Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen mijn AK-48 wijfie is al iets van 6 a 7 weken op weg was op vakantie voor 10 dagen buurvrouw gaf mijn plantje water ik kom terug en zag dit mooie vrouwtje zie foto's! Maar ik heb haar verpot ( dit was voor de bloei) van onbemestaarde (kleine pot) naar bemest aarde (grotere pot) ik las daarna dat dit niet zo goed is voor autoflowers, maar nu is mijn probleempje dat ik niet bij ga voeden met vloeibare shit dus hoe moet ik dit aanpakken half om half doen? Dus gelijk in een grote pot maar dan onderkant bemest aarde en boven helft bemest aarde? Graag reactie! 146995692084385676462.jpg1469956998631-2016976848.jpg

    #2
    Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

    hmm.. slecht te zien, maar zit het niet ram vol spint ?? ..

    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

      Mmm? Spint hoezo dat?

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

        Owh, haha nu zie ik het op de foto lijkt het inderdaad zo maar het is gewoon THC, geen webje te zien, wel had ik bladluis heb ze er af gehaald met mijn hand en een tandenstoker maarja dat houd ze niet weg dus even de bladeren besrpoeid met ECOSTYLEbladluisbestrijding van de Intratuin moet geen kwaad kunnen doen zolang je niet op de toppen spuit toch? groeten.

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

          Graag reactie!
          vanaf nu nog een week of 5 dan word passpannend

          spint?,.. ghehehehe buiten zjn er spintjes, noproblrm rt zijn ok vanzelf die rode spintmijtjes en ze winnen, binnen spint, groot probleem

          ik voel het alweer tijf voo een c,ose uo van een rode spintmijy . ik weed ze te zitten morgen heb ikeen clodeup

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

            Ja, ik zag een paar rode beestjes maar die waren allemaal dood en mmijn plantje heeft achter het raam gestaan de dagen dat ik op vakantie was, bladluis is nu ook verdwenen!
            Last edited by Pablo Escobar; 1 August 2016, 11:33.

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

              Niet te veel op mij letten ,.. maar ik zij dat niet zomaar.,,,

              Comment


                #8
                Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

                Hoe bedoel je?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Zag net een rood dood beestje voor de rest is mijn plantje nu lekker schoon hoor, dat spul van de Intratuin werkt lekker! Heb nog een AK-48 in de grond gezet morgen nog 3 in lekker grote roze potten! Het zijn immers vrouwtjes toch? Nee ze hadden geen andere kleur meer.
                Last edited by Pablo Escobar; 1 August 2016, 11:38.

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

                  spuit lekker de buitenwered, als je echt denk dat je alles raakt.

                  p.s. google eens de rode spint mijt die overwinterd

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

                    Is het winter? ze zijn toch echt dood, maar goed ik snap je principe zoals het er nu uit ziet gaat het prima nu kunnen we wel veel senario's bedeken gewoon positief blijven toch!

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

                      zolang ze buiten staan is spint geen probleem, vanzelf heb je dan ook die mijten die de spint opruimen

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

                        Huh? dat moet je mij even uitleggen wat dan het probleem is als je spint binnen hebt?

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

                          1 spint binne heeft geen vijanden dat worden er 2 4 8 16 32 enzovoort binnen heb je een monocultuur. spint binnen k je gehele oogt de das om doen darom buiten plantjes binnen afbloeien geen goed lan is je neemt de beesten en eieren mee naar binnen en niet de mijten die deze eten

                          das dus vragen om problemen

                          het kan binnen afbloeien maar va n buiten neem ik dus nks binne tenzij de door de ivomec gedompeld zijn
                          ,.. en jah ivomas is niet iets wat je in je joint wil
                          ik neem de beetjes voorlief buiten en binne zorg ik dat er gene binnen komt.

                          ivermectine, is en helpmaar je longen gaan ervan kapot over de rest zwijg ik mar even

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

                            Owh dus beter of binnen houden of buiten. Kunnen mijn AK-48 plantjes achter het raam goed hun werk doen?

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Owh, omdat dat blad verdort is? Dat komt door verbranding sinds ik haar heb verpot in bemest aarde.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Heb bladluis bestrijding gesprayed vandaag in de zon (vanmiddag) keek net (avond) en er zaten heel veel bruine/witte vlekjes/gatjes in het blad ik heb haar 5 minuten in de volle zon laten staan en daarna dacht ik kut straks verbrand ze nog (omdat ik op de bladeren gesprayed hebt in de zon) dus naar binnen gedaan achter het raam gezet, komt dit nou door de zon en spray dat het verbrand is of puur door de spray zelf of de spint, was vanmiddag nog niet zo heftig namelijk pleas help mij iemand! IMG_20160801_233207[1].jpgIMG_20160801_233240[1].jpgIMG_20160801_233258[1].jpgIMG_20160801_233323[1].jpg

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                            Last edited by Pablo Escobar; 1 August 2016, 22:56.

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweekverslag AK-48 AUTOFLOWER!

                              Ze moet ff wennen aan de voeding waarschijnlijk, kan niet zoveel kwaad. Iets minder voeding geven denk ik.

                              Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...
                              X