Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen droogplek guerilla 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Geen droogplek guerilla 2016

    Ik ben van plan rond de 15-20 grote planten te plaatsen van de soorten die ik genoemd heb ik ongeveer 50 reguliere zaden.
    Hier komen zeker niet een paar grammetjes af.

    Comment


      #17
      Re: Geen droogplek guerilla 2016

      Da's afwachten eh..en afhankelijk van de verschillende plekken, plantjes per plek, betrouwbaarheid van je maat, de kwaliteit van de zaden, het weer, etc etc..affijn, alle tips staan in de stickies en andere posts.
      Hopelijk ga je JD een beetje op de hoogte houden van het verloop.
      Wanneer ga je beginnen, niet voor mei toch ?
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Geen droogplek guerilla 2016

        De betrouwbaarheid van m'n maat zit wel goed verder haal ik de zaden van http://hybridsfromhell.net heeft iemand ervaring met deze site ? Ik wil de zaden deze maand gaan bestellen en wil eind april gaan beginnen afhankelijk van het weer misschien gooi ik wel 5 zaden begin april in de grond om te kijken hoe die het doen. Ik ga denk ik een verslag bij houden van de guerrilla.

        Coop

        Comment


          #19
          Re: Geen droogplek guerilla 2016

          Vorig jaar ook met enkele denen ge-expirimenteerd en idd resulaat als op veel van die foto's ....vind t allemaal nogal fluffie toppen..niet de moeite te knippen .. zou er eerder hash van maken. Heb zelf niet eens de moeite genomen om het te oogsten..omdat ik voldoende had aan mijn Heribei en Ko.kush die wel redelijke topjes vormden ...en dat was al er erg veel werk geknipt te krijgen.

          Enkel de erdpunt lijkt degelijk toppen te produceren als ik zo tussen die soorten rondkijk....en als je even rond zoekt zal je zien dat de erdpunt al met vele potente soorten gekruist is. En het over algemeen vrij goed doen buiten.
          Last edited by Sanders; 2 February 2016, 11:17. Reden: spelling ofc

          Comment


            #20
            Re: Geen droogplek guerilla 2016

            @Sanders je zegt dat het resultaat lijkt op de foto's ik vind dat juist hele mooie foto's grote planten met grote toppen wat bedoel jij precies ? Ik zal even kijken naar die erdpunt, ik houd jullie op de hoogte.

            Coop

            Comment


              #21
              Re: Geen droogplek guerilla 2016

              Ik ken hybrids from hell niet, ik weet wel van B2N dat Omni mooie buiten/ guerilla soorten heeft.
              Ik heb daar zelf ook zaden voor binnen en autoflowers besteld, keurig verpakt en altijd freebee zaden erbij.

              http://en.seedfinder.eu/database/breeder/Omni_Seeds/

              Zelf wil ik komend jaar wat Harbinger gaan zetten
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #22
                Re: Geen droogplek guerilla 2016

                Ik zit net te bedenken dat het drogen denk ik wel gaat lukken ik denk dat ik het bij een wat vreemde gozer ga doen die zelf ook veel blowt en zijn vrouw ook en hij heeft een gezin en ik ken zijn dochter goed. Hij heeft zelf ook planten ik wil hem dan een deel aanbieden om zelf te houden of een geld bedrag maar ben wel bang dat hij zelf stiekem er wat vanaf gaat stelen maarja dat is beter dan dat alles buiten weggerot is toch ? Wat vinden jullie verder van de soorten die ik wil halen ? En welke soorten raden jullie aan op deze site http://hybridsfromhell.net ? Dankjulliewel allemaal !

                Coop

                Comment


                  #23
                  Re: Geen droogplek guerilla 2016

                  sorry maar dit verhaal word met de dag vager

                  toch suc6 met je kweek
                  sigpic
                  LED there be light

                  Comment


                    #24
                    I'm high, but I'm grounded.

                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

                    Comment


                      #25
                      Re: Geen droogplek guerilla 2016

                      wil ik ook wel volgen

                      Comment


                        #26
                        Re: Geen droogplek guerilla 2016

                        Mijn stoeltje staat ook.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                        Comment


                          #27
                          Re: Geen droogplek guerilla 2016

                          ik zeg stop het in de magnetron hehe

                          Comment


                            #28
                            Re: Geen droogplek guerilla 2016

                            Of bij volle maan in een grote zwarte gietijzeren ketel boven een kampvuur van eikenhout en uilenballen te midden van een heksenkring
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: Geen droogplek guerilla 2016

                              Dat drogen is toch ook gewoon een geintje van de koolstoffilter industrie.

                              Gewoon oogsten, beetje knippen, tussen je joint rollen en zo laten drogen.
                              Geen enkel middeltje droogt zo snel als een vuurtje!

                              Enjoy your grass (flavour)!
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment


                                #30
                                Re: Geen droogplek guerilla 2016

                                Mocht ik jou zijn, zou ik zeker niet hopen op een kilo wiet. Zoals de meesten hier al zeiden, weet je bij guerilla nooit wat er gaat gebeuren. Je hebt heel veel factoren niet in de hand. Ik zeg dit gewoon om je ontgoocheling te besparen.
                                Om te reageren op je vraag: wat je misschien kan doen is ergens een soort van waterdichte, lichtdichte, plastieken doos installeren (op een veilige plaats natuurlijk) en daar enkele gaatjes in maken om verse lucht te krijgen. Deze maak je best aan de zijkant, zodat er minder regen in kan komen. Je zet die doos dan best ergens waar het beschut is en weinig regen komt. Door de kleine gaatjes heb je wel wat lucht, maar maak ze natuurlijk niet de groot. Natuurlijk heb je dan nog altijd kans op rot (wat in deze situatie je grootste vijand is), maar het is beter dan niets denk ik zo. In die doos hang je dan draadjes waar je de buds aan ophangt.
                                Het is natuurlijk een noodoplossing. Je moet dus niet verwachten dat de wiet die daar uit komt van deftige kwaliteit zal zijn.

                                Grtz
                                Last edited by SensiMeditation; 4 April 2016, 00:48.

                                Comment

                                Bezig...
                                X