Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbereidingen eerst Guerilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voorbereidingen eerst Guerilla

    Korting op 420shop
    Hallo Allemaal,
    Ik ben begonnen met de voorbereidingen voor mijn eerste Guerrillakweek
    Ik zat te denken aan de onderstaande zaden:

    Dutch Automatic - Spliff Seeds
    Super Skunk Auto - Vision Seeds
    Auto Jack Herer - Advanced Seeds
    AMS - Green House Seeds
    Northern Light - Huismerk
    Green O Matic Autoflower - Green House Seeds
    Wild Thailand - World of Seeds
    Super Lemon Haze - Huismerk

    Als extra misschien nog wat zelf gekweekte zaden van een vriend.

    Op minimaal 5 spots. Ik ben op het moment bezig met spots bezoeken. Ik heb op het moment 10 plaatsen uitgezocht waar het eventueel zou kunnen. Ik moet ze alleen nog allemaal bezoeken, ik ben nog niet aan allemaal toe gekomen. Ik moet daar ter plaatsen ook nog kijken waar ik de planten het beste kan gaan laten, in deze gebieden.
    Wat vinden jullie van de uitgezochte zaden? Zijn ze goed genoeg geschikt voor een guerrilla kweek?
    Tips zijn altijd welkom

    ~Wolfrade

    #2
    Re: Voorbereidingen eerst Guerilla

    Beste WOlfrade, ik heb een enorme slechte ervaring met de AMS soort, hopelijk doen deze het bij jou beter. Ik kan je ten zeerste frisian dew als vervanger aanraden, kijk anders eens naar mijn eerste kweekverslag. Daarin kweekte ik AMS en frisian. Probeer toch een paar keer op verschillende momenten van de dag naar je spots te gaan of te kijken of er daar al dan geen menselijke activiteit zou zijn. Ga ook niet te vaak want dan is de kans groter dat je spot al van op voorhand ontdekt wordt:p

    Die haze gaat wel erg lang moeten afbloeien waardoor de kans op toprot ed wel groter wordt. Voor de rest zien dat er wel goede soorten uit!
    I'm high, but I'm grounded.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

    Comment


      #3
      Re: Voorbereidingen eerst Guerilla

      Bedankt voor de tips.
      Ik zal even naar jou voorgaande kweekverslag met AMS te kijken. Ik zal even kijken of in nog meer over AMS kan vinden en over frisian dew, als eventuele vervanging.

      Ik dacht dat de Super Lemon Haze wel op tijd zou afbloeien, jammer
      Heb je verder nog ervaring met andere soorten die het buiten goed doen?

      Comment


        #4
        Re: Voorbereidingen eerst Guerilla

        White widow deed het al 2 jaar echt goed bij mij, frisian dew is voor mij de aan te raden buiten soort, over het algemeen doen autoflowers het buiten goed omdat deze maar 'zeer kort' moeten groeien en bloeien wat resulteert in minder kans op rot en dergelijke.
        I'm high, but I'm grounded.

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

        Comment

        Bezig...
        X