Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste (guerillia)kweek 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste (guerillia)kweek 2016

    Korting op 420shop
    Goedemiddag beste forumleden,

    Mijn naam is piet(is het niet echt), ik kom uit Drenthe en ik ben een beginnende kweker dit word me eerste keer alleen(wel is wat kennissen geholpen) en voor het eerst buiten. Ik rook al redelijk wat jaartjes wiet en nu de prijzen steeds hoger en hoger worden plus ik onder tussen ouder ben geworden dacht ik dat het misschien maar is tijd werd om zelf proberen om wat te kweken en nog meer over wiet te leren. Daarbij hoop ik dat duurt jaar alles zo goed als vlekkeloos verloopt zo dat dit misschien een nieuwe traditie word. Nu heb ik veel gelezen op deze forum en wat andere(vond deze zelf heel goed: http://www.weedforum.eu/wietforum/to...guerilla-gids/ ) over het kweken en gezien dat ik nog met me ouders woon en ze er niet te veel mee wil lastig vallen heb ik gekozen om guerrillastijl te gaan kweken.
    Nou snap ik zo goed als alles maar zijn er toch wat dingen die ik erg lastig vind om uit te komen omdat ik dus nog geen ervaring heb zoals sommige van jullie. Vandaar dat ik deze topic ben gestart om in te tappen op jullie kennis. En dat brengt me direct bij me eerste vraag waar ik na uren topics lezen en boeken lezen toch heel lastig uit kom en echt voelt als de eerste stap in het diepe, welke wietsoorten kan ik nou hier in Nederland buiten plaatsen? Ik lees namelijk veel over verscheiden soorten die top rot krijgen en dat soort dingen dus bij deze welke soorten zouden jullie mij aanraden vanwege jullie ervaring, Nederlands klimaat, moeilijkheidsgraad en mogelijk andere dingen die jullie denken belangrijk te zijn. Zit zelf te denken aan rond de 30 tot 60 planten plus tussen de 3 en 8 soorten wat zijn ook jullie gedachten hier over?

    groetjes piet

    #2
    Re: 1ste (guerillia)kweek 2016

    Ik zou voor Deense soorten gaan prima voor een eerste geurilla en vroege bloeiers (eind september klaar).
    Succes verder, ga je een verslag bijhouden ?

    Coop

    Comment


      #3
      Re: 1ste (guerillia)kweek 2016

      Northen light autoflower is erg goed buiten hij word niet te groot en is lekker ook schild het tijd qua groeien omdat het een autoflower is helaas zijn de zaadjes niet de goedkoopste maar het is het wel echt waard!

      Comment


        #4
        Re: 1ste (guerillia)kweek 2016

        ik ga dit jaar voor het eerst Hollands Hope proberen, mooie planten en vroege bloeiers. (ze zeggen dat ze op ons klimaat zijn afgestelt)
        alleen wel een tip als je zoeken gaat naar zaden (meschien dat je t al gelezen hebt) plant geen sativa soorten buiten die kan je meestal pas oogsten in december en dan heb je een grote kans dat je plant toprot wordt.
        Geen zorgen, Ik hou de wiet verborgen.
        Never Give Up

        Comment


          #5
          Re: 1ste (guerillia)kweek 2016

          Graag Piet of hoe je dan ook heet!

          Een verslag maken dat vinden we heerlijk hier en super leuk!

          veel suc6 van mijn igg
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #6
            Re: 1ste (guerillia)kweek 2016

            Ik heb 2 jaar geleden een gelukte guerilla oogst gehad. Planten waren +- 2M geworden en niets van toprot of meeldauw.
            De soort was Maroc van female seeds, was aangeraden door de kerel die in de growshop werkte.

            Opbrengst was 130 gr.
            kweekverslag https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/39489-Bubba-Kush-greenhouse-seed

            Comment


              #7
              Re: 1ste (guerillia)kweek 2016

              IK kan je zeker de frisian dew aanraden, je moet maar eens bij mijn kweekverslagen kijken, dat is een echte beginnersplant!
              I'm high, but I'm grounded.

              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

              Comment

              Bezig...
              X