Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iemand anders zijn spot gevonden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: iemand anders zijn spot gevonden.

    Hoe gaat het met je zoektocht?

    Comment


      #32
      Re: iemand anders zijn spot gevonden.

      Die eerste plek daar heb ik niks meer mee gedaan. Te druk.
      Ik heb een paar andere plaatsen gevonden. nog bezig met spots zoeken/voorbereiden, ik was daarnet (half 3 s'nachts) betrapt Door een landloper of een zwerver of zo. Ik was bosjes aan het weg knippen en zo. Toen ik naar huis ging kwam ik de bosjes uit. Staat daar iemand met grote ogen mij aan te kijken. Hij zei niks dus ben ik maar naar huis gegaan.
      Morgen maar weer een nieuwe spot zoeken

      Comment


        #33
        Re: iemand anders zijn spot gevonden.

        Schrok je niet enorm
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #34
          Re: iemand anders zijn spot gevonden.

          Ja zeker maar ik denken hij ook. Hij zal niet verwacht hebben dat er ineens een mens uit de bosjes komt en dat die dan nog naar/lang hem loopt. Ik kwam aan de achterkant uit de bosjes en moest langs de voorkant lopen naar mijn fiets. Stond hij aan de voorkant te kijken. Ik zij nog Goedenavond maar kreeg geen antwoord en hij bleef zo stil als een standbeeld staan. Alleen zijn ogen bewogen.
          Was wel een vaag figuur ook. Hij leek wel een backpacker. Hij had ook een rugtas bij zich met een slaapmatje eraan (ik heb een vishengel Ik heb nog nooit gevist ).
          Toen ik verderop (om een paar huizen heen gefietst) een sigaret aan stak zag ik hem verdwaald over de weg lopen, er was daar alleen een autoweg. Als je hier de weg een beetje kent loop je niet zo.

          Comment


            #35
            Re: iemand anders zijn spot gevonden.

            Dit gebeurde mij dus ook vorige week, schrok me dus dood toen ik iemand in de schemering in de bosjes tegenkwam. Toch maar uitkijken met die flauwekul, je weet nooit wat die andere persoon daar aan het doen is.
            Ik heb die beoogde spot ook verlaten en ben niet meer terug gegaan. Als iemand je gespot heeft en er vuilnis wordt gedumpt komen er dus vaker mensen.
            Het vind dit buiten tuinieren een leuke hobby maar het moet toch niet ten koste gaan van je eigen veiligheid

            Comment


              #36
              Als ik iemand anders zijn spot zou vinden met een boel oogstrijpe planten zou ik alles lekker laten staan, maar ik zou zeker 1 mooi takje meenemen voor een paar lekkere jointjes. Geen hoofdtoppen ofzo maar wel een mooi topje.

              Als iemand dat bij mij zou doen zou ik dat ook niet erg vinden als ze de rest netjes laten staan.

              Comment


                #37
                Hoe zou het met Ronal zijn nieuwe spot zijn afgelopen in 2015

                Comment


                • Vluggejapie
                  Vluggejapie commented
                  Editing a comment
                  We zullen het nooit te weten komen ben ik bang haha.
              Bezig...
              X