

Die blauwe korrels kun je gewoon kopen bij de doe-het-zelf zaak. Roze korrels is ookgoed, maar blauw zou beter zijn. (roos=bloemen, blauw=planten). De korrels ga ik wel als aanvullende voeding gebruiken, het is noodzakelijk omje grond goed voor te bemesten. zeker in een 3/4naaldbos. Heb je ondertussen al een patattenboer gevonden?

Zoals je kunt zien begint het fantastische weer blijkbaar 6mei al, dus ik ben tot conclusie gekomen dat ik mijn 3dwergen 3mei zal ontkiemen. Grtz Scooby

Nick weer.PNG

Comment

Omdat ik het bij iemand laat afzetten en die ouders zijn woensdag pas weg hahaha & nee hoor ze steken het gewoon in de brievenbus (:

oohh oke, ik denk dat ik ook nog 10autoflower ga bestellen

Ook bij de aveve, interflower,..? & nee maar de maisvelden rieken daar al goed naar de mest dus ik ga het mij toch riskeren om die mest te pakken(tussen mais wordt veel gekweekt ea dus moet wel goed zijn)

als dat waar is heb ik al een geluk nog effe tijd om het bos in orde te zetten (y)

greetzz StonerHaze.

Comment

Hahaha, dat doe je beter nu (op deze zondagnamiddag).

Bij aveve is de kans groot dat ze dat hebben, ze verkopen daar ook namelijk producten van "Compo", dat is het merk van de die blauwe korrels.
                          Interflower ken'k niet, dus geen idee :/

Ik vermoed dat je dit Topic al eens gelezen hebt (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-tussen-akkers).
                          "Mais wordt over het algemeen tussen 20 april en 1 mei ingezaaid." Word er in dat Topic gezegd, dus de maïsgrond moet idd bemest geweest zijn afgelopen week.
                          En idd tussen de maïs word veel gekweekt, maar dikwijls met autoflowers en pas na 1juni ongeveer (check vorige link).

De plaatsen die ik echter voor ogen heb om te kweken, zijn eigenlook wel risicovol, het krioelt ervan de konijnen dus ikmoet gaas gebruiken, wat dan al zichtbaar is. Een ander groot probleem in mijn regio (kastel) is dat hier gejaagd word :/. Maar ik ken hier wel een verlaten vijverput van een vriend van mij die 7jaar geleden verhuisd is. De vijverput staat er dus al 7 jaar leeg, en is verwoekerd van het onkruid. Ik krijg hier te maken met verschillende dillemma's.

- Op de 3 spots die ik voor ogen heb. Nadelen: veel ongediertje & jagers. Voordeel: risico verspreid (3plaatsen)
                          - Op de vijverput van myne maat. Nadelen: meerdere plantjes bij elkaar (min. 2) & veel ongediertje. Voordeel: Geen jagers, dus normaal geen mensen.

Het ander groot probleem is dat mijn kush zaad regulier is. Het kan een mannetje worden en ik wil de zaadjes wel houden (mijn spots liggen ver uit elkaar).
                          Dus ik ga 2 autoflowers op de vijverput zetten en dus het onbekende kush zaadje samen met nog 1 dwerg afzonderlijk naar elk hun spot.

Wat ook betekent dat mijn spots zeker nog niet zijn voorbemest en dat ik dat beter ook nu kan gaan doen. Ik ben juist nog het licht aan het afwachten, rond 9u begin ik eraan

Cheers!
                          ScoobyDope

Comment

Oke dan ga ik woensdag eens langs bij aveve ^^

Oke dan is die grond wel goed genoeg en ga ik misschien straks al wat mest halen

Oei, dat is minder.. Maar ik stel voor ze gewoon allemaal aan die vijver te zetten. Mijn spots zijn bossen in waasmunster, ik kan er wat planten zetten maar ik heb denk ik niet genoeg plaats om 20planten veilig te zetten hahaha..

Ik vertrek sebiet om nog wat verder te snoeien enzo haha, normaal ging ne maat mij helpen maar die is meer met zijn lief aan het vogelen dan wa anders...

Comment

Hehe,
                              Had net het zelfde ideetje,
                              Heb wat autoflowers gekocht, royal dwarf, autobomb en green automatic,
                              Mijn eerste kweekje dus ik ben wel is benieuwd wat het gaat geven, dacht 2 van elks buiten te zetten
                              Nu was ik aan het denken, hoeveel zon heeft zo'n plantje nodig? Want ik weet wel een plekje maar ben niet zo zeker dat er genoeg zon gaat zijn,
                              Is het nodig dat de plant een bepaalde duur zonlicht nodig heeft? Hoelang denkje dat die dwarfs gaan duren voor ik ze eventueel zou kunnen oogsten? Want ik zit wel met het probleem dat ik in juli op kamp ga..

Alsook ga ik nog een microkastje bouwen om er toch nog een paar op mijn kot te zetten.

Greetings,

Likkle Eye
                              Legalize It

Comment

Bezig...
                              X