Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

    Korting op 420shop
    Hallo
    Even de nieuwe kweek voorstellen, guerilla style

    Deze zitten nu al op hun plekje: 3 keer mooie lemon haze, ngeveer 30 cm hoog, komen van stekjes en staan nu in bloei (guerilla was niet gepland voor deze). Aangezien dit geen autoflowers zijn zullen ze weer in de groei schieten naar mijn weten (bevestiging?)

    Bestelde zaden: 5x GHS green-o-matic, 1x Pyramid seeds Super Hash Auto, 1 keer wietzaden.nl huismerk Hindu Kush Auto.

    Van de Lemon haze heb ik geen hoge, tot geen verwachtingen, een langbloeiende sativa zou heel lang heel goed weer moeten krijgen om af te kunnen bloeien. Vandaar dat we voor de zaden voor autoflowers gaan, geselecteerd op heel snelle AF's.

    De volgende keer dat ik de spots ga zoeken, volgen de eerste foto's. Ze staan door netels en bramen omringd, een hele tocht de bossen in.


    Greetings

    #2
    Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

    Eerste update!


    Net terug van regenwandeling door het bos, de plantjes gaan bekijken. Ik ben er nu redelijk zeker van dat de spots echt wel goed zijn, het duurde een half uur voor ik de eerste plant gevonden had. Hier de foto's:


    Beginnen met die die het het slechtste doet: plant 3. In die netelwoud zitten heel veel slakken, maar de slakkenkorrels zijn nu gelegd. Er is heel veel blad verdwenen maar ik denk/hoop dat deze er wel nog door komt.
    Link voor foto's: (eerste foto per ongeluk 2x geupload) http://imgur.com/a/uLghq


    Plant 2 heeft wat minder zonlicht, en heeft vorige week een hardhandig toppen moeten doorstaan, met de vingernagels. Toch staat ze er heel mooi bij.
    LINK: http://imgur.com/a/vHehg


    Plant 1 is het beste bezig. In 1 week tijd is hier heel veel blad bijgekomen. Wel nog niet echt tekenen van groei. Een revegging plant zou eerst wat afgeronde 1vingerige bladen moeten aanmaken, maar dit is nog niet te zien.
    LINK: http://imgur.com/a/6a3KS

    Bedenkingen, tips, vragen... Alles welkom!

    Greetings

    Comment


      #3
      Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

      Slakken korrels, bier, en koper !

      Comment


        #4
        Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

        @chicorico, slakkenkorrels liggen op elke spot. Ik zal zien hoe het zo loopt, wie weet voeg ik nog koper toe. Bier misschien meer naar de zomer toe

        Comment


          #5
          Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

          Update met foto's!

          LINK voor foto's: http://imgur.com/a/GbLI1

          De planten hebben last van schimmel, door het ongelofelijk vochtige en warme weer. Ik denk niet echt dat dit heel erg veel kwaad kan, aangezien die toppen toch moesten afsterven.
          Door de meststof is een berenklauw helemaal rood geworden, niet echt stealthy . Hiernaast ook beseft dat plant 2 wellicht een hele dag door geen direct zonlicht krijgt. Ook vrees ik dat er mensen dichter van de planten komen dan gehoopt.

          Goed nieuws: slakkenvraat is gestopt (enoorm veel dode slaken rond de planten!) en brandnetelgier is aan het fermenteren. 4 Green-o-matics zijn ondertussen ontkiemd en staan voor de ruit/in de dakgoot voor te groeien in speciale potjes die afbreken wanneer ze in de volle grond gezet worden, om de stress van het verpotten te beperken. Van deze plantjes volgen gauw foto's.

          Nieuwe spots zijn al gezocht op google maps, nu nog in real life gaan scouten!

          edit: op de derde foto zie je dat er geen zichtbare schimmel meer is, ik heb de rotte blaadjes en toppen er afgehaald, blaadjes kwamen super makkelijk los

          Comment


            #6
            Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

            Wel vervelend die schimmel :o Hopelijk komt er toch nog een mooi oogstje van. Maarre, ik denk dat zoals jij het beschreef er niemand is die je plantjes ontdekt. Ik heb mijn plantjes tussenin wat struiken achter een parkeerplaats in een woonwijk staan en ze doen het al de hele week prima daar. Geen hond - tot nu toe - die er komt kijken. Alleen achteraf was het misschien wat slimmer geweest om ze ook in een bos neer te zetten, maar ach, tis wel spannend zo

            Comment


              #7
              Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

              Na veel scouten hebben we uiteindelijk een heel mooie spot gevonden. 3 Green o matics die een paar weken zijn voorgegroeid staan naast elkaar. Een Hindu Kush Auto en een Super Hash Auto staan elk apart. Deze laatste zijn ontkiemd, hebben elk 5 liter universele potgrond gekregen (vermengd met de natuurlijke grond). Een netje errond geplaatst tegen de konijnen, en voorzien van slakkenkorrels.

              De green-o-matics zijn verassend traag aan het gaan. Ik denk dat ze nu 4 weken oud moeten zijn en ze zitten nu aan het 3e bladstadium. Kleur van blad zit wel ok. Wellicht komt dit door het verpotten van de plantjes, AF's hebben dat niet graag naar mijn weten. Vandaar ook de keuze om de anderen direct ter plaatse te zetten.

              De 3 lemon hazen zijn er wellicht 2 geworden. We vinden er eentje niet terug. De andere 2 zijn wel in groei geschoten, met stressblad, leuk om te zien.

              Bij interesse volgend zo gauw mogelijk foto's. Hoop met ons mee op een beetje vochtig weer de komende dagen!

              Comment


                #8
                Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

                Ik ben vooral benieuwd naar die Hindu Kush die gaat ik einde jaar ook doen namelijk.

                Goed bezig en veel suc6 met je kweek
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  #9
                  Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

                  De zaadjes waren ontkiemd en zijn in een een halve cm diep in de grond gestoken. Daarna is de grond goed nat gemaakt.

                  Sindsdien (nu al 5 dagen) heeft het niet meer geregend, en is het zelfs heel warm weer geweest. We kunnen beiden een tijdje niet naar de spots gaan. Hoe zeker zijn deze zaadjes dood?

                  Comment


                    #10
                    Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

                    foto-update!

                    Beide zaadjes hebben de droogte overleefd, en zijn mooi boven de grond gekomen, jammergenoeg geen foto's genomen.

                    De greenomatics heb ik wat brandnetelgier gegeven. Wellicht een beetje vroeg, want we hebben er ook 15 liter potgrond door de bodem gemengd. Foto's van hoe die er bij staan, en woordje uitleg: http://imgur.com/a/Ti4Ek


                    Ook ben ik nog naar 1 van de lemon hazen gaan kijken, die heeft nu echt heel veel stressblad en is amper te herkennen als wietplant. Picca's: http://imgur.com/a/NjkGy

                    dus op dit moment hebben we staan: 1 hindu kush, 1 super hash, 2 lemon haze (1 compleet opgegeten door slakken) en 3 green o matics


                    een prettige dag verder!

                    Comment


                      #11
                      Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

                      Ik kreeg vandaag opeens de ingeving de lemon hazen te gaan bekijken, met het mooie weer.

                      Op weg naar de spot, die best diep in een bos is, merkte ik al dat er iets aan de hand was. Er was enorm veel onkruid omver gelopen, er waren duidelijke paadjes gevormd... Kan niet veel goeds betekenen.

                      Ik loop op mijn hoede verder, nader de eerste plant, maar plotseling hoor ik achter me takken kraken. Ik buk me en draai me om, en ik kijk recht in de ogen van een koe. Ze hebben ons bos vol met koeien gestoken.

                      Enorm veel van de begroeiing is opgegeten. Waaronder 1 van onze planten. Op de andere heeft een koe duidelijk al eens een hoef gezet, was in de grond geduwd. Ik ga niet meer in deze plant en spot geloven. Eind september ga ik er wel nog eens gaan kijken of er iets van overeind staat, maar voor mijn part hebben we nu maar 5 planten meer.

                      De green-o-matics zijn jammergenoeg al beginnen bloeien. Ze zijn 20 cm hoog en hebben amper blad, 2 hebben er zelfs maar 5 blaadjes of zo, ook hier geen te grote hoop meer voor. Deze spot is echter wel helemaal voorbereid voor volgend jaar. Alles wat we kunnen oogsten zal nu boven de verwachtingen zijn.

                      peace

                      Comment


                        #12
                        Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

                        en op de spot van de andere planten is gemaaid, planten staan er nog maar zijn ontdekt.

                        Dankuwel voor alle fijne interactie, laatste reports op JD, adieu

                        Comment


                          #13
                          Re: 3X Lemon Haze (revegging), Hindu Kush auto, Green-o-Matic, Super Hash Auto

                          Sjeee, het zit je niet mee Herben.
                          Ik denk dat ik er in was gebleven als ik opeens zo'n monsterkoe achter me had staan.

                          Je kunt wel vast op zoek naar spots voor volgend jaar, dan kom je niet voor dit soort verrassingen.
                          GSM mee om de gps-coordinaten te bewaren, en eventueel als excuus als je een boswachter tegenkomt ( " Jaa pokemon Go spelen ey, ik zag een Pikachu..sorry...ik ga wel terug naar 't pad...goedemiddag... )
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...
                          X