Kweekverslag 2017 vanuit het zonovergoten Spanje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • sirius48
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2016
    • 243

    #16
    Stand van zaken nu.
    Plantjes zien er niet lekker uit.



    Sent from my iPad using Tapatalk

    Comment

    • Ongeldig
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Aug 2016
      • 759

      #17
      Heb je een idee waar dit door komt?
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

      Comment

      • sirius48
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Dec 2016
        • 243

        #18
        Geen idee. Ik kijk het nog 1-2 weken aan. Dan begin ik opnieuw


        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #19
          Nja, soms heb ik er ook eentje tussen zitten die ni wil. Je zal sowieso zien dat die wortels onderontwikkeld zijn als je ze weggooit. Dus ofwel eet er daar iets aan, ofwel staan ze te nat, ofwel overvoed. Maar uw probleem zit onder de grond, ni er boven. Kan zijn dat die herstellen, maar ik zou rap wat nieuwe zaden ontkiemen. Geen idee hoe hard de zon de bodem al uitdroogt, maar in zo'n grote potten zouden ze hier binnen de eerste drie weken praktisch zonder water kunnen, mits de grond vochtig was om mee te beginnen.

          Comment

          • sirius48
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2016
            • 243

            #20
            Dus, ff geheelonthoud?


            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #21
              Ze zijn er van die douche niet beter op geworden, dus ik gok van wel ja.

              Comment

              • sirius48
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Dec 2016
                • 243

                #22
                Okidoki,
                Ik ben zelf nogal dorstig persoon namelijk
                De dames gaan op ransoen.
                Vamos a ver


                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment

                • Ongeldig
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Aug 2016
                  • 759

                  #23
                  Trekken ze bij?

                  Ben benieuwd of je dan ook een conclusie gaat kunnen trekken betreffende de oorzaak. Overvoeding of OverVLOEDing
                  Al doende leert men. Straks gaat die kennis je nog remmen als je weer eens met de gieter staat.
                  Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                  Comment

                  • sirius48
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2016
                    • 243

                    #24
                    Hi
                    ze staan weer buiten na 4 dgn ransoen.
                    en ja, dat heeft ze goed gedaan.
                    nu weer lekker verder prutsen

                    Comment

                    • sirius48
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2016
                      • 243

                      #25
                      Dit topic kan gesloten worden.
                      de plantjes zijn zó niet lekker aan t groeien dat ik opnieuw ga beginnen.
                      Zie op de pic hetgeen ik in de afgelopen weken heb bereikt. Mooi k u t dus.

                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #26
                        Je kan hier toch verder gaan?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • highflyin
                          Bong Master
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 345

                          #27
                          Balen man
                          Hoop voor je dat het beter gaat de komende ronde!

                          Comment

                          • sirius48
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2016
                            • 243

                            #28
                            Ach, ik was te vroeg denk ik.
                            Ben alweer begonnen. 4 + 2 stuks

                            Ik denk het was de aarde. Een beetje meer turf achtig.
                            Nu gestart met andere grond.
                            We gaan het meemaken


                            Sent from my iPad using Tapatalk

                            Comment

                            Bezig...