Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Na een aantal vragen te hebben gesteld op dit forum, leek het me leuk om toch een kweekverslagje op te stellen. Ik ben als beginner namelijk totaal met het virus aangestoken en ik hoop zo wat tips op te doen voor volgende jaren. Ook lijkt het me gewoon geinig om te laten zien hoe ze er nu bij staan.

    Op 14 juni heb heb ik drie verschillende fem autoflowers gepoot, na de zaden eerst ontkiemt te hebben. Het zijn de soorten Hindu Kush, Easy Rider en Northern Face. Ik heb gekozen voor drie verschillende autoflowers om, als alles goed gaat, verschillende soorten/smaken te krijgen. Autoflowers omdat het makkelijk is qua lichturen enz. IMG_7074.JPG
    Hier het begin. Ik kweekte ze onder een klein dakraam, maar af en toe even in het zonnetje.
    IMG_7223.JPG
    Hier staan de vrouwtjes onder een klein dakraam. Later toch besloten om twee spaarlampen toe te voegen (philips cool white). Ze begonnen aardig te strekken.

    In combinatie met een watercondensator (soort water-airco) en wat reflecterend materiaal langs de planten, gingen ze als kool. Na ongeveer 3 weken mochten ze de natuur in. In de polder een hele mooie spot gevonden. Veel zon, alleen maar brandnetels en praktisch onvindbaar en verlaten. Eerst maar met een machete een pad gehakt door de brandnetels, met een omweggetje zodat de spot door de hoge brandnetels vanaf de enige open plek niet zichtbaar is. Ik kon er op mijn gemakje werken. Ik heb mijn drie planten in de volle grond gezet. Enige hulpmiddelen waren iets organische tomatenvoeding door 10 liter water en wat slakkenkorrels.

    zo staan ze er bij!
    IMG_7616.JPG

    Nouja stonden. Na een week voor het eerst wezen kijken. Flink gegroeid:
    IMG_7636.JPG
    IMG_7637.JPG

    Wel een flink bladprobleem. Deze vraag al in een losse topic gesteld in het beginnersgedeelte. Misschien dat jullie een idee hebben?

    IMG_7644.JPGIMG_7641.JPG

    Nou tot zover. Als iemand het interesseert hou ik jullie graag op de hoogte Alle tips of aanmerkingen zijn natuurlijk welkom.

    groet!
    Attached Files
    Last edited by Stanspace; 31 August 2015, 23:07.

    #2
    Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

    Ziet er goed uit hoop dat het najaar beetje goed is dat je nog wat kan oogsten:p denk dat het nog wel wat leuks kan worden, ik volg

    Comment


      #3
      Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

      ziet er mooi uit man, volgende keer zou ik persoonlijk wel een kleinere open plek maken, is nu nogal ez te zien vanuit heli lijkt me?

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

          Bij voorbaat excuses voor de schuine foto's! Geen idee hoe ik ze moet roteren.

          Hierbij wat foto's die vorige week zijn genomen. De eerste is van de Easy rider AF. Plant is niet hoger dan 80 centimeter, maar vol met dikke toppen. Zoals je ziet trof ik deze aan met toprot (zie de bruine plekken). Alles is inmiddels verwijderd, hopen dat het goed gaat!
          IMG_7965.jpg



          Hieronder de Northern Light AF. Gezonde plant, wel wat vreterij maar geen toprot. Wel een stuk kleinere toppen dan de Easy rider.
          IMG_7966.jpg



          Als laatste de Hindu Kush AF. Inmiddels een erg grote plant met veel topontwikkeling. Deze staat er het mooiste bij.

          IMG_7967.jpg

          Comment


            #6
            Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

            Ja die toprot is wel kut ja, maar de planten zien er allemaal goed gezond uit hoor!

            Comment


              #7
              Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

              Bedankt guerillafarmers. Hopen dat we nog een paar dagen zon krijgen en dit kloteweer eens ophoudt. Anders moeten ze vroegtijdig om ben ik bang.

              Comment


                #8
                Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                Vandaag de boel geoogst. De easy rider was voor 60 procent weggerot. Ik heb toch nog wat goede toppen van die plant af weten te halen. Weet iemand of het schadelijk voor je is om dit te roken? De topjes zijn wel gezond maar zijn wel in aanraking geweest met de rotte toppen. Enfin, de andere twee autoflowers hebben aardig wat opgeleverd (zie foto). Ik heb niet alles gekapt, aangezien de onderste takken niet rijp genoeg waren, deze hebben natuurlijk wat minder licht gehad. Ik heb deze takken laten zitten en ook al is het grootste gedeelte geoogst, hoop ik dat de resterende takken nog verder afbloeien!

                Ik droog de toppen aan de takken in grote dozen waar ik gaas in heb gespannen. Op de bodem wat rijst en couscous gestrooid om vocht te onttrekken. Gaten voor ventilatie aangezien ik geen afzuigsysteem of iets dergelijks heb. De dozen staan in een donkere ruimte waar het zo'n 20 graden is. Ik ben van plan om ze elke dag even te laten luchten. Hopen dat het goed gaat. Als jullie tips hebben wat betreft het drogen, hoor ik het graag!
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                  mooie opbrengst!

                  Ik heb gelezen dat je in het begin (eerste 2, 3 dagen) wat meer lucht toelaat aan het drogen. Dus in een doos, met de deksel open en een stuk krant er op bv. Dan na 2 dagen de doos dicht doen en verder laten drogen.

                  Toppen met rot moet je natuurlijk nooit roken. Zie de laatste pagina's van dit topic: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...(buiten)/page4
                  [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                    Dat is een goede tip ip20. Ik zal de eerste dagen wat meer lucht toelaten. Verrotte toppen rook ik zeker niet. Ik heb zorgvuldig topjes uitgezocht die er nog wel gezond uitzagen (zie foto). Ik vroeg me af of het schadelijk is om te roken als ze bijvoorbeeld tegen een rotte top hebben gezeten. Kortom, moet je een plant met veel rot direct weggooien, of kun je de goede topjes er uit zoeken en die wel roken?
                    Attached Files

                    Comment


                      #11
                      Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                      Goede toppen uitzoeken en roken,
                      Watercuren kan ook helpen

                      Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                        Bedankt Grinderke. Wel eens over watercuren gelezen, leek me toen een vrij omslachtig proces. Maar voor de easy rider misschien geen gek idee!

                        Comment


                          #13
                          Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                          Door te watercuren vergroot je de kans op rot. De celwanden gaan dan breken door de hoge osmotische druk (jaja). Komt door het water

                          [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                          Comment


                            #14
                            Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                            Dus niet aan de raden.. Klinkt als een extra risico

                            Comment


                              #15
                              Re: Guerilla 3x autoflower (Hindu Kush, Easy Rider, Northern Face)

                              Oorspronkelijk geplaatst door ip20 View Post
                              Door te watercuren vergroot je de kans op rot. De celwanden gaan dan breken door de hoge osmotische druk (jaja). Komt door het water

                              Nogtans raden ze het toch vaak juist San?

                              Comment

                              Bezig...
                              X