Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

    Ben benieuwd hoe ze er nu uitzien

    Comment


      #17
      Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

      Niet zeuren Angel =p
      Je weet dat met Guerilla je beter te veel dan te weinige kan hebben. Zeker met Toprot risico en alles.
      En ik kan je vertellen.. Ik heb wel vaker topics gezien dat mensen hier fout bezig zijn geweest.. En daar hoor ik jou nooit over =p (vriendje politiek..!!!!)
      En wat ik laats al zei.. Ik weet voor 80% zeker dat sommige mensen hier ook wel is wat verkopen.. Misschien niet 100de grammen. Maar een klein beetje is het zelfde. (voel je aangesproken, reageer dan niet, want dan verlul je jezelf )

      Ik heb ook een Guerilla kweek buiten staan van dik 50 plantjes.. En ik rook ook geen wiet meer? Ben ik nu ook fout bezig? Het is dat de moeder van me dochter nog rookt, en de gene waar mee ik het doet ook rook.. Dus zelf zie ik het probleem niet.

      Als hij het verkoopt of weg geeft. Laat hem lekker. Hij loopt vanzelf wel tegen de lamp Je hebt hem er op gewezen. En dat is goed toch?

      We kunnen ook lekker schijnheilig gaan doen net als andere mensen en maar 5 plantjes laten zien en dan ondertussen der nog een stuk of 15 op de achter grond hebben.. Ik ken zelfs een verdomd goede brood kweker hier op het forum die bijna iedereen praisd..

      Want hoe kan jij goed selecteren voor je zaadjes? Terwijl jij toch altijd zegt dat je met een stuk of 10/15 a 5 niet verkomt.. ???
      Idem met k1..

      Niks persoonlijks hoor. Maar vind dat het gezeik wel is mag stoppen.. Dat de ene meer ballen heeft om het te laten zien dan de andere.. Tja.. Zijn ding toch?

      Igg, veel succes kerel. Maar ik moest dit even kwijt..

      Nogmaals, niks persoonlijk tegen jou Angel.


      Overigens.. Der hebben zelfs mensen planten aan elkaar geven.. Op dat topic heb ik je ook nog niet gezien Angel
      Last edited by SweetMango; 10 August 2014, 10:43.
      sigpic

      Comment


        #18
        Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

        Schijnheilig ? Misschien heeft men gewoon respect voor de forumregels ?

        Waarom mogelijk dit forum kwalificeren als broodkwekersforum
        als JointjeDraaien hier geen prijs op stelt ?
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #19
          Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

          Of je broodkweker bent ligt niet alleen aan het aantal planten.
          Als je twijfelt of je hier thuishoort, lees de regels.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            Schijnheilig ? Misschien heeft men gewoon respect voor de forumregels ?

            Waarom mogelijk dit forum kwalificeren als broodkwekersforum
            als JointjeDraaien hier geen prijs op stelt ?
            Der staat nergens in de forum regels dat je niet meer als 5 planten mag hebben. Alleen als iemand meer als 10 planten laat zien word er gelijk gezegd brood kweker!
            Dus dan laten mensen het niet zien om gezeik te voorkomen. Vind ik schijnheilig.. Zeker als mensen dan op zulke topics reageren. Dus.. Respect is dan niet echt aan de oorden vind je niet?

            Het aanbieden van-,vragen naar-,of aanzetten tot illegale handel is niet toegestaan, ook niet via prive berichten.
            Onder illegale handel verstaan we ook het verkopen, aanbieden of ruilen van planten of delen van planten zoals stekken.
            Dit^ Word ook gedaan. Via PM's, maar aangezien het pm's zijn en mensen daar niet over uit komen.. Kan er niks aan gedaan worden.
            Mway heeft ook een plant ontvangen van Psy. Volgens mij nog soort van toegeven op het forum.. Zijn hun gebanned? Nope, idd. Komen we weer op vriendjes politiek.. En lijkt me ook niet mogen toch..? Dus die respect is nogmaals ver te zoeken.
            Maar omdat hun actiever zijn, zie ik jullie daar ook niet op ouwe hoeren. Maar komt er iemand met 120 zaadjes.. Word er gelijk ge..... En dat is dan wel respectvol? Fuck off.

            Dus ik vind niet dat mensen mogen zeiken. Der was nog een topic.. Maar dat was van vorige jaar. En ik ga hier al genoeg gezeik mee krijgen. Dus ik spaar die mensen wel..
            Maarja, omdat jullie vrienden zijn.. Is het natuurlijk gewoon goed. Once again, fuck off. Behandel dan iedereen gelijk.. En ga niet zeiken op zo'n kerel als dit.

            ~@ QnQ, nee idd. Maar het heeft er zeker mee te maken


            Als jullie veder wat te zeggen hebben. PM staat open. Want we verneuken deze kerel zijn topic zo.
            sigpic

            Comment


              #21
              23-06-2014

              20140623_172121.jpg20140623_172133.jpg20140623_172140.jpg20140623_172157.jpg
              http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36203-

              Comment


                #22
                Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                Ziet er leuk uit zoveel kleine plantjes naar de zon gericht xD

                Comment


                  #23
                  Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                  Vindt ik nou ook!


                  01-07-2014

                  20140701_210413.jpg20140701_210519.jpg

                  Wortels hebben nog wel de ruimte en zijn nu nog te los om over te planten.


                  20140701_210637.jpg20140701_210646.jpg
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36203-

                  Comment


                    #24
                    Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                    Ziet er gaaf uit! En ehhhh ik wil ook je vriend zijn *kuchHINTkuch* wat voor soortje is et? en de groeitijd buiten?

                    Comment


                      #25
                      Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                      Eerst maar eerst eens zien te oogsten. Leuk dat je naar de soortjes vraagt,

                      WildSuper07 x Danish Gold
                      Henkies Lolland x Herijuana
                      Freezeland x Royal Dane
                      Royal Dane
                      Guerilla Gold #2 x #5
                      Timewarp x Guerilla Gold #2
                      Oregon Rocket x Guerilla Gold #2
                      Manitoba Medicine x Herijuana

                      ​Zijn klaar +/- eind september.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36203-

                      Comment


                        #26
                        Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                        Oorspronkelijk geplaatst door System View Post
                        Eerst maar eerst eens zien te oogsten. Leuk dat je naar de soortjes vraagt,

                        WildSuper07 x Danish Gold
                        Henkies Lolland x Herijuana
                        Freezeland x Royal Dane
                        Royal Dane
                        Guerilla Gold #2 x #5
                        Timewarp x Guerilla Gold #2
                        Oregon Rocket x Guerilla Gold #2
                        Manitoba Medicine x Herijuana

                        ​Zijn klaar +/- eind september.
                        Zijn het dan auto's ofzo?
                        Of is het omdat je ze zo laat plant zijn ze sneller klaar?

                        Comment


                          #27
                          Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                          Doordat ik ze later heb gezaaid zullen ze ook iets later afbloeien. Beste tijd te zaaien is half mei ongeveer en als de wortels de ruimte hebben
                          worden het grote planten anders hebben ze de neiging om nog eerder in de bloei te gaan.

                          07-07-2014

                          20140707_220353.jpg
                          20140707_220336.jpg
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36203-

                          Comment


                            #28
                            Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                            Nog updates?

                            Comment


                              #29
                              Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                              Kijk hoe klein die planten zijn denk je nu echt da hij daar een mega oogst van gaat halen?? hahhaah
                              God was never on your side..

                              Comment


                                #30
                                Re: Guerilla snelle soortjes reguliere zaden Deens Canadees op z'n Nederlands.

                                @bella laat hem lekker gaan joh, dat merkt hij vanzelf wel toch
                                @system ik denk niet dat je eind sept al kan oogsten ik vrees dat je toch in okt. terrecht gaat komen
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                                Comment

                                Bezig...
                                X