Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands hope geurilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: Hollands hope geurilla

      ik ag pas de coordinaten toen ik hem wilde helpen hoe je nu een foto rechtop krijgt
      , pas toen zag is ze blunder en regeerde, jan agent had dit ook kunnen doen,

      ik ding ervan uit dat eenieder die foto maakt van ze plant die geo fnctie uit heeft staan, zou er bij anelden een waarschuwing moeten komen zo van pas op je bent 17 rn jr gro functie aanstaan?
      en nog steeds staat die foto online met info en al. ik zou geen moeite nemen ommij te overtuigen maat rrtdy rrnd fir fotot= exif deleten

      ken je die bordjes met hier waak ik?

      iemand moet blaffen

      Verder zijn er mods of admins die me daar dan wel voor op de vingers tikken. this maar 1 voorbeeld van de vele
      Last edited by FlintStoned; 15 September 2016, 01:41.

      Comment


        Re: Hollands hope geurilla

        Het beste kan je even al je foto's uit de attachment manager verwijderen. Dat is de snelste optie.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          Re: Hollands hope geurilla

          ,......

          Comment


            Re: Hollands hope geurilla

            Alles is verwijderd nu, en er zullen er best een paar zijn die het nu weten, spijtig en dom van mezelf, er staat gelukkig maar 1 plantje, of iemand dat de moeite vind.
            Wel zonde van mijn verslag, maar ik neem geen enkel risico mbt tot de foto's. Er zou hier zeker een sticky van moeten komen denk ik zelf, want zo zullen er best veel mensen net zo onwetend zijn zoals ik, ik ga het wel zien of de plant geript word Ja of nee, volgend jaar word het bij voorbaat een andere spot in ieder geval.

            Iedereen bedankt voor het attenderen!

            Comment


              Re: Hollands hope geurilla

              Ik kom ni tot daar rijden in ieder geval. In windows: rechtermuisklik, properties, dan details tabblad. Onderaan heb je remove properties and personal information. Dan maak je een kopie zonder exif data.
              Of een tool downloaden. Kan je al je foto's terug plaatsen.

              Het enige positieve aan facebook is dat het automatisch die data verwijdert als je foto's plaatst.

              Comment


                Re: Hollands hope geurilla

                Facebook verwijderd niets, ik denk dat ze de exif data voor zichzelf houden /zet alu hoedje af/
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  Re: Hollands hope geurilla

                  Verwijderen voor gebruikers in ieder geval. Wat ze er zelf mee doen, tsja. Info verkopen zeker. Je weet direct van iedereen welke smartphone of digi fototoestel ze gebruiken.

                  Comment


                    Re: Hollands hope geurilla

                    Oorspronkelijk geplaatst door Chicorico View Post
                    Alles is verwijderd nu, en er zullen er best een paar zijn die het nu weten, spijtig en dom van mezelf, er staat gelukkig maar 1 plantje, of iemand dat de moeite vind.
                    Wel zonde van mijn verslag, maar ik neem geen enkel risico mbt tot de foto's. Er zou hier zeker een sticky van moeten komen denk ik zelf, want zo zullen er best veel mensen net zo onwetend zijn zoals ik, ik ga het wel zien of de plant geript word Ja of nee, volgend jaar word het bij voorbaat een andere spot in ieder geval.

                    Iedereen bedankt voor het attenderen!
                    zoals je ziet waarschuwd enkel een lid je hiervoor en niet de mods of admins.

                    nogmaals kijk ff je fotoss na man.

                    een gewaarschuwd mens teld voor twee

                    ik kan nog steeds exifs halen ve je fotos

                    jah er zou eigenlijk ee n stickey van moeten zijn bij de aanmelding

                    edoch hoe oud ben je als je je daar niet zelf bewust van bent? ik ben 45,
                    en jah ik ben die coordinaten allang weer vergeten als ik op riptoer ga dan rip ik echte struiken he en niet zoon zielepieten, this de moeite nie ward hoor dus wees gerust die mag je lekekr zelf oproken
                    Last edited by FlintStoned; 22 September 2016, 02:45.

                    Comment


                      Re: Hollands hope geurilla

                      Van welke foto's kun je nog exifs halen.... er staat niks meer op.

                      Comment


                        Re: Hollands hope geurilla

                        Ik was toch wel benieuwd of ze klaar is voor de oogst.
                        Het zijn niet echt hele compacte toppen, maar vraag me af of ze met deze temperaturen nog wel top aanmaakt, de herfst is er aardig in gehakt, en de temperatuur is vrij frisjes.... Al met al ben ik heel tevreden over de eerste geurilla kweek, volgend jaar gaan we voor het echte werk !
                        Attached Files

                        Comment


                          Re: Hollands hope geurilla

                          Vandaag gaat de schaar erin, hoeveelheid grammen zijn niet zijn niet belangrijk. Jammer van de foto's met gps gegevens, het is in ieder geval een leerzame les geweest allemaal, en het valt me ook nog alles zins mee. Tot volgend jaar met een nieuwe geurilla, alleen iets groter als nu, en hopelijk met net zoveel succes

                          Comment


                            Re: Hollands hope geurilla

                            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                            ..zoals je ziet waarschuwd enkel een lid je hiervoor en niet de mods of admins...
                            Er zijn al heel wat posts hierover, en niet alleen op dit forum.
                            Toen gsm's en fototoestellen met kant-en-klaar gps in de winkel kwamen werd er op diverse sites al voor gewaarschuwd voorzichtig met die mogelijkheid te zijn.

                            Ze zijn inderdaad niet echt dichtgegroeid chicorico, met deze temperaturen groeien ze nog wel wat, maar niet zo heel rap meer.
                            Daarom duurt het wat langer, je had deze misschien nog wel 3 weken kunnen laten staan, dat vertragen van de ontwikkeling is normaal in de herfst.
                            Dat moet je dan afwegen tegen het risico van rippers en rot, en daar heb je nu geen last van gehad.
                            Hopelijk heb je er een goed rokertje aan overgehouden.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              Re: Hollands hope geurilla

                              Het hangt.....

                              Comment


                                Re: Hollands hope geurilla

                                blauwduimpjuh.png
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X