Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerillakweek 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Guerillakweek 2015

    Aah, op die manier, gelukkig.
    Je ziet zo vaak dat er allerlei troep achter blijft in het bos.
    Dat zijn ook meestal de plekken die maar 1 seizoen goed zijn. 's Winters is er altijd wel iemand die de resten vind en die dan de plek kent.

    Ik vind het een heel groot risico om alles op 1 plek te doen, maar inderdaad, zolang het goed gaat, gaat het goed.
    En als het fout gaat heb je gewoon niks.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Guerillakweek 2015

      Mooi.mooi
      Je kan mss pnderaan en onderranden piepschuimplaten als isolatie eronder plakken ofzo
      Een kas is wel ook bij slecht weer iets warmer als normaal dus hopelijk geen vrieslast
      Enkel zie ik die "maar" 1 spot als probleem ik zou echt min een tweede nemen met al is het maar 1 plantje puur voor de zekerheid

      Comment


        #18
        Re: Guerillakweek 2015

        Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
        Mooi.mooi
        Je kan mss pnderaan en onderranden piepschuimplaten als isolatie eronder plakken ofzo
        Een kas is wel ook bij slecht weer iets warmer als normaal dus hopelijk geen vrieslast
        Enkel zie ik die "maar" 1 spot als probleem ik zou echt min een tweede nemen met al is het maar 1 plantje puur voor de zekerheid

        Comment


          #19
          Re: Guerillakweek 2015

          Heej guerrillafarmers
          Heb me stoeltje hierbij gezet .
          Ben zelf van plan dit jaar ook een guerrilla plaatsje te maken en gebruiken maar dat moet ik nog zien.
          Verder ziet het er goed uit vind ik alleen ik weet er nog niet zoveel van .

          In iedergeval wens ik jullie al veel succes

          Comment


            #20
            Re: Guerillakweek 2015

            Ik ga volgend jaar ook lekker guerillajen. Wilde vorig jr ook doen maar niet door gegaan. Eigenlijk door mijn luigheid! hahha. Ik ga alleen maar hollands hope zetten.

            Comment


              #21
              Re: Guerillakweek 2015

              Dit word het jaar van de guerilla!

              Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

              Comment


                #22
                Re: Guerillakweek 2015

                Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                Dit word het jaar van de guerilla!
                dat hoopte ik al voor dit jaar om eerlijk te zijn....
                in ieder geval heb ik wel het een en ander door ervaring geleerd dit jaar

                topicstarter: waarom graaf je geen kuil en dek je dit af met een bouwzeil (groene kant naar boven ) om als waterreservoir te gebruiken?
                ...

                Comment


                  #23
                  Re: Guerillakweek 2015

                  Mooi initiatief zo'n alternatief volkstuintje in het bos

                  Maar waarom een kuil graven en daar dan de potten in zetten (laatst geplaatste foto's)? Zelf graaf ik altijd een diepe kuil en vul deze dan (zonder pot) met potaarde. Misschien hebben jullie een specifieke reden om in pot te planten?

                  En wel foto's sturen van het 2015 eindresultaat he! Loop een klein beetje vooruit op de zaken.

                  Comment


                    #24
                    Re: Guerillakweek 2015

                    ik ben van plan om gaten met een grote grondboor in de grond te maken die volgooien met potgrond en dan plantjes erin slakkensporen erbij en het zo laten.
                    mss als het droog is om de zoveel tijd water komen geven en eerst zorgen dat de zaadjes ontkiemd zijn.
                    zijn er verder nog dingen die ik echt zou moeten doen??

                    mvg

                    Comment


                      #25
                      Re: Guerillakweek 2015

                      Waarom niet gewoon in de grond van het bos plaatsen?

                      Comment


                        #26
                        Re: Guerillakweek 2015

                        Is niet zo voedingrijk lijkt me als potgrond kan het mis hebben.
                        Denk ook dat de wortels het beter doen in potgrond

                        Comment


                          #27
                          Re: Guerillakweek 2015

                          Lijkt me niet. Ik denk dat bosgrond, zeker op een plek waar veel brandnetels staan best wel voedingsrijk kan zijn. Dit is onbewerkte grond. Veel schimmels enzo in de grond, wormen etc.

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Re: Guerillakweek 2015

                              Meten is weten
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #30
                                Re: Guerillakweek 2015

                                @ blazeit420 Ik zou gewoon een schep pakken en een zo groot mogelijk gat maken hoe groter de plant we hebben op veel forums gezien dat kippenmestkorrels heel goed werken en het is niet heel erg duur je moet oets van 100gram per plant en dan hebben ze genoeg voor het hele jaar ik zou kippengaas eromheen zetten en kopertape dat blijkt goed te werken tegen slakken plus wat korrels, wij hebben daar gelukkig geen last van op onze spot ook geen herten

                                @tb303 ja zou ook kunnen we hebben nu wel meer oppervlakte en meer opslag en makkelijk te verplaataen en meer opslaan dus

                                @ krabati ja we wouden het eerst met potgrond vullen alleen is dat noggal veel en dit is makkelijker en we gaan deze zeker afmaken!

                                @ weedfan gewoon voeding en potgrond werkt ook

                                tot de volgende keer mensen
                                Last edited by GuerillaFarmers; 12 December 2014, 15:28.

                                Comment

                                Bezig...
                                X