Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Na een aantal vragen te hebben gesteld op dit forum, leek het me leuk om toch een kweekverslagje op te stellen. Ik ben als beginner namelijk totaal met het virus aangestoken en ik hoop zo wat tips op te doen voor volgende jaren. Ook lijkt het me gewoon geinig om te laten zien hoe ze er nu bij staan.

    Op 14 juni heb heb ik drie verschillende fem autoflowers gepoot, na de zaden eerst ontkiemt te hebben. Het zijn de soorten Hindu Kush, Easy Rider en Northern Face. Ik heb gekozen voor drie verschillende autoflowers om, als alles goed gaat, verschillende soorten/smaken te krijgen. Autoflowers omdat het makkelijk is qua lichturen enz. IMG_7074.JPG
    Hier het begin. Ik kweekte ze onder een klein dakraam, maar af en toe even in het zonnetje.
    IMG_7223.JPG
    Hier staan de vrouwtjes onder een klein dakraam. Later toch besloten om twee spaarlampen toe te voegen (philips cool white). Ze begonnen aardig te strekken.

    In combinatie met een watercondensator (soort water-airco) en wat reflecterend materiaal langs de planten, gingen ze als kool. Na ongeveer 3 weken mochten ze de natuur in. In de polder een hele mooie spot gevonden. Veel zon, alleen maar brandnetels en praktisch onvindbaar en verlaten. Eerst maar met een machete een pad gehakt door de brandnetels, met een omweggetje zodat de spot door de hoge brandnetels vanaf de enige open plek niet zichtbaar is. Ik kon er op mijn gemakje werken. Ik heb mijn drie planten in de volle grond gezet. Enige hulpmiddelen waren iets organische tomatenvoeding door 10 liter water en wat slakkenkorrels.

    zo staan ze er bij!
    IMG_7616.JPG