Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste Guerilla met autoflowers

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste Guerilla met autoflowers

    Korting op 420shop
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets plaatste maar binnenkweken beviel me eerlijk gezegd niet vanwege het risico en weinig ruimte.

    Ik heb nu een stek waar echt en dan ook echt niemand komt en kan komen. Is alleen toegankelijk met schermering en vanaf 2300 uur omdat anders iemand je ziet bvb een boer.

    10 super skunk autoflowers van sensi en 10 nog onbekende zaden van een maat, waarschijnlijk amnesia autoflowers.

    We hebben ongeveer 20-30m2 grond bewerkt en stonden alleen maar 2m hoger brandnetels, maar de grond was luchtig, goed zwart en koud van de vocht.

    Zaadjes zijn nu aan het ontkiemen en zodra ik meer nieuws heb plaats ik het topic verder.

    super-skunk-autoflowering-photo.jpg

    Super Skunk Automatic Zaden - White Label


    Gefeminiseerde Cannabis Zaden
    Cannabis Cup Winnaars
    Gematigd / landklimaat
    Compacte plant
    Bloei 45 - 55 dagen
    Opbrengst Grote oogst
    80% Indica


    Last edited by ikkedus; 18 June 2016, 16:20.

    #2
    Re: eerste Guerilla met autoflowers

    Kben mega benieuwd [emoji106]

    Succes [emoji256]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    Comment


      #3
      Re: eerste Guerilla met autoflowers

      Ja nu was het even orrienteren en klaar maken en 2x gekeken overdag of je er kon komen maar was onmogelijk, zelfs als je er komt is de kans dat je het vind 8%.

      Deze keer gaan we dus 18 (2x9) planten opzetten en van elke soort 1 thuis buiten om te zien wanneer hij mogelijk daar ook klaar is, scheelt een hoop keren erheen gaan.

      Ik ga denk deze week ff foto's maken van de locatie en als de zaadjes opkomen.

      Comment


        #4
        Re: eerste Guerilla met autoflowers

        Dat moet goed komen dan.
        Succes!
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: eerste Guerilla met autoflowers

          nou ik heb vannacht wat foto's gemaakt van de bewerkte plek, maar we dachten kijken nog ff rond voor een plek en ja hoor komen op een plek met 25 planten. Wat ga je doen dan, ze laten staan tot de oogst, niet of wel oogsten? Denk dat we ze laten staan want wij weten zijn plek en hij niet de onze.

          We gaan het merken maar zetten wel door. Dus even geen foto's vanwege onze eigen veiligheid

          Comment


            #6
            Re: eerste Guerilla met autoflowers

            Planten van een ander blijf je af, dus je hebt het enige juiste gedaan.
            Wel een domper vind ik, het risico is wel wat hoger nu.
            Ik weet niet wat ik zou doen in zo'n geval, ik denk dat ik er zo min mogelijk nog zou komen en de plek afschrijven.
            Zo halverwege de bloei nog eens zien of ze er nog staan misschien.
            Mgoed, een spot opgeven is makkelijker als je planten verspreid over 10 plekken hebt staan en het ligt eraan hoe goed je spot is.

            Je kunt een verklikker half verscholen in de buurt van je planten leggen.
            Een plastic pasje, een 50ct munt, een zakmes, of iets anders wat iedereen zou oprapen. (dingen zonder je naam natuurlijk)
            (een brief aan de eventuele vinder, iets met 'ze zijn nog niet klaar' eventueel wat delen, of iets als "ik heb jouw planten ook gezien" ??
            (alles beter dan dat ze je planten in week 6 voor je oogsten, toch...

            Is het volgende keer verplaatst is de kans groot dat je ook bezoek hebt gehad op je spot.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: eerste Guerilla met autoflowers

              Klopt is een bus, ik wil als we ze plaatsen ook een verklikker plaatsen om te zien of er iemand geweest is. De plek is top alleen drama dat een ander in de buurt zit maar elkaar gedogen is ook prima in mijn ogen.

              Comment


                #8
                Re: eerste Guerilla met autoflowers

                Ah, je hebt buren, spannend, ik komt er ook even bij zitten
                Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                Comment


                  #9
                  Re: eerste Guerilla met autoflowers

                  Ja , plantjes hebben nu iets meer groei, nog niet perfect voor echt buiten te zetten nog maar komt denk volgende week en maak ik ff een mooi verhaal, het is nu chillen en afwachten

                  Comment


                    #10
                    Re: eerste Guerilla met autoflowers

                    Vannacht ff wezen kijken en fotos tja gemaakt maar zie je niets op, was te donker gewoonweg. Rondom weer wat brandnetels weggehaald wat groeien die snel zeg.

                    Plantjes zijn 50% goed en de andere wat misvormde blaadjes dus dat is niet zoals het hoort te gaan, ff bij de buren wezen spieken maar die is ook niet blij denk straks, alles is magertjes dus geen opbrengst en wat er is heeft toprot dus niet te hopen dat dat ook mijn probleem gaat worden straks.

                    Binnenkort ff kijken weer en maak ik foto's als de zon net ondergaat, nu gaat het steeds diep in de nacht omdat ik gewoonweg niet gezien wil worden. Heb er wel 2 thuis staan om de bloei in de gaten te houden zodat ik weet wanneer ik er heen moet gaan om ze weg te halen.IMG_20160813_173416_resized_20160813_053509677.jpgIMG_20160813_173421_resized_20160813_053451367.jpg

                    Comment


                      #11
                      Re: eerste Guerilla met autoflowers

                      Hoe is het met de guerilla ?
                      Staan ze er nog ? Het gaat nu wel opschieten denk ik.

                      Staan de planten van je buurman er ook nog ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: eerste Guerilla met autoflowers

                        8% wel, hoe heb je dat berekent

                        Comment


                          #13
                          Re: eerste Guerilla met autoflowers

                          Nou de update is somber, de boer heeft denk met een tractor door een stuk bos gereden en is door de planten gegaan maar zie geen resten liggen, de omgeving is wel wijder dus is niet met de hand of voeten gebeurd. De planten van de buurman zijn ook weg maar zijn stek is intact gebleven want ik zie geen sporen.

                          Conclusie is als er iemand zit moet je het gebied opgeven maar de schade is beperkt gelukkig dus nu op zoek voor volgend jaar een mooie stek waar niemand het verwacht, dus in plainsite maar toch verstopt. Helaas kan ik er niet meer van maken dan dat het nu is. Jammer maar ook hier leer je van

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          einde topic maar

                          Comment

                          Bezig...
                          X