Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GG growbox DIY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: GG growbox DIY

    Ik ben er nog niet uit of ik die voorgroei ruimte voor dit 1e jaar zou nodig hebben maar ideen genoeg

    Comment


      #17
      Re: GG growbox DIY

      voor voorgroeien zou ik personelijk een klein kasje in de tuin zetten zodat je plantjes al een beetje aan de buitentempratuur kunnen wennen.

      Omdat ik altijd een beperkt aantal planten in mn tuin wil hebben (3-4) en ik 15 mei als laatste overplant datum aanhoudt begin ik vaak eind maart al met kiemen, kan dan tegen eind april enkele stekken nemen die ik dan verduisterde door ze in de schuur te zetten of als ik even druk was in doos met lampje en tijdschakelaar (kwaliteid oid maakt niet uit we willen alleen even haartjes zien). zo weet ik in mei al welke de dames zijn die ik in m'n grote potten wil hebben.

      Ben bang dat je voor guerilla al op er grote planten gaat zitten tegen die tijd....
      Later in seizoen starten kan ook...maar voordat je je zaadling gestekt en gesext hebt ben je al snel een maand in de groei, en ze zolang in kleine potjes laten zitten is ook niet erg positief voor t verdere groeiverloop ik geef de wortels liefste zo snel mogelijk alle beschikbare ruimte.

      Comment

      Bezig...
      X