Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

My first guerilla! 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: My first guerilla! 2015

    Ik weet wel dat ze feminized zijn.. Allez dat zeiden ze toch, hoop dat ik het kan geloven.. :p
    Ik ga toch eens kijken denk ik volgende week als ik wat meer tijd heb. Bedankt voor de mest tip grinderke!
    Ikzelf had al gedacht aan netelgier. Ik weet niet of iemand dat kent, maar wordt gebruikt in de moestuin. Brandnetels enkele weken laten trekken in water en zo zou je ook een goede vloeibare voeding hebben..? Iemand ervaring hiermee?

    Comment


      #17
      Re: My first guerilla! 2015

      Netelgier is voor in de groei! Maar werkt perfect!
      Pas op met die mini serre! Met dit weer is het snel veeeeeeel te warm voor de baby's! Voor de rest succes! Ziet er een mooie spot uit

      Verstuurd vanaf mijn C2105 met Tapatalk
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

      Comment


        #18
        Re: My first guerilla! 2015

        ja netelgier is wel goed maar nogal veel werk voor wat stikstof, 1handje kunstmest>een hele emmer met netelgier.
        natuurlijk wel een interessant idee om te testen.
        vertuurd men mijn ipheune

        Comment


          #19
          Re: My first guerilla! 2015

          Morgen ga ik kijken naar de babies en stop ik de laatste in de grond.
          Wat moet ik doen als het te warm wordt in die serre? En hoe kan ik dat weten?... Want ik kan niet om het uur kijken he..
          Als het goed gaat probeer ik sws met die netelgier.
          Morgen volgt er een update!

          Comment


            #20
            Re: My first guerilla! 2015

            UPDATE:

            Ben deze ochtend naar de spot geweest om de laatste 2 zaadjes in de aarde te stoppen, maar alle 2 nog niet steeds niet ontkiemd... Ik ben ook nog even om 3 autoflowers geweest en heb ze erbij gelegd om te ontkiemen. Het gaat om een white widow, critical en amnesia gold.

            Verder vond ik dat de aarde heel erg warm aanvoelde toen in de miniserre open deed.. Ik denk niet dat het zo'n goed idee is om ze daar in te laten groeien.. Ik heb het deksel er af gedaan nu, ik denk dat ik de volgende keer iets ertussen ga leggen om meer luchtdoorstroming te hebben.. Ik zie nog wel.

            Foto's:
            ImageUploadedByTapatalk1435612366.934484.jpg
            ImageUploadedByTapatalk1435612380.381109.jpg
            ImageUploadedByTapatalk1435612390.564011.jpg

            Comment


              #21
              Re: My first guerilla! 2015

              jow, ziet er interressant uit. ga je zeker volgen.
              dat je aarde warm aanvoeld komt wss doordat ze in de volle, warme zon staan. denk niet dat dat veel kwaad kan.
              grtz

              Comment


                #22
                Re: My first guerilla! 2015

                netelgier, zeker doen
                nu al aan beginnen dan is ie klaar eind volgende week

                afjes kun je herkennen aan vreemde groei

                Comment


                  #23
                  Re: My first guerilla! 2015

                  UPDATE:

                  @B2N ik heb al netelgier staan van in mijn moestuin. Maar vanaf wnnr kan ik ze beginnen gebruiken en welke hoeveelheid?

                  Nu de update:
                  Alle zaadjes zitten in de grond. Zowel 3 onbekende zaden en 3 autoflowers.
                  2 van de onbekende zijn nog steeds niet ontkiemd... Vreemd..?

                  Enkel de white widow is nog maar boven gekomen. De rest nog niet.
                  Ik heb er een thermometertje bijgelegd om de volgende keer te checken hoe warm het is in die zaaibak. Welke temperatuur is goed voor zaailingen?

                  Foto's:
                  ImageUploadedByTapatalk1436026427.206652.jpg

                  Comment


                    #24
                    Wihte widow

                    Comment


                      #25
                      Re: My first guerilla! 2015

                      Worden ze in het donker ontkiemd? En dat de aarde warm aanvoelt is normaal Niet meteen zorgen om maken, zolang dat ze niet te lang te droog staan. Veel succes!

                      Comment


                        #26
                        Re: My first guerilla! 2015

                        vanaf week drie zou je kunnen beginnen met netelgier
                        altijd minstens verdunnen 1 op 10
                        ik zou in week drie kwart tot halve liter rond plant gieten en week (of twee) later halve liter tot liter,
                        niet meer dan 1 keer per week toepassen
                        bevat veel stikstof, magnesium en andere sporenelementen maar maar schiet tekort op fosfor en kaliumvlak

                        je voeding voor kleinfruit is ook goed maar dat stond al in mijn eerste bericht

                        (opmerking : ik weet niet welke cocosgrond je gebruikt hebt, meeste is leeg medium
                        maar zag dat welkoop er heeft die voeding bevat voor zes maanden)

                        tof die inzet van je te zien

                        succes ermee

                        Comment


                          #27
                          Re: My first guerilla! 2015

                          UPDATE:
                          Bedankt voor je antwoord B2N!
                          Ik ben deze middag nog eens gaan kijken en de critical is ook boven gekomen nu. Maar toen ik aan kwam was het wel 50gr in die zaaibak... Maar de temperatuurmeter lag ook wel in de zon..
                          Er waren ook slijmsporen rond mijn bakje van slakken. Die korrels trekken ze wel aan

                          Foto's :
                          ImageUploadedByTapatalk1436217190.220485.jpg
                          ImageUploadedByTapatalk1436217206.181938.jpg
                          ImageUploadedByTapatalk1436217219.531797.jpg
                          ImageUploadedByTapatalk1436217236.662498.jpg
                          ImageUploadedByTapatalk1436217308.360540.jpg

                          Comment


                            #28
                            Re: My first guerilla! 2015

                            UPDATE:
                            Ze groeien lekker in die bak. Bij de ene in het kleinstje potje komt er al een worteltje uit langs onderen. Wanneer zal die ongv verpot moeten worden? En in een grotere pot of direct in volle grond?

                            Ben deze middag nog eens 5 x ak47 auto's gaan halen. Die ga ik deze avond nog te ontkiemen leggen.

                            Foto:
                            ImageUploadedByTapatalk1436717786.820671.jpg

                            Comment


                              #29
                              Re: My first guerilla! 2015

                              UPDATE:

                              Nog 4 AK's zitten net in de aarde. De andere 2 worden snel groot in die bak!
                              Weet nog niet goed of ik die grootste in een grotere pot of in de volle grond ga stoppen..
                              Momenteel heb ik dus 2 gaten waar ik cocos in heb liggen. Is wel heel erg droog... Ik twijfel een beetje of dit wel echt zo'n goed medium is... Ik dacht eraan om dit te mengen met wat potgrond of zelf met stekjesgrond zodat ik een goede mengeling heb van de 2 en dan later met vloeibare voeding werken (netelgier en voeding voor tomaten).
                              Wat denken jullie van die cocos? (Onder de zaaibak)

                              Foto's:
                              ImageUploadedByTapatalk1437060521.723853.jpg
                              ImageUploadedByTapatalk1437060549.423038.jpg
                              ImageUploadedByTapatalk1437060569.622837.jpg
                              ImageUploadedByTapatalk1437060588.705476.jpg

                              Comment


                                #30
                                Re: My first guerilla! 2015

                                Zelf gebruiken we geen cocos we gebruiken alleen potgrond maar dat doet het ook super goed denk dat je het beste gewoon kan mengen

                                Comment

                                Bezig...
                                X