Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Guerilla kweek

    @green farmer
    Oh oke dat wist ik niet zal nu het raam de hele dag openzetten (als het niet regent), bedankt voor de tip maar ik mag hem van me ma alleen op me kamer neerzetten en zodra die gaat stinken moet die de deur uit..
    Ik was dus van plan om hem bij een vriend in de volle grond te zetten voor volgende week vrijdag.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    De eerste Fast buds komen al boven!

    CAM00156.jpg

    Comment


      #17
      Re: Guerilla kweek

      Alle Fast buds zijn nou boven de grond en de Gold rush gaat ook wel lekka!

      CAM00159.jpg CAM00160.jpg

      Het plan om de planten bij mijn maat in de tuin te zetten gaat ook niet door..
      Dus nou wordt het weer officieel een Guerilla kweek, vanavond ga ik samen met mijn broer de spot een beetje bijknippen voor meer zonlicht, foto's van de plek zet ik er vanavond op.
      Morgen ga ik met degene waarmee ik het samen doe naar de spot om alles om te spitten, kuilen te graven en eventueel nog een boompje omzagen die in de weg stond.

      ciao

      Comment


        #18
        Re: Guerilla kweek

        Succes ermee! Maar een boompje omzagen is dan wel weer jammer. Flink geregend de afgelopen dagen, dat is dan wel weer fijn.
        Grow bitch! Grow!

        Comment


          #19
          Re: Guerilla kweek

          Dankjewel! En ja ik vond het ook al zonde maar me maat drong erop aan dat die voor de zon stond en hij is toch niet zo groot dus we doen het maar.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          De Fast buds gaan ineens allemaal krom staan, weet iemand hoe dit komt? Alvast bedankt.

          CAM00163.jpgCAM00162.jpg

          Comment


            #20
            Re: Guerilla kweek

            Ze zijn aan het strekken, dus op zoek naar het licht. Komt het licht van rechts dan gaan ze met de blaadjes naar rechts, staat de zon links dan gaan ze naar links. Zo simpel kan het zijn.

            Comment


              #21
              Re: Guerilla kweek

              Dan draai ik ze wel een paar keer, maar uiteindelijk groeien ze wel recht toch?

              Comment


                #22
                Re: Guerilla kweek

                Niet draaien, ze doen het niet voor niets. Ze draaien de blaadjes naar de zon zodat ze meer licht oppikken, als jij ze weer draait moeten ze weer energie stoppen in het draaien. Ik zei het de vorige keer ook al: zet ze buiten. Vanaf woensdag word het zomers weer dus dan mort het helemaal goed komen

                Comment


                  #23
                  Re: Guerilla kweek

                  haha okee, bedankt voor tip!
                  Ik was deze week toch van plan om ze in volle grond te doen dus komt mooi uit.

                  Comment


                    #24
                    Re: Guerilla kweek

                    Hey!

                    Als je ze in volle grond zet ga je dan de grond ook opwaarderen/bemesten?
                    Ben geen pro maar een beetje omspitten en wat voedsel en luchtigheid toevoegen in volle grond doet wel wonderen heb ik inmiddels begrepen

                    groetnes

                    Comment


                      #25
                      Re: Guerilla kweek

                      Als je ze in de volle grond zet is bemesten vaak niet nodig maar (zeker niet in de buurt van brandnetels) maar de grond omwoelen voor extra luchtigheid en eventueel aanvallen met verse potgrond is zeker een optie

                      Comment


                        #26
                        Re: Guerilla kweek

                        Ik heb geen mest ofzo gekocht dus was het gewoon van plan om het puur natuur te houden, heb wel verse potgrond gekocht en had thuis nog een speciekuip met grond staan, die mix ik door elkaar heen en zo de grond in.
                        Over een paar uur gaat het gebeuren, vanavond komen nog foto's hoe ze er in de volle grond bijstaan.

                        groetjes

                        Comment


                          #27
                          Re: Guerilla kweek

                          Hallo JDers,

                          ik ben vandaag bij de plantjes wezen kijken maar foto's zijn hem helaas niet geworden omdat ik mijn telefoon vergeten was..
                          Ze staan er heel mooi bij, dat had ik eigenlijk niet verwacht omdat er een paar in zanderige grond stonden maar dit kan blijkbaar geen kwaad.
                          De volgende update kan nog wel even duren omdat ik een paar weken weg ben, ik zal in de tussen tijd zeker nog wel bij de plantjes gaan kijken en eventueel water geven.

                          peace

                          Comment


                            #28
                            Re: Guerilla kweek

                            Beste Jeroen,

                            Als je nog eens een poging wilt wagen door guerilla te kweken is dit wel een perfecte oplossing voor je planten!

                            http://azarius.nl/seedshop/grow-shop...-pack-biotabs/

                            Veel succes!

                            Greetz LittleDwarf

                            Comment


                              #29
                              Re: Guerilla kweek

                              Hardstikke bedankt @Littledwarf !
                              Hier heb ik zeker wat aan

                              Comment


                                #30
                                Re: Guerilla kweek

                                Nice! Keep up the good work !

                                Comment

                                Bezig...
                                X