Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag over zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: vraag over zaadjes

    laat de zon maar komen
    hoeveel liter aarde heb ik volgens jullie nodig voor 10 a 12 planten?
    ik ga voor bemeste aarden halen en wil de grond hiermee mengen de groeien genoeg brandnetels en andere planten daar dus dat moet geen probleem zijn,
    zodra,
    zodra ik foto,s kan maken maak ik even foto,s voor jullie van me spot,

    en wat zal ik met het gaas doen en me spullen zoals water emmers? 1 kleur groen of 2 a 3 kleuren dus soort camo effect?
    dit wil ik maken door eerst groen te spuiten en dan blaadjes erover leggen en dan andere kleuren te spuiten zwart en ander kleur groen?

    dit effect zeg maar,Camo 2.jpg

    ik wil emmers plaatsen met hoordeur gaas erover zodat er geen rotzooi in komt en geen insecten,
    dan hoef ik niet steeds te zeulen met flessen water, en met emmers is het makkelijker om voeding toe te voegen,
    wat denken jullie hier over?

    gr, problow
    Last edited by problow; 28 February 2015, 09:11.

    Comment


      #17
      Re: vraag over zaadjes

      - je spullen zou ik idd beetje camoufleren
      - maar camoufleren betekent -----> meerdere bezoekers bij deze spot ?
      - bezoekers wil je toch niet.
      - tenzij je je oogst deelt

      Comment


        #18
        Re: vraag over zaadjes

        Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
        - je spullen zou ik idd beetje camoufleren
        - maar camoufleren betekent -----> meerdere bezoekers bij deze spot ?
        - bezoekers wil je toch niet.
        - tenzij je je oogst deelt
        bedankt voor je reactie amazing
        hoezo meerdere bezoekers?
        het is idd een plek waar mensen een stuk van deze plek af wandelen maar het gaat me ook erom dat er niet vanuit de lucht iets gezien word,
        en het is handig mochten er mensen toch ongehoopt komen dat er zo minimaal mogelijk dingen zichtbaar zijn,

        ik ga het in me eentje doen,
        omdat me dat het beste lijkt, hoe minder mensen het weten des te beter,

        gr, problow

        Comment


          #19
          Re: vraag over zaadjes

          - in je eentje moet altijd. de dag van vandaag draait alles om jaloersheid.
          - succes...

          Comment


            #20
            Re: vraag over zaadjes

            Als het de bedoeling is om zo water op te vangen .... zou ik ze gewoon ingraven, maar zou daar niet eens aan beginnen omdat in een droge periode het water uit deze emmers ook wel verdampt is en de hoeveelheid water die je kan geven minimaal is icm de hoeveelheid spullen rond je spot. vloeibare voeding ben ik ook van mening van dat dit alleen echt goed werkt als je je planten dit toch redelijk veel kan blijven bij voeden.
            Zelf heb ik gister 3x een 220 liter vat ingegraven op mijn lievelings tuintje omdat ik daardoor kan blijven voeden voeg ik wel wat dutchpro toe maar wel echt minimaal omdat je in de natuur al snel overvoed ipv ondervoed.

            Comment

            Bezig...
            X