Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planter's Guerilla 2015 avontuur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

    Wel, nu ben ik wel wat teleurgesteld, op de grote spot waar alle reg planten staan is de plaatselijke (zand) grond mengen met wat compost duidelijk niet voldoende voor de planten. Ze zijn amper gegroeid, helemaal verbleekt en de bladeren zijn slap en hangen af . En dit na een week van uitstekend weer, dat het zo uitloopt steek ik op de grond, weet niet echt wat het anders zou kunnen zijn. Maar kijk vooral zelf en geef zeker je mening want ik wil dit zo rap mogelijk oplossen. De grootste hier meet amper 35 cm, terwijl ik al een haze van 1,70 heb. Er is hier duidelijk iets niet pluis. En ook de special queens die tussen de netels staan zijn amper gegroeid en verbleekt, wat is er hier aan de hand?
    Te beginnen met de amnesia's
    002.jpg001.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg008.jpg
    De eerste 2 foto's, kijk hoe bleek die is, dit is tg nietnormaal? Alle planten zien er egt niet gezond uit vind ik.
    Dan de 2 special queens, ook amper tot niks gegroeid.
    011.jpg010.jpg009.jpg012.jpg
    En dan the unknown, lelijker dan ooit, achja, die is nu ook gewoon zo :p
    013.jpg

    Tips zijn ZEKER welkom, ik wil dat zo rap mogelijk van de baan krijgen
    I'm high, but I'm grounded.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

    Comment


      #92
      Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

      Denk dat het aan de grond ligt waar je spots zijn.
      Hoelang staan ze nu al ?
      Vergeling van bladeren als ze nog zo klein zijn gaat iets te kort hebben.
      Heb ook wat vergeling aan binnekant van plant.
      Greets ganjas
      buitenkweek 2015

      Comment


        #93
        Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

        Je kan proberen misschien wat voeding met water toe te voegen maar pas er mee op niet te gek doen gelijk mij


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


          #94
          Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

          Goh, ze staan er nu tg al 2 maand, en ja, dat was ik mss van plan indien met dat geen fortuin kost :p

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Fioew, vandaag tg wel opgelucht dat mijn auto's het een pak beter doen . Ben daarnet even gaan kijken ze staan nu een week in de volle grond, en ze schieten goed op naar mijn mening, zeker vergeleken met de regs. Wel, hier is het ook zwaardere leemgrond dus ik ben van plan volgend jaar de andere spot niet meer, of tg veel minder, te gebruiken. Anyway, hier zijn mijn dames, zoals je weet allemaal door elkaar omdat ik bij het verplanten vergeten ben welke plant welke soort was .
          012.jpg011.jpg013.jpg014.jpg015.jpg016.jpg017.jpg018.jpg019.jpg
          Van deze dames verwacht ik tg zo een 70 gram te halen, lijkt me tamelijk realistisch. Verder is de getopte amnesia ook flink doorgegroeid en is mijn pronk-dame groter dan mij geworden . Meet nu 1,90 of meer, kreeg ze nog moeilijk op foto
          002.jpg007.jpg008.jpg

          Geniet van de foto's en hopelijk krijg ik het ng recht bij de andere planten ook
          I'm high, but I'm grounded.

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

          Comment


            #95
            Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

            Je zou eventueel van die voedings kegels bij de plantjes in de grond kunnen drukken. Iets van 3 euro voor 40 stuks bij de action.
            geven geleidelijk voeding af bij elke regen/water beurt.
            geven 6 maanden voeding af volgens fabrikant.
            Last edited by Ariebombarie; 14 June 2015, 17:34.
            Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
            Verslag:
            1e n00b binnen kweek...
            Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

            Comment


              #96
              Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

              damn planter, nu al een reus van 1.9m :eek:
              mooie dinges man!

              Comment


                #97
                Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                ziet er mooi uit man! gaat een mooie oogst worden denk ik

                Comment


                  #98
                  004.jpg005.jpg006.jpg003.jpg008.jpg007.jpg002.jpg

                  En dan mijn auto's, deze zijn ook mooi gegroeid, en sommigen schieten nu al in bloei, persoonlijk ben ik er niet zo blij mee, ik had ze tg ng wat groter gewild.
                  013.jpg017.jpg019.jpg015.jpg026.jpg024.jpg

                  Zo, dat was het dan weer, de rest volgt

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Ok, dit is echt raar, een staan foto's bijgeveogd in thumbnails, maar daar staan ng andere planten dan auto's ook tussen :p
                  wat is dit? hahahaha

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  De eerste 2 foto's zijn 2 special queens
                  Attached Files
                  I'm high, but I'm grounded.

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                  Comment


                    #99
                    Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                    Ziet er toch goed uit , die auto's groeien nog wel wat tijdens bloei hoor


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                      Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                      daar mag je zeker over tevreden zijn hoor planter!

                      Comment


                        Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                        ziet er goed uit !!
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment


                          Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                          Zo, hier zijn we dan weer . Met dit warme weer werd het weer tijd voor een update. Het wordt wel een enorm verdeelde update met ups and downs, maar that's life.
                          Te beginnen met the downs, de regularplanten op de 'zandspot' dus. Aangezien de temperaturen zo hoog oplopen en zand water niet erg goed huishoudt stonden al mijn regular planten bleek met afhangende bladeren. Ik denk dat ze amper 2 cm gegroeid waren. Ik vond het zo'n triestig zicht dat ik er zelfs gee foto's van gemaakt heb .
                          Maar ik geef niet op, ik heb ze allemaal een flinke portie water gegeven en een beetje beendermeel in de bovenste 10 cm grondlaag gemengd. Weet niet of dit de juiste meststof is maar ik denk dat het beter is dan niets... Nu hopen dat het ng wat gaat regenen zodat de voedingsstoffen in de bodem dringen en de wortels bereiken.
                          De ups aan mijn update zijn volgende:

                          -De autoflowers. Deze groeien idd ng stevig door zelfs al staan ze al in bloei. Hier was ik egt enorm door verrast. Wel kan ik nu duidelijk beginnen achterhalen welke plant van welke soort is. Maar ook hier is er een kleine down. Ik zag een paar rare witte vlekken op volgende 2 planten, iemand enig idee wat dat kan zijn?
                          012.jpg013.jpg014.jpg015.jpg
                          Hier zijn de rest van mijn auto's, de laatste (volgens mijn reukorganen) is een orange bud, deze staat ook al iets verder in haar bloei. Dit komt wss door haar indica-genen. Genoeg gezeverd, hier zijn ze.
                          019.jpg018.jpg017.jpg016.jpg011.jpg020.jpg022.jpg021.jpg

                          -De 2 regular amnesia hazen op aparte spots.
                          Te beginnen met de getopte dame, hier begin ik echt hoge verwachtingen van te krijgen. Deze is nu helemaal over haar slakkenprobleem over en begint een mooi bladerdek te vormen. Ik denk eraan om haar binnen 2 weken ng eens te toppen zodat ik een mooie struik krijg .
                          028.jpg029.jpg031.jpg

                          En dan mijn topdame, deze begint nu een mooi kruintje te vormen en groeit boven de 2 meter uit, wel lijkt ze een voedingstekort te hebben of zie ik dit verkeerd?
                          023.jpg027.jpg

                          Zo dit was het dan weer, tot de volgende

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Zo, hier zijn we dan weer . Met dit warme weer werd het weer tijd voor een update. Het wordt wel een enorm verdeelde update met ups and downs, maar that's life.
                          Te beginnen met the downs, de regularplanten op de 'zandspot' dus. Aangezien de temperaturen zo hoog oplopen en zand water niet erg goed huishoudt stonden al mijn regular planten bleek met afhangende bladeren. Ik denk dat ze amper 2 cm gegroeid waren. Ik vond het zo'n triestig zicht dat ik er zelfs gee foto's van gemaakt heb .
                          Maar ik geef niet op, ik heb ze allemaal een flinke portie water gegeven en een beetje beendermeel in de bovenste 10 cm grondlaag gemengd. Weet niet of dit de juiste meststof is maar ik denk dat het beter is dan niets... Nu hopen dat het ng wat gaat regenen zodat de voedingsstoffen in de bodem dringen en de wortels bereiken.
                          De ups aan mijn update zijn volgende:

                          -De autoflowers. Deze groeien idd ng stevig door zelfs al staan ze al in bloei. Hier was ik egt enorm door verrast. Wel kan ik nu duidelijk beginnen achterhalen welke plant van welke soort is. Maar ook hier is er een kleine down. Ik zag een paar rare witte vlekken op volgende 2 planten, iemand enig idee wat dat kan zijn?
                          012.jpg013.jpg014.jpg015.jpg
                          Hier zijn de rest van mijn auto's, de laatste (volgens mijn reukorganen) is een orange bud, deze staat ook al iets verder in haar bloei. Dit komt wss door haar indica-genen. Genoeg gezeverd, hier zijn ze.
                          019.jpg018.jpg017.jpg016.jpg011.jpg020.jpg022.jpg021.jpg

                          -De 2 regular amnesia hazen op aparte spots.
                          Te beginnen met de getopte dame, hier begin ik echt hoge verwachtingen van te krijgen. Deze is nu helemaal over haar slakkenprobleem over en begint een mooi bladerdek te vormen. Ik denk eraan om haar binnen 2 weken ng eens te toppen zodat ik een mooie struik krijg .
                          028.jpg029.jpg031.jpg

                          En dan mijn topdame, deze begint nu een mooi kruintje te vormen en groeit boven de 2 meter uit, wel lijkt ze een voedingstekort te hebben of zie ik dit verkeerd?
                          023.jpg027.jpg

                          Zo dit was het dan weer, tot de volgende

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          hhahaha, ok, jullie krijgen het dubbel :p
                          I'm high, but I'm grounded.

                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                          Comment


                            Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                            voor zandgrond op te waarderen is bentoniet het aangewezen (gesteente)meel
                            beendermeel geeft langzaam de voedingsstoffen vrij
                            beendermeel wordt het best in het voorjaar toegepast, bentoniet kan bijna altijd
                            je zou nog wat bentoniet in een cirkel rondom plant kunnen ingraven
                            en voor extra stikstof en meer watervasthoudend vermogen bij plant kun je je blaas ledigen

                            tevens kun je ook een biologische thee toepassen

                            heel wat af's staan en al mooi in bloei sommige
                            je regs gaan goed
                            topdame ziet er idd wat licht uit, strekt wel door schaduw lijkt me


                            succes ermee

                            B2N
                            Last edited by member16666; 8 July 2015, 14:09.

                            Comment


                              Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                              Dankjewel voor de info, ik ga direct die bentoniet gaan halen . Ok, in het vervolg zorg ik er gewoon voor dat ik nodig moet alvorens te vertrekken . En ja, ze is wel wat gestrekt door de schaduw, maar ik denk dat ze nu voldoende licht bereikt heeft. En hoe zou ik bij haar ng extra voeding kunnen toevoegen?
                              I'm high, but I'm grounded.

                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                              Comment


                                Re: Planter's Guerilla 2015 avontuur

                                Rescue the Regs is begonnen, ik ben ze gisteren ng eens gaan bewateren omdat ik ze er egt bovenop wil krijgen. Sommige planten zien er wel verdomd slecht uit en beginnen al bladeren te verliezen

                                Maar dat hoort bij guerilla, we blijven doorzetten !

                                Te beginnen met de amnesia's: 005.jpg013.jpg012.jpg011.jpg010.jpg009.jpg008.jpg007.jpg006.jpg014.jpg

                                Dan de 2 special queens: 017.jpg016.jpg015.jpg018.jpg

                                En het lelijke eendje: 019.jpg020.jpg

                                Verder heb ik wel ng een minder puntje ontdekt bij mijn autoflowers, zo goed als alle planten hebben rare witte vlekken op de bladeren. Heeft iemand enig idee wat het is en hoe dit te verhelpen valt?

                                021.jpg022.jpg

                                En bedankt voor alle commentaar, dat maakt of kraakt een verslag
                                I'm high, but I'm grounded.

                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                                Comment

                                Bezig...
                                X