Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Guerilla kweek

    Nou ben ik er gister tot mijn grote schrik achtergekomen dat de gold rush outdoor op verschillende plekken ging rotten, ik dacht als ik hem zo laat staan rot heel de plant weg, dus ik heb de goeie topjes ertussen uit geknipt en sommige zit nog een heel klein beetje rot op.. Ik heb ze gewoon te drogen gehangen maar ik denk dat ik nou maar 20-30gr van de hele plant overhoud jammer genoeg. Nou komt mijn vraag: Ookal zit er op sommige topjes een mini beetje rot kan ik dat oproken of na het drogen er gewoon tussenuit knippen? Alvast bedankt.

    Comment


      #47
      Re: Guerilla kweek

      Je kan volgens mij beter eerst ff die rot der uit knippen..

      Of je beetje toprot kan roken moet je zelf beslissen. Ik doe het niet igg.
      sigpic

      Comment


        #48
        Re: Guerilla kweek

        okee thanks

        Comment


          #49
          Re: Guerilla kweek

          Ik zou alle rot goed wegknippen, anders rot het gewoon lekker verder tijdens het drogen, en houd je misschien helemaal niks meer over.

          Comment


            #50
            Re: Guerilla kweek

            okee zal ik doen!

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Comment


              #51
              Re: Guerilla kweek

              Jammer gold rush staat toch bekend als sterke outdoor maar ja
              Je zal er altijd wel iets afhalen zeker

              Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

              Comment


                #52
                Re: Guerilla kweek

                Ja dat dacht ik ook maarja de afgelopen weken veel regen en weinig zon heeft toch zijn tol geeist.

                Comment


                  #53
                  Re: Guerilla kweek

                  het wordt weer goed weer .

                  r:en heb je wat rot in je geoogste toppen kun je dat mee laten drogen
                  verwijdert makkelijker later en het geurt minder bij drogen

                  r:oogstijd is half oktober

                  grtz
                  Last edited by member16666; 30 August 2014, 01:25.

                  Comment


                    #54
                    Re: Guerilla kweek

                    Zonde dat je het weggegooid hebt, je had het ook kunnen water curen. Levert iets minder op maar dat is beter dan niets

                    Comment


                      #55
                      Re: Guerilla kweek

                      Leuke adviezen, net als hij alles heeft weggemikt
                      Rot gaat ook door tijdens het drogen, dus dan zou je het supersnel moeten drogen en daarna nog curen. ( <- andersom )
                      Lekker, dan hou je echt heel smerige wiet over. Daar kweek je niet zelf voor, toch ?
                      Als het alleen om de high gaat kun je net zo goed een zakkie lijm leegzuigen.

                      Het is helaas niet anders. Hopelijk gaan de overgebleven planten wel het einde halen.
                      Ik las ergens dat Spliff het had over een buitenplant voor "The Northern Hemisphere". think.jpg
                      Het noordelijk halfrond...tja, daar hoort (bijvoorbeeld) Noord Afrika ook bij, da's toch ff wat anders dan ons klimaat.
                      Mgoed, da's ook als mosterd na de maaltijd.
                      Last edited by QnQ; 1 September 2014, 08:31. Reden: 1st curen en dan drogen natuurlijk
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #56
                        Re: Guerilla kweek

                        Bedankt voor de adviezen maar ben het bij deze toch met QnQ eens.
                        Maar hopen op het beste!

                        Comment


                          #57
                          Re: Guerilla kweek

                          @QNQ ik had zelf ook toprot en kreeg het water curen als advies van mede forum leden. Na knippen meteen in het water en daarna pas drogen, opbrengst was wat minder maar de smaak was gewoon goed dus zeker een optie.

                          voor de weggegooide planten is het misschien als mosterd na de maaltijd maar je geeft het zelf al aan: hopen dat de rest het wel tot het einde haalt want ook daar kan toprot in komen en dan kan hij altijd het watercuren is proberen.

                          niet geschoten is altijd mis......

                          Comment


                            #58
                            Re: Guerilla kweek

                            Yep, zo is het ook.
                            Je kunt het idd beter zelf geprobeerd hebben en je eigen mening vormen.
                            Ik vond het in ieder geval zo smerig dat ik alles alsnog weggegooid heb.
                            Misschien is het in een bong wel te doen of kun je er wel goeie hasj van schudden, dat heb ik allemaal niet gedaan.

                            Zolang je maar niet vergeet om de toprot weg te knippen.
                            Dat kun je niet watercuren, da's gewoon schimmel.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #59
                              Re: Guerilla kweek

                              toch hopelijk wel alle toprot helemaal verwijderd? want de sporen van toprot gaan ook door een screen heen en die wil je niet oproken en je longen hiermee vervuilen
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                              Comment


                                #60
                                Re: Guerilla kweek

                                Nou het is al op en heb nergens last van gehad eigenlijk maar zal het onthouden voor de volgende keer.

                                Comment

                                Bezig...
                                X