Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te laat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te laat?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Te laat?

    Te laat lol...
    't Is nog niet eens 15 mei, je bent nog te vroeg eigenlijk.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Te laat?

      Te laat? Je bent nog ruim op tijd!
      Het buitenkweekseizoen begint 'officieel' pas na ijsheiligen op 15 mei.
      Velen beginnen vaak vroeger maar als je niet zo veel ervaring hebt is dat eigenlijk niet aan te raden omdat de temperaturen (normaal gezien) wat kouder zijn en dit de ontwikkeleling van je planten wat vertraagd en je dan ook op meer zaken moet letten om dit te voorkomen.

      Als je met vroegbloeiende soorten, zoals deense soorten of de outdoor soorten van bijv. spliff seeds, gaat werken gaan deze pas ten vroegste halverwege juli bloeien.
      Als je nu zaait hebben ze nog mooi twee maanden groei. Tijd zat dus!!!
      Andere soorten zoals White Widow, Kush, Afghaan... gaan pas in augustus bloeien. Deze zijn niet aan te raden voor buiten.

      Dus stop met piekeren en begin er maar aan

      Comment


        #4
        Re: Te laat?

        Bedankt voor de snelle reacties!!! Top!

        Dan heb ik nog een vraag. De planten hebben het 1,5 week goed volgehouden in het bos. Van het weekend heb ik de planten water gegeven ivm. de droogte. En hierbij voeding aan toegevoegd.
        In de 2 dagen daarna is alles kapot gevreten. Is dit puur toeval en pech? Of heeft dit juist aantrekking gehad op dieren zoals konijnen en andere knaagdieren?

        Comment


          #5
          Re: Te laat?

          Kippengaas rond je planten zetten.
          Ik wil niet lullig doen maar de vragen die je stelt kun je allemaal zelf opzoeken op dit forum.
          Gewoon ffe rondkijken en desnoods de zoekfunctie gebruiken
          Kzal je toch een plezier doen

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...erilla-farming

          Comment


            #6
            Re: Te laat?

            Bedankt!!

            Comment


              #7
              Re: Te laat?

              Als er genoeg ander groenvoer staat pakken konijnen niet meteen je wietplantjes.
              Weet je zeker dat het geen slakken geweest zijn ? Je had wel slakkenkorrels gestrooid ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Te laat?

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Als er genoeg ander groenvoer staat pakken konijnen niet meteen je wietplantjes.
                Weet je zeker dat het geen slakken geweest zijn ? Je had wel slakkenkorrels gestrooid ?

                Comment


                  #9
                  Re: Te laat?

                  jk2 had ook al eens volgende tip gepost: "tegen konijnen heb ik wel een tip mischiens een rare tip
                  als je een kat heb en je maak de katenbak schoon .gooi het niet weg maar strooi het uit rond je planten .niet gelijk bij de wortels maar gewoon in een cirkel
                  heb dat eens gedaan toen ik een groenten tuin had .geen konijn meer gezien op mijn groenten land ....."


                  Kan misschien ook nuttig zijn voor je

                  Comment

                  Bezig...
                  X